Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kupuję Grandtour 1,4 z salonu


lope

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i pzdr.

Co sądzicie o wyborze silnika.

Jaka jest wasza opinia na temat czujników cofania, nawigacji fabrycznej.

Co powinno się dokupić a co można sobie darować.

Wstępnie zamówiłem pakiet; komfort 1- czujnik parkowania, składane lusterka boczne z kierunkowskazami i hend carta. Do tego bluetooth z radiem i koło zapasowe. Podoba mi się kolor śnieżny (bezpłatny).

Proszę o opinie.

Lope

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Sugerowałbym najpierw pytać, a dopiero potem zamawiać w salonie. Jak zamówiłeś auto i będziesz dorzucał wyposażenie, to masz mniejszą możliwość uzyskania rabatu...

Tak w ogóle, to na jaką wersję wyposażenia się zdecydowałeś? Pytam, bo polecam np. ESP i ASR, które nie we wszystkich wyposażeniach występują, wiec nie wiemy co Ci polecać

Co sądzicie o wyborze silnika.

Świetny wybór. O tym silniku napiasno na tym forum wiele, więc radzę poszperać.

Jaka jest wasza opinia na temat czujników cofania, nawigacji fabrycznej.

W grandtourze czujnik parkowania to mus. Auto ma świetny, nowoczesny design, który niestety baaardzo ogranicza widoczność.

Jestem zwolennikiem fabrycznych nawigacji, bez żadnych przyssawek na szybie, więc moja opinia nie będzie obiektywna.

Co powinno się dokupić a co można sobie darować.

Xenony i jeszcze raz xenony, a poza tym ESP i ASR. Jest oddzielny wątek o wyyposażeniu dodatkowym megane III , radzę poczytać

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Jestem przed zamówieniem a po pierwszych rozmowach w salonie i próbnej jeździe (doskonałe wrażenie). Już po napisaniu posta dokopałem się wątku Megane GT.

Dla mnie Renówka jest zupełną nowością, wcześniej bawiłem się Nissanami. Dlatego każda, nawet błaha z waszego punktu uwaga będzie cenna przy podjęciu ostatecznej decyzji.

Pzdr

 

Dodano: 08 wrz 2011 - 23:47

cd

Skłaniam się ku wyposażeniu "Dynamique".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

navi sobie odpuśc, takie sobie mapy, kiepska dostepnośc aktualizacji pokrycia sieci drogowej Polski (Europa jest ok), cena zakupu i aktualizacji powala i jak dla mnie estetyka tragiczna - ktoś trochę przekombinował i wyglada to tak jakby na oststnią chwile dołożyli ją do deski - nie umywa się do np. Laguny

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Edytowane przez athlon64x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem wczoraj wersję używana tego auta [2010r.] 1.6 ,110 ale jest bez czujnika parkowania i tak się zastanawiam puki jeszcze jest nie odebrane czy by go nie zamówić aby go jeszcze domontowali. Naprawdę tak się przydaje w tym aucie?

Edytowane przez Sephot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda mam sceniole I i II ale w obydwu przypadkach mam czujniki cofania. W starszym domontowany uniwersalny z wyświetlaczem odległości i w Sceniolu drugim, fabryczny tylko z sygnałem, bez wyświetlacza. Szczerze powiedziawszy, po czasie użytkowania wystarczy ten z samym sygnałem dźwiękowym. Druga sprawa to jeszcze Twoje przyzwyczajenia przy cofaniu, czy się odwracasz, czy cofasz zawsze na lusterka. Jeśli to pierwsze, to ma też znaczenie miejsce zabudowy wyświetlacza. Gdy jest na konsoli to i tak jest poza zasięgiem wzroku albo trzeba się niepotrzebnie odwracać czyli tu sam dźwięk wystarczy.

W starszym sceniolu mam wyświetlacz zabudowany pod dachem, w miejscu zwijacza 3 pasa. Tu mogę sobie tylko na wyświetlacz jechać, bez buzera, bo diodki odległości i cyferki są w zasięgu wzroku, czy to przy odwróceniu, czy też w lusterku wstecznym widziane, na lusterka cofając..

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej

Jak na razie w negocjacjach niezbyt duży postęp.

Wersja dynamicue, pakiet komfort 1,lakier metalic, ESc, radio classic 4x15W CD MP3 Bluetooh,koło zapasowe.

Dorzucają Oponki zimowe i poprzeczki dachowe. Cena 72200.

Zgodnie z sugestiami zrezygnowałem z Nawi i dorzuciłem ESC.

Pzdr

 

Dodano: 10 wrz 2011 - 13:42

Zdecydowałem że do-kupie sobie taki czujnik ale sa różne między innymi taki prosty sygnałowy i taki z wyświetlaczem za 790 zł opłaca się kupić ten z wyświetlaczem czy wystarczy sygnałowy ?

 

Hej

Czy taki czujnik mogą mi zamontować fabrycznie, diabelsko jestem przyzwyczajony do wyświetlacza.Gdzie można taki kupić jeśli fabryczna wersja bedzie tylko dźwiękowa.

pzdr

Edytowane przez lope
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy jeszcze rozważałem zakup tego auta "nowego" to w benzynie wyszło mi 62 tys z takimi opcjami najbardziej przydatnymi , klimatyzacja automatyczna, elektryczne szyby , radio z wielofunkcyjna kierownica , relingi, światła automatycznie zapalane, poduszki powietrzne tył przód. Ale doszłem do wniosku że jednak wyjdę lepiej na tym z 2010 używanym :) .

btw.

Chyba się skuszę w takim wypadku jednak na czujnik cofania sygnałowy , z wyświetlaczem to chyba gł. tylko bajer :P ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja korzystam z fabrycznego sygnałowego i tak naprawdę nic więcej do zaparkowania nie potrzeba przy zachowaniu odrobiny czujności. Fabryczne czujniki w fluence mają specjalny zderzak i nie rzucają się w oczy. Ich czułość powala - nie raz pikały na wystającą trawę, która mogłaby być np prętem lub gałęzią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie napisałeś czy kupiłeś już auto czy nie dlatego dorzucę coś od siebie.

 

Usiądź jeszcze raz w aucie za kierownicą spokojnie i ustaw sobie wszystko tak jak potrzeba. W moim przypadku jest tak, że muszę mieć opuszczony fotel na sam dół aby nie wadzić kolanami o kolumnę kierowniczą ( mam o184 cm wzrostu).

Sprawdź sobie jak układają Ci się uda na fotelu. Długość siedziska jest dość krótka więc warto zwrócić na to uwagę.

 

Jak na razie tyle ode mnie. Jak przypomnę sobie o czymś ważnym to na pewno napiszę to na forum:)

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!