Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Mam chęc kupic w miare dobre amortyzatory,po przebiegu 136 tys są orginalne ze spręrzyną odbojami poduszką itd.

 

To chcesz kupić złomy :P To :) :P :P . Twoja sprawa. Przy takim przebiegu to one także nadają się do kosza. Koszt nowych amorków KYB olejowe do meganki II oraz łożysk amorków (oryginalne nawet z napisem Renault) i gum do osłonienia amorka wyniósł mnie w tym roku ok 600zł. Do tego wymiana w warsztacie 150zł i zawieszenie jest jak nowe.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeniesiono, scalono.

Witam na forum.Mam taką prosbę o instrukcję wymiany amortyzatorów przód.I co przy wymianie nalerzy jeszcze wymienic.Pozdrawiam i przepraszam za pisownię.

 

Ostatni raz upominam, jeśli już temat założyłeś, to w nim zadawaj kolejne pytania. Niepotrzebnie tematy dublujesz skoro nadal o ten sam element pytasz. :)

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupujesz amorki, łożysko amortyzatora i gumy ochronne do amorka. Wymiana jest jest prosta jeżeli posiada się ściągacz do sprężyn oraz podnośnik kolumnowy. Inaczej to szpital murowany. Czas wymiany to godzina na 2 strony.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podnośnik kolumnowy nie jest niezbędny. Może dojść dodatkowy koszt jeżeli do wymiany będą poduszki amortyzatora. Jeżeli nie wiesz od czego zacząć, to raczej nie zabieraj się za to. Gratuluję koledze aston76 czasu wymiany - chyba czegoś zapomniał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wszystko było kupione nowe to niczego nie zapomniał wymienić nawet nakrętki do mocowania śrub były w komplecie i założone nowe. Postawił auto na podnośniku kolumnowym. Odkręcił i zdjął koła. Potem odkręcił drążki stabilizatora oraz odkręcił dolne mocowanie amorka i wyjął amorek z zacisku. Potem auto na dół i podniesienie plastików i odkręcenie 3 śrub od górnego mocowania. Wyjęcie amorków z auta. Założenie ściągacza na sprężynę i odkręcenie jej. Demontaż ze starego amorka. Potem montaż w odwrotnej kolejności. Wiem ile czasu mu to zajęło bo byłem cały czas przy tym.

Edytowane przez aston76
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!