Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

brak paliwa na szynie coomon rail


czych

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Na początku zaznacze że nie było opiłków w filtrze paliwa został wymieniony zawór regulacji ciśnienia, prąd dochodzi do zawora, immobiliser sprawny dwa komputery mówią o spalonej swiecy (nie ddt2000) ,rozrusznikiem można kręcić do spalenia, na samostarcie autko pali dobrze czujnik położenia wału o ile dobrze pamiętam miał 480 ohm ,pompa w baku śmiga, jakieś pomysły??

pozdrawiam

------------------------------------

bardzo ciekawa rzecz Mój odnośnik

-----------------------------------

rozbierał ktoś taką pąpe ,możliwe jest jakieś przeczyszczenie?

-----------------------------------

zmierzyłem prąd na przewodach do zawora regulacji ciśnienia jest 12v , to dobrze czy źle??

-------------------------------------

togo co sie orientuje to czujnik polożenia wału ma miec w dieslu 840 ohm plus minus 10 procent

znalazłem na necie i niby ma być od 200 do 800

------------------------------------

wyjąłem pompe i kręci się z oporem ,gdy kręce ręką to paliwo wystrzeliwuje z miejsca wylotu na szyne i teraz sam nie wiem czy ta pompa działa czy nie ,są trzy jakby głowice na niej czy da się je odkręcić i przeczyścić??

----------------------------------------------------------

zamówiłem nówke pompe lecz gość u którego zrobiłem zamówienie zapomniał o nim, więc kupiłem w drodze powrotnej używke,auto nie odpaliło lecz po godzinnnej walce udało się(plak+kable), po zgaszeniu znów problem z odpaleniem(kable rozruchowe nie przestawały dymić)odpał i inna awaria wstrzymała prace ,auto lekko ostygło i ku naszemu zdziwieniu zagadało o wiele lepiej, przejażdzka gaszenie palenie auto zapalało na padniętym akumulatorze bez kłopotu jutro próba po kompletnym ostygnieciu. Co do samej pompy to tak po założeniu sprawdziliśmy na zapłonie czy ropa przechodzi przez zawór regulacji ciśnienia do punktu wylotowego na szyne i tu był już mały sukces bo w starej nic się nie działo paliwo gdzieś gineło w pompie .Dalszą część opisałem wyżej ,ciekawostką jest fakt o którym powiedził mi jeden z fachowców "pompy pod common rail albo działają albo nie" ,nie ma nic pośrodku ,ja sądze że jeśli zapiąłby linke do auta i pociągnąłby go z 1 km to by odpalił i pracowałby bardzo dobrze problem występuje podczas palenia lecz jest to tylko moja teoria serdecznie dziękuje za szerokie zainteresowanie :) pozdrawiam serdecznie

Edytowane przez czych
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!