Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Samodzielna naprawa wtrysków.


lamer

Rekomendowane odpowiedzi

Jakoś nie mogę uwierzyć w to sprawdzanie zaworków przed wysyłką. Jaki jest cel sprawdzania fabrycznie nowej części? No chyba, że wie, że sprzedaje totalne g...o.

Byłeś przy tym sprawdzaniu twoich wtrysków na maszynie? Na nowych zaworkach lało przelewem?

Może jednak złóż wtrysk z nowym zaworkiem, odpowietrz i zobacz jak to chodzi w samochodzie a nie w maszynie?

 

PS.

Jak kazali tobie odpowietrzać układ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak byłem przy tym jak sprawdzali, na jednym wtrysku nie mógł wogóle ciśnienia wytworzyć, wiec odpieli ten jeden i sprawdzili na jednym, i ten drugi lał bardzo, nawet nie kończyli pomiaru

 

później założyli te moje zaworki co wymontowałem i ciśnienie oba trzymały tylko że w trakcie próby gość pokazał że na przelewie lały jak z konewki :/ i że też trupy ale lepsze od tych 'nowych'

 

zastanawiam się na zrobieniem mixa typu podstawka nowa a ten dżinks w kształcie talezyka z nózką "T" założyć od starego

 

odpowietrzanie zalecili tak:

 

wkręcić wtryski, nie podpinać kostek (odpiąć tez od tych nie wymienionych, aby wszystkie kostki były odpięte)

nie zakręcać nakrętek na rurkach od rozdzielacza

zakręcić kilka razy rozrusznikiem

dokręcić te nakrętki

zakręcić rozrusznikiem

podpiąć kostki

odpalić

Edytowane przez KamilK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to oddaj to badziewie w cholerę. Od kogo kupowałeś (daj linka do aukcji)?

Mixa absolutnie nie rób!!! Jak bardzo lubisz eksperymenty to możesz swój stary zaworek spróbować dotrzeć w gnieździe z pomocą jakiejś pasty polerskiej (do docierania zaworów w głowicy?) ale to może zakończyć żywot zaworka definitywnie więc lepiej mieć coś na zapas :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niby mam oddać ale z wtryskiwaczami aby sprawdził wiec zostanę bez auta na dłużej, bo to jedna wysyłka, test, odesłanie itp a pewnie i tak nie uzna reklamacji bo napisze ze uszkodziłem przy montażu bo tak mi powiedział przez tel, śmieszne :/

 

w tym serwisie dali mi 2 jakieś wyjęte zaworki, może coś z tego będzie,

założę dziś na tych moich i jak odpali to zobaczę który jest gorszy z tych 2ch moich i będę walczył z tym gorszym

 

aukcja na allegro nr: 2313600815

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym powiedział, że zdjęcia na podanej aukcji przedstawiają używany zaworek! Nowy (nawet chiński) powinien mieć "kleszcze" zabezpieczające na czas transportu. I być idealnie czysty a te z aukcji mają jakby coś "odciśnięte".

auto-part-control-valve-of-9308-621c-delivery-control-valve-for-delphi.jpg

Mogę się oczywiście mylić bo doświadczenie mam niewielkie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

były idealnie czyste

na starych po odpowietrzeniu odpalił, jutro podmienie w jednym wtrysku zaworek na ten nowy co niby działa bo ciśnienie trzymał, a w drugim powalcze ze starymi, w tym serwisie dali mi jeszcze 2szt używane, nie znali stanu jak bardzo przelewały, może miej niż moje to bedzie można jeździć autem do czasu aż pojawią się do kupienia całe wtryski w przystępnej cenie, bo zaworków już nie zamierzam kupować, a ten koleś pewnie mi kasy nie odda, bo jak twierdzi wysłał dobre więc nie mogły się w transporcie uszkodzić, ewentualnie zgłosze się do rzecznika praw konsumenta, bo 480zł na drodze nie leży

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

były idealnie czyste

Sugerowałem się zdjęciem z aukcji:

2313600815.jpg

Powierzchnie przylegania nie są idealnie.

Porównaj jeszcze kody kropkowe. U nie oryginał miał znacznie większy kod niż chińczyk.

Mniej więcej tak to wygląda:

ORYGINAŁ:

oryg.jpg

 

ZAMIENNIK:

chinol.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakladałem, tego co wyszedl lepiej na maszynie i auto chodzilo jak by na 3 cylindrach,

założyłem te co mi dali w serwicie jako padnięte i są lepsze od moich, jeden jest ok a drugi troche gorszy

dzis odesłałem te zamienniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak wyglądały te zaworki "na żywo" ale patrząc na zdjęcie z allegro + brak jakichkolwiek oznaczeń mam cały czas wrażenie, że to zaworki "z odzysku", z których pewnie usunięto oznaczenia dla niepoznaki... Popytaj może sprzedawców na allegro czy ich zaworki mają nadrukowane jakieś oznaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

a orientuje się ktoś czy wtryskiwacze od peugeota 407 EJBR03801D mają takie same zaworki jak wtryski w 1,5 dci ?

znajomek ma anglika 407 na części więc jak by zaworki pasowały to bym przełożył

 

Dodano: 16 maj 2012 - 20:56

po odeslaniu zaworków koleś stwierdził że są uszkodzone ale on wysylał mi dobre, wiec musiałem je uszkodzić :/

w servisie w ktorym bylem, jak je ogladali to mowili ze badziew i zadnych uszkodzeń nie zauwazyli i o żadnych nie wspomnieli a jak pytałem czy mogły się uszkodzić przy montażu to zaprzeczyli, że nie wykonalne

gość reklamacji nei uznaje i odsyła mi te padnięte zaworki,

zostałem ze stratą 570zł i dalej nie sprawnym autem

zastanawiam się jak wykorzystać te zaworki, co tak naprawde psuje się w tych zaworkach, może korpus wziąć od nowego a ten talerzyk z iglicą od starego i może zacznie coś działać ?

one sie zużywają (wycierają) czy może zapychają ? na czym polega zepsucie się fabrycznych zaworków że leją na przelew ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie - czytam i czytam o tych zaworkach i zastanawiam się dlaczego nikt nie robi korekcji wtryskiwaczy po wymianie tych zaworków? z tego co rozmawiałem z własnym szpecem od silników dCi, to taka korekcja jest musowa. to nie URSUS, że na szmacie flanelowej można wymienić część i będzie banglało. bez korekcji taka zabawa może skończyć się tak:

 

408a87ed50995bb7.jpg

36b433778c52c95f.jpg

167ec9ce3d566e9c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie mechaniczny wtryskiwacz-ale w przypadku takich kombinacji jak zamiana wtrysków od wersji mocniejszej do słabszej trzeba je wpisać-bo komp będzie podawał dawke jak na orginał a w realu poda dużo więcej.Sytuacja odwrotna będzie wyczuwalna ,powiedzmy "gołym okiem"

KAMILK-jak już tak kombinujesz to ja gdzieś mam wtryski od MII 74 kW z padniętą elektroniką ale zaworki powinny być OK

Edytowane przez p.zyga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!