Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem po wymianie pompki paliwowej


Rekomendowane odpowiedzi

Witam...

 

Mam Renault Megane 1.6 75 km w LPG (sekwencja) spaliła mi się (już druga) pompka paliwowa...

Pojechałem do sklepu kupiłem nową niby taka sama (wg. katalogu itd) trochę inny układ na górze.

Wymieniłem spaloną na nową wymieniłem wężyk... próbuje odpalić samochód no i tutaj zaczynają się problemy...

1) samochód nie chce sie odpalić

2) jak juz się odpali (najczęsciej za pomocą gazu...) to spada z obrotów i przy dodawaniu gazu gaśnie...

3) po przejechaniu okolo 15 kilometrów na gazie spokojnie mogę przełączyć sobie samochód na benzynę ale po zgaszeniu silnika znowu zaczyna się to samo...

 

Może ktoś kiedyś spotkał się z czymś takim... ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przed wymianą pompy nie było tych problemów? Jeżeli nie było, wina jest raczej po stronie pompy, a dokładnie ciśnienia paliwa, które pompuje.

Jeżeli te problemy były przed wymianą, na początek przeczyść czujnik położenia wału i wyreguluj zawory.

spaliła mi się (już druga) pompka paliwowa

To teraz może zacznij jeździć z co najmniej 1/4 benzyny w baku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiecej bezyny niz gazu

Faktycznie 1/4 benzyny to dużo. Ciekaw jestem ile gazu tankujesz. Jeżeli 1/4 zbiornika to jakieś 15 litrów to gazu tankujesz 10 litrów :) Pompa jest chłodzona paliwem i jak jest go mało to często padają pompki paliwa. Poza tym mając LPG i tak trzeba co jakiś czas jeździć na benzynie a nie cały czas na LPG. Potem właśnie ludzie się dziwią, że coś nie tak.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Poza tym mając LPG i tak trzeba co jakiś czas jeździć na benzynie a nie cały czas na LPG. Potem właśnie ludzie się dziwią, że coś nie tak

Mój tata jezdził ponad rok tylko na LPG zanim znalazł odpowiednią pompę do swojego samochodu spalił ją bo gazownik zapewniał że zrobił odcięcie pompy po montażu nowej pompy okazało się że odciął ale pływak.

Po montażu pompki samochód odpalił bez problemu na benzynie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze, że za gaz, który się ulotni podczas odpinania pistoletu od dystrybutora również płacimy. Tak więc nie ma sensu tankować za 20zł. Lepiej jest tankować rzadziej i więcej.

1/4 to nie jest dużo. Lejesz za 100zł benzyny i jeździsz. Jak wskazówka osiągnie 1/4 poziomu, dolewasz za 50zł. Zejdzie do 1/4 i znów za 50zł.I tak w kółko. Kwestia tego, aby wskaźnik nie spadł poniżej 1/4. To paliwo nie zginie, a pompa będzie miała lepiej.

zrobił odcięcie pompy

A z czasem siądą wtryski benzyny. To, co zaoszczędzisz na benzynie, wydasz na remont.

Edytowane przez Kreciq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak... problem leżał po stronie za słabej pompki paliwowej... kupiona wcześniej miała jeden bar a powinna mieć 3 :P wymieniłem na inna chwila problemu i poszło :)

 

Tak więc mam teraz do sprzedania pompkę paliwowa do megane 96' 1.6 75 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!