Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nowy silniczek krokowy !!!???


djmess

Rekomendowane odpowiedzi

Moja sytuacja jest troche zabawna.... wiec przyznaje, ze od kilku dni zaczytuje sie w tematach o silnikach krokowych... i nawet zakupilem mam nadzieje odpowiedni dla mojej megi... ale.. no wlasnie - nie moge doszukac sie silniczka krokowego w swoim samochodzie. czuje sie jak niemal kretyn. wiec jak ktos ma dostep i mozliwosc pokazania jakiegos zdjecia, moze ktos szalenie dokladnie opisze gdzie... :-)

R. Megane 1,4 RN 1996

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

No właśnie to jest problem bo kupując go powiedziałem kolesiowi w sklepie że potrzebuję do megi I z 96r. i 8v. Jak ściągnąłem swój to pierwsze co mnie zaskoczyło to że końcówka nowego jest troszkę szersza i mniej stożkowa Poza tym przy założeniu nowego trudno wchodził i śrubki w komplecie z nim nie pasowały były za wąskie to przykęciłem na stare dokręciłem i odpalam auto a obroty od 1000 do 2500 w kółko cały czas nawet sięnie zatrzymały. Wymontowałem go wstawiłem stary i całkiem inaczej w ogóle wchodził na swoje miejsce, bez oporów jak w przypadku nowego. Rano w google wpisałem nr wybity na silniczku i wyskoczyło mi takie coś:

http://www.autosklep.istore.pl/sklep,1970,...n,348852,0.html

 

Mojego silnika tam nie ma. Dzwonie do sklepu i mówie że sprzedał mi do wersji 16V. Niedawno dzwoniłem czy się wyjaśniło a on do mnie że to jest dobry bo do 8v i do 16v jest taki sam. Czy ja może coś źle robię?? Czy wymiana silnika krokowego polega tylko na zmianie go czy trzeba coś jeszcze robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odepnij kleme akumulatora żeby zresetować ECU. Po podłączeniu zasilania, przekręć kluczyk w stacyjce, ale zanim odpalisz silnik, daj mu chwile na ustalenie pozycji tłoczka. Może to coś da.

Faktycznie 16V i 8V maja identyczne silniczki krokowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem też problem z silniczkiem krokowym i właściwie mam do teraz.

Miałem Magnetti Marelli (plastikowa koncówka) , zatrzymywał sie na wysokich obrotach, więc kupiłem na allegro nowy -tańszy. Kilka dni pochodził i to samo. Szukałem więc markowego i Magnetti nie mogłem dostać, ale w sklepie kupiłem ponoć też dobry VDO, kosztował chyba około 150zł. Trochę pojeżdziłem (było to lato zeszłego roku) i też zaczął mi zatrzymywać się na wysokich obrotach. Zauważyłem jak go czyściłem że miał taki ciemny osad na trzpieniu i średnio musiałem czyścić co 1 tydzień. Przyszła zima i się uspokoiło. Mam wrażenie że zależało to też od temperatury powietrza i pewnie ten osad na trzpieniu "kleił" się albo coś. Myślę że jak zacznie się robić cieplej problem znowu się pojawi, bo niedawno wykręciłem go z ciekawości i też miał taki czarny osad.

Zastanawiałem się czy nie pojechać do przeczyszczenia przepustnicy? Bo z tym czyszczeniem wciąż silniczka to istny horror :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!