Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem po wymianie pompki paliwowej


Rekomendowane odpowiedzi

Witam...

 

Mam Renault Megane 1.6 75 km w LPG (sekwencja) spaliła mi się (już druga) pompka paliwowa...

Pojechałem do sklepu kupiłem nową niby taka sama (wg. katalogu itd) trochę inny układ na górze.

Wymieniłem spaloną na nową wymieniłem wężyk... próbuje odpalić samochód no i tutaj zaczynają się problemy...

1) samochód nie chce sie odpalić

2) jak juz się odpali (najczęsciej za pomocą gazu...) to spada z obrotów i przy dodawaniu gazu gaśnie...

3) po przejechaniu okolo 15 kilometrów na gazie spokojnie mogę przełączyć sobie samochód na benzynę ale po zgaszeniu silnika znowu zaczyna się to samo...

 

Może ktoś kiedyś spotkał się z czymś takim... ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przed wymianą pompy nie było tych problemów? Jeżeli nie było, wina jest raczej po stronie pompy, a dokładnie ciśnienia paliwa, które pompuje.

Jeżeli te problemy były przed wymianą, na początek przeczyść czujnik położenia wału i wyreguluj zawory.

spaliła mi się (już druga) pompka paliwowa

To teraz może zacznij jeździć z co najmniej 1/4 benzyny w baku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiecej bezyny niz gazu

Faktycznie 1/4 benzyny to dużo. Ciekaw jestem ile gazu tankujesz. Jeżeli 1/4 zbiornika to jakieś 15 litrów to gazu tankujesz 10 litrów :) Pompa jest chłodzona paliwem i jak jest go mało to często padają pompki paliwa. Poza tym mając LPG i tak trzeba co jakiś czas jeździć na benzynie a nie cały czas na LPG. Potem właśnie ludzie się dziwią, że coś nie tak.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Poza tym mając LPG i tak trzeba co jakiś czas jeździć na benzynie a nie cały czas na LPG. Potem właśnie ludzie się dziwią, że coś nie tak

Mój tata jezdził ponad rok tylko na LPG zanim znalazł odpowiednią pompę do swojego samochodu spalił ją bo gazownik zapewniał że zrobił odcięcie pompy po montażu nowej pompy okazało się że odciął ale pływak.

Po montażu pompki samochód odpalił bez problemu na benzynie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze, że za gaz, który się ulotni podczas odpinania pistoletu od dystrybutora również płacimy. Tak więc nie ma sensu tankować za 20zł. Lepiej jest tankować rzadziej i więcej.

1/4 to nie jest dużo. Lejesz za 100zł benzyny i jeździsz. Jak wskazówka osiągnie 1/4 poziomu, dolewasz za 50zł. Zejdzie do 1/4 i znów za 50zł.I tak w kółko. Kwestia tego, aby wskaźnik nie spadł poniżej 1/4. To paliwo nie zginie, a pompa będzie miała lepiej.

zrobił odcięcie pompy

A z czasem siądą wtryski benzyny. To, co zaoszczędzisz na benzynie, wydasz na remont.

Edytowane przez Kreciq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak... problem leżał po stronie za słabej pompki paliwowej... kupiona wcześniej miała jeden bar a powinna mieć 3 :P wymieniłem na inna chwila problemu i poszło :)

 

Tak więc mam teraz do sprzedania pompkę paliwowa do megane 96' 1.6 75 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!