Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przełącznik zespolony


Czeki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Problem jest taki że podczas skręcania i powrocie kierownicy do pozycji wyjściowej kierunkowskazy nie odbiją wcale. Tyczy się to w prawą i lewą stronę :)

Do tego zauważyłem że nie ma klaksonu. Czy to objawy że kończy się przełącznik zespolony? Da się naprawić czy pozostaje wymiana?

Dodam jeszcze że podczas kręcenia kierownicą słychać lekkie jakby strzelanie.

Edytowane przez Czeki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość czubek13131

Miałem to samo z Meganką. U mnie strzelała taśma od poduszki powietrznej, klakson na kierownicy nie działał, bo pękł kabel. Jeżeli chodzi o odbijanie kierunkowskazów, to musiałem odkręcić kierownice, bo była źle ustawiona i nie dociskała do mechanicznej części odpowiedzialnej za odbijanie kierunkowskazów (taka plastikowa czarna podkładka z dwoma bolcami co w kierownicę wchodzą).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jutro biorę się za wymianę już trzeciego zwijacza klaksonu i zastanawia mnie jedna rzecz? A mianowicie jak może być źle ustawiona kierownica? jak tylko w jednej pozycji idzie ją włożyć. Mam ten sam problem co kolega 2 posty wyżej, nie odbijają kierunkowskazy i nie działa klakson :) ręce mi już opadają co do tego pająka(zwijacza klaksonu) Kierownica zostaje założona do samego końca i dokręcona maksymalnie jak się da. Może ktoś wie w czym tkwi problem? Ewentualnie jak by ktoś miał chwilę czasu jutro i mi pomógł rozwiązać problem (warszawa) był bym bardzo wdzięczny :)

Kierownica, zegary i reszta jak w Scenic I PhII

Edytowane przez szlepster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki sam problem w scenicu I. Po wymianie sprzęgła przestały odbijać kierunkowskazy. Okazało się, że mechanik który to robił luzował przekładnię kierowniczą, opuszczał ją trochę do dołu. Po złożeniu okazało się, że wałek kierownicy przesunął się wraz z kierownicą do o centymetr do góry.

Sprzwdź czy wałek od kierownicy jest prawidłowo (odpowiednio głęboko) osadzony w przekładni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!