Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Odpala za 5 razem


atrakcyjny_kazimierz

Rekomendowane odpowiedzi

Przy dużych obrotach np. wyprzedzając, kilka razy ujawnił pik, stop, i faulty injectin. Następnie to znika i można jechać dalej bez problemów. Silnik pracuje poprawnie,równomiernie, nie traci mocy, nie kopci i nic złego się nie dzieje.

Po powrocie z 800 km trasy ujawniły się poranne problemy z zapaleniem. Rozrusznik prawidłowo kręci silnik i załącza się STOP, więc ponawiam próbę nawet do pięciu razy. Po zapaleniu silnik pracuje bezproblemowo i można jeździć autem. Rozrusznik dłużej kręci ciepły silnik, i pali przed zapaleniem się STOP-u. Jednak po dłuższym postoju problem się powtarza. Nie widać bąbli w przewodach, ale grucha jest miękka.

Czy to nie trzyma jakiś zawór powrotny w układzie paliwa, czy to coś poważniejszego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy równa i bezproblemowa praca silnika (prócz odpalania) może wiązać się z wymianą wtrysków? Mam poważne wątpliwości, bo chyba nawet jeden niesprawny wtrysk powoduje zachwiania w pracy silnika i zwiększone kopcenie z tłumika.

Nie miałem diesla z dci tylko starą mechaniczną-bezproblemową pompę dlatego pytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wymiany masz zaworki przelewowe we wtryskiwaczach. Nie trzymają ciśnienia, dlatego problemy z odpalaniem silnika i fault injection przy przyśpieszaniu na wyższych obrotach.

 

Pompowałeś gruszką przed odpaleniem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Pompowałeś gruszką przed odpaleniem ?"

 

Tak bez skutku. Po trzech ruchach napełnia się, a auto i tak na zapala. Po chwili znów jest miękka.

Mam pewność,że zaworek w gruszce jest O.K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co, to sKarlosMegane wielkie dzięki za info, ale jestem zielony w tematach R.Megane i odchorowuje zakup auta, wiec kasa mizerna. Możesz jeszcze określić ewentualny koszt 1 szt. zaworka przelewowego Delphi (lub inny dobry zamiennik)i czy to trudna operacja w warunkach warsztatowo-domowych?

 

Oczywiście próby dokonam niezwłocznie.

Edytowane przez atrakcyjny_kazimierz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie wymiana 4 zaworków kosztowała 1930zł, do tego 200zł cewka w jednym wtryskiwaczu. Problem miałem ten sam - rano odpalał za 2, 3, 5, 10 razem a potem już w ogóle. Po naprawie działa wszystko super, rano silnik uruchamia się od kopa :) Najtaniej znalazłem regenerację za 360zł/szt gdzieś w internecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oryginalny delphi w detalu to 299 zl, więc 1200 zl koszt zaworków, do tego zakłady od regeneracji mają ceny hurtowe i sporo taniej więc 1930 zł to mega zdzierstwo. W takiej cenie to wychodzi pełna regeneracja zaworek + końcówka.

 

 

kazimierz, zrób próbę przelewową, bo podejrzewam że będziesz miał do wymiany góra 2 zaworki. Na allegro pojawiła się aukcja z zamiennikami zaworków za 150 zł, więc x2 taniej. http://allegro.pl/zaworek-9308-621c-zamiennik-delphi-i1807080318.html

 

Jeżeli czujesz się na siłach, to wymieniaj. Nie jest to trudne. Na yt jest nawet filmik instruktażowy

Edytowane przez sKarlosMegane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Delphi wspólny zawór kontroli ruchu 9308-621C

Producent: Quanzhou Xinguang Machinery Co., Ltd.

Nazwa: Delphi wspólny zawór kontroli ruchu 9308-621C

Producent: Quanzhou Xinguang Machinery Co., Ltd.

Opis produktu:

StrengthBest quality.Competitive stanie price.Short time.3-7 zgodnie z days.Quality BOSCH / / Zexel maszyny DENSO. Zaawansowane gwarantuje precyzję i dobre wyniki i durability.Shown dłuższy okres życia w praktycznych zastosowaniach. 1. Zawór 9308-621C dla Delphi jest kopia Delphi Valve.We produkować zgodnie z OEM NO. 2.Our części można świetnie wykorzystuje dla Mazdy, IVECO, ISUZU, TOYOTA, HONDA, VOLVO, FIAT, CUBOTA, Hino, FORD, NISSAN, PEUGE0T, MITSUBIBHI, DOOWON, Aido, Audo, SERT, MERCEDES-BENZ, CASE, CITROEN, CUMMINS, DAIHATSU, CHEVORLET, DEUTZ, LANCIA i tak dalej. 3. Nasza firma specjalizuje się w produkcji wszelkiego rodzaju części wtrysku paliwa przez 20 lat, jak dyszy, tłoka i lufy, elementy, wtryskiwacz, szef wirnika, dysza ołówek, Dostawa, zawór magnetyczny, kit.If naprawy musisz produktów z powyższych typów, muszą Państwo oferować no.or OEM Stamping nie. produktów. Tylko w ten sposób możemy ofertę dla Ciebie jak najszybciej. W celu uzyskania dalszych informacji, prosimy o kontakt z nami w każdej przekazania time.Looking na odpowiedź już wkrótce.

To China

Znalazłem w necie i to jest raczej pełnowartościowy zamiennik za 23-28 $, czyli można go kupić na zagranicznych aukcjach a około 70-80 zł + koszt wysyłki.

Temat warty jest zainteresowania.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 -Prezes

 

Dodano: 08 wrz 2011 - 22:01

"kazimierz, zrób próbę przelewową, bo podejrzewam że będziesz miał do wymiany góra 2 zaworki."

Zrobiłem i masakra. Tylko 3 do wymiany. dziwne,że silnik równo pracował po trudnym odpaleniu.

Auto zrobione typowo na sprzedaż. Jakoś przeżyję i po wymianie zaworków opiszę własne doświadczenia.

Edytowane przez atrakcyjny_kazimierz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włożyłem zamienniki i nowy problem. Auto nie ma zamiaru zapalić. Powtórnie włożyłem stare zaworki i to samo. Nie ma zamiaru odpalić. Może trzeba coś zresetować, lub wykonać coś o czym nie wiem. Wszystko jest jak poprzednio i niczego nie pominąłem w montażu. Żadnego z przewodów nie zamieniłem.

Co to może być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!