Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pobór Pradu w Renault Megane


lukas2283

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

ostatnio zauważyłem zwiększony porób prądu przez megi (Renault Megane 00r 1.4 16v) przy wyłączonych odbiornikach zamkniętych drzwiach i odczekaniu kilku minut pobiera z aku około 100mA a powinno być chyba około 30-50 mA ? w każdym razie wyjecie( tylko tych na pozostałych brak reakcji wciąż 100mA) bezpieczników oznaczonych jako : COUPE CONSO I ALIM UCH powoduje spadek do około 7mA i tak po wyjęciu ALIM UCH spadek do około 35mA a po wyjęciu COUPE CONSO spadek do około 45mA macie jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny ? z gory dzięki za jakakolwiek pomoc !

Edytowane przez lukas2283
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie powinno być ~80mA, ale 100 też jest akceptowalne.

Zobacz ile masz w zamkniętym aucie i włączonym alarmie bo to jest najistotniejsze.

 

COUPE CONSO

Z tego co pamiętam to jest to bezpiecznik od zasilania licznika.

 

ALIM UCH

Zasilanie UCH.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie powinno być ~80mA, ale 100 też jest akceptowalne.

Zobacz ile masz w zamkniętym aucie i włączonym alarmie bo to jest najistotniejsze.

 

 

Z tego co pamiętam to jest to bezpiecznik od zasilania licznika.

 

 

Zasilanie UCH.

 

 

Właśnie ile ? jaki powinnien być pobór prądu ? jedni piszą max do 50mA i tego się trzymałem a tu nawet 100 jest ok w każdym razie samochód zamknięty wszystko wyłączone alarmu brak i u mnie jest 100mA wyciągając po kolei wszytskie bezpieczniki pobór maleje tylko po wyciągnięciu dwóch bezpieczników COUPE CENSO- któty jest (Od cznik odbiorników prądu - Lusterka zewnętrzne regulowane

elektrycznie - Zegar - Radio - Wyświetlacz radia - Pomoc w

nawigacji - Klimatyzacja z regulacją automatyczną - Czujnik

ciśnienia opon - Antena elektryczna) lub ALIM UCH - wiadomo zasilanie modułu UCH wiec czy moduł UCH powinien pobierać w trybie uspienia ok 50-60mA ?

kończy się tym ze jak postoi 2 dniu i akumulator jest wyładowany - ładowanie jest dobre ponad 14V napiecie akumulatora ponad 12V.

Najbardziej podejrzaną częścią jest właśnie moduł UCH rozebrałem go wygląda idealnie czysty ładny suchy

 

fakt nawet jeśli mam pobór 100mA a akumulator ma 45AH to powinien wyładować się po 450h a nie po dwóch dniach chyba ze mój miernik jest jakiś inny (na dniach kupie nowy) i wtedy zobaczymy co i jak

Edytowane przez lukas2283
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

100mAh to jest przecież niewielki pobór prądu

To jest 0.1A, a to moim zdaniem stosunkowo dużo i przy dłuższych postojach i krótkich odcinkach jechanych bez okresowego doładowywania akumulatora, może być powodem kłopotów z rozruchem. W mojej megance z podłączoną instalacją gazową pobór prądu wynosi ok 100mA, a po wyjęciu bezpiecznika na zasilaniu instalacji pobór prądu spada do ok. 25mA. Podobnie sprawa wygląda w corolli (drugim moim samochodzie) i tam gdzie nie mam możliwości bezproblemowego doładowania akumulatora przy planowanym dłuższym postoju, na ten czas odłączam instalację gazową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż jutro sprawdzę ile mi bierze sterownik gazu, bo 75mA to wartość iście kosmiczna.

 

Dodano: 12 lis 2011 - 11:15

Zerknąłem dzisiaj ile mi bierze sterownik STAG-a, podpinając amperomierz zamiast bezpiecznika.

 

30mA zaraz po podłączeniu.

150mA podczas pracy silnika, bez pracy wtryskiwaczy gazowych

20mA po zgaszeniu silnika.

 

Także to 75mA to jednak kosmiczny wynik jak na czuwanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!