Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zbieżność kół MII - jakie na fabryczne ustaw


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem po wymianie kol na zimowe. I moje pytanie brzmi. Czy jest mozliwosc ze moze byc zle ustawiona zbieznosc i czasami zapala sie service i esp i pisze abs defekt. Samochodem zaczyna szarpac i niema mocy. Mozna jechac z obrotami do 2500 wiecej to szarpie. Wylacze auto po chwili zapale i juz bledu niema . Blad wraca po kilku metrach lub kilku kilometrach. Juz niemam sily z tym walczyc. Moze ustawienie zbieznosci pomoze . Prosze o pomoc

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

Kolego, na tym forum używamy polskich znaków. Przed wysłaniem proponuję przeczytać co się napisało i poprawić błędy. damiar

 

Dodano: 05 lis 2013 - 20:19

Witam. A moze czas pomyslec o zmianie regulaminu.(nie zebym cos sugerowal) ( tylko z grzecznosci) Idziemy z biegiem czasu. Niektorzy pisza z telefonu (ja rowniez) . Niemam znakow polskich. Totez ja moge przeprosic za producenta mojego telefonu. Pozdrawiam... ;-)

 

Kolego, załóżmy, że faktycznie nie masz możliwości pisania po polsku, chociaż ja w to nie wierze przy obecnych możliwościach - to po prostu z lenistwa.

Nie zmienia to faktu, że olałeś regulamin tego forum i zasady, które tam zawarto. Na przykład wyjaśniono w nim co należało zrobić w takim przypadku jaki opisujesz. Dlatego proponuję jednak zastosować się do tych uwag, bo nasza współpraca nie będzie się układać. Na tym forum nie tolerujemy lenistwa. damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Miałem tak był jakiś defekt ze sterowaniem przepustnicy i auto przechodziło w tryb serwisowy, to nie ma nic wspóllnego ze zbieżnościa , frakt że na wyswietlaczu pojawia się choinka ABS ESP i wszystko co możliwe , lecz przyczyna tkwi w innym miejscu , bez kompa ani rusz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam, jestem po wymianie końcówek drążków kierowniczych i łączników stabilizatorów, zbieżność była ustawiania, lecz przy jeździe na wprost kierownica jest przekrzywiona w lewo i to troszkę bardziej niż było to przed wymianą. Mechanik mi powiedział, że są luzy na maglownicy i dlatego jest przekrzywiona. Jest w tym trochę racji, czy mam jechać do nich żeby poprawili ustawienie kierownicy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Nie będąc za bardzo obeznany w tym wszystkim co piszecie podam moje ustawienia po zrobionej geometrii:

Kąt wyprzedzenia:

L: 5st 45min

P: 5st 15min

 

Kąt pochylenia:

L:0,4st

P:0,4st

 

Zbieżność przód: -1

 

czy te wartości są OK?

Moja Megi to MII PHI z 2004 SEDAN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam. ja mam troche inny problem. Auto jedzie na wprost nie sciąga. Niby wszystko ok. sprawdzałem geometrie i wykazało pochylenie prawego koła przedniego 1"05 stopnia. Sprawdziłem w innym warsztacie. moze na troche mniej nowoczesnym sprzecie. Pokazało 0"40 na prawym kole. Czy w związku z tym moge spodziewać sie ze zetnie mi opone? Zrobiłem dopiero nim 6 tyś. i na razie nie zauważylem nic podejrzanego. zbieznośc 0.09 pozdrawiam.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam.Nie chcę zakładać nowego tematu.Mam Scenica II i czy mógłby mi ktoś napisać jak ma być ustawiona zbieżność tylniej osi? U mnie prawy tył ma:0°31 , a lewy tył ma: 0°13.I teraz pytanie bo wydaje mi się że tak nie powinno być dlatego pytam , czy to nie będzia miało wpływu na ściąganie samochodu w prawo.A czy taki wykres zbieżności nie sygnalizuje problemu z tylnią belką? Dzięki za odpowiedź.

 

Dodano: 29 lip 2015 - 20:12

Dodam jeszcze zdjęcie jak to wygląda dla tylniej osi

post-12591-0-07723100-1438193562_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sumaryczną zbieżność masz w normie, więc nie powinno się nic złego dziać.

Zbieżności tylnej belki nie ustawisz.

Jest to belka sztywna, bez możliwości regulacyjnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!