Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Trzeszczące podszybie -ROZWIĄZANE !


Rekomendowane odpowiedzi

Po miesiącu borykania się z trzeszczeniem panelu przedniego i podszybia, przeczytaniu wszystkiego co można było na forum przeczytać rozwiązałem ten problem. Umieściłem (jako że ratownik medyczny) zwinięte bandaże hehehe w miejscach zaznaczonych na zdjęciu. Po prostu je tam wepchałem wyjechałem i...... CUD - CISZA !!!!!!!! ANI JEDNEDO TRZASKU, ZGRZYTNIĘCIA CZY INNYCH ODGŁOSÓW :)

 

Moje pytanie do Was jest następujące - potrzebuje pomysłu co by można tam umieścić ;) przecież nie będę jeździł z bandażami ;) może ktoś ma coś na myśli ???

 

imag00251fuf.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

witam :) problemem jest z uszczelka miedzy szyba a tym tworzywem ,miałem ten problem od nowosci -podobno zle zmontowany na clipach ? co zrobilem i co ci proponuje:

1,demontaż a widze juz sciagneles ta oslone -wepchnac tam troche miekkiej gabki

2.demontaz glosniczkow i rowniez tam gabka

gabka musi byc dosunieta do podszybia ,nastepnie calosci uszczelki popsikaj ;) wd40 delikatnie aby uszczelka wchłonęła powtórz ze 2 razy .

zapomnialem o temacie juz 5 lat temu:) prawde mowiac mozliwe ze twoj przypadek jest inny, ale widze co robisz:) wiec podobnie tak czyniłem ;)

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, pkt. 5.7

 

0cool

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi z kolei zgrzyta przy 2500 obr. i chyba dochodzi to ze środkowego nawiewu ale to pół biedy,najgorzej mnie irytuje coś co skrzypi mi z tyłu i za chiny nie mogę dojść co to jest,mam tylko spokój jak jadę na prostej drodze a jak są już małe wyboje to już skrzypi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak poczytałem troche o tych trzeszczeniach i porozbierałem autko jak sie dało tylko z zewnątrz i po dokręcałem śrubki - faktycznie o pół obrotu trzeba było dokręcić a to moje trzeszczenie i rozwiazanie jaki proponujecie chyba nie przejdzie bo juz wpychałem tam co nie co :D a teraz zrobiłem takie małe czarne kuleczki gumowe i w 4 miejscach wcisłęm na podszybie - po pierwsze nie widać a w aucie mam cisze i spokój ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ten problem rozwiązałem już dość dawno. Ogólnie to trzeszczy ta gąbka ocierając się o szybę. Kupiłem więc dwa metry czarnego rzepu oraz taśmę dwustronnie klejącą. Rzep skleiłem, jakby to powiedzieć, odwrotnie niż normalnie. :D Czyli na zewnątrz po jednej stronie jest ta włochata warstwa a po drugiej ta z haczykami. Docięty pasek rzepu wsunąłem pomiędzy szybę a gąbkę, włochatą stroną do szyby. Haczyki trzymają się gąbki i nic się nie wysuwa. Rzep bezgłośnie przesuwa się po szybie i nic nie słychać.

W sumie to był taki mój pierwszy pomysł, ale zamiast rzepu można użyć cokolwiek co pomiędzy szybą a gąbką zapewni bezgłośne przesuwanie się tych dwóch elementów pomiędzy sobą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Panowie problem banalnie prosty do rozwiązania. Należy zakupić olej silikonowy i potraktować całą uszczelkę znajdującą się pomiędzy podszybiem a szybą ,ponieważ to ona zablokowana na szybie nie pozwala desce pracować w technologicznej normie i wszystkie naprężenia przenoszone są na poszczególne elementy połączeń w desce wydając te dziwne dźwięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a ja mam problem trzeszczenie dochodzi z lewego przedniego słupka i ne wiem jak go rozebrać aby niczego nie urwać , czy tam są zatrzaski czy moze jakaś śruba to wszystko trzyma ???czy wie ktoś jak to rozebrać???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie trzeszczało w prawym przednim słupku. Udało się bez rozbierania. Cienki pasek z gumy, wciśnięty między deskę, a tapicerkę słupka załatwił sprawę. Nareszcie cisza. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też myślałem, że to coś wewnątrz. U mnie trzeszczało na połączeniu deski z tapicerką słupka. Dodam,że paseczek gumy uzyskałem z dywanika.

Edytowane przez babus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

u mnie też, po demontażu tapicerki słupków i ponownym montażu zaczęło "cykać" na dziurach i już kilkukrotnie demontowałem, montowałem ponownie i cykanie nie ustaje, i chyba jak u przedmówcy, cykanie dobiega z okolicy styku konsoli z tapicerką słupka, dziwne tylko że nie cykało przed demontażem, a jestem przekonany że dobrze ponownie zainstalowałem ten plastik, we wszystkich zaczepach :/, macie jakiś pomysł na co należy zwrócić uwagę przy montażu tych plastikowych słupków?

 

edit 2012-10-04

po wielu próbach okazało się że trzeszczała uszczelka deski rozdzielczej pocierając o nową szybę czołową (trzaski pojawiły się zaraz po wymianie szyby, przy każdych większych nierównościach bądź dziurach na drodze)), spryskane solidnie silikonem w sprayu i trzaski ustały !

Edytowane przez daniello04
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!