Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pobór Pradu w Renault Megane


lukas2283

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

ostatnio zauważyłem zwiększony porób prądu przez megi (Renault Megane 00r 1.4 16v) przy wyłączonych odbiornikach zamkniętych drzwiach i odczekaniu kilku minut pobiera z aku około 100mA a powinno być chyba około 30-50 mA ? w każdym razie wyjecie( tylko tych na pozostałych brak reakcji wciąż 100mA) bezpieczników oznaczonych jako : COUPE CONSO I ALIM UCH powoduje spadek do około 7mA i tak po wyjęciu ALIM UCH spadek do około 35mA a po wyjęciu COUPE CONSO spadek do około 45mA macie jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny ? z gory dzięki za jakakolwiek pomoc !

Edytowane przez lukas2283
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie powinno być ~80mA, ale 100 też jest akceptowalne.

Zobacz ile masz w zamkniętym aucie i włączonym alarmie bo to jest najistotniejsze.

 

COUPE CONSO

Z tego co pamiętam to jest to bezpiecznik od zasilania licznika.

 

ALIM UCH

Zasilanie UCH.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie powinno być ~80mA, ale 100 też jest akceptowalne.

Zobacz ile masz w zamkniętym aucie i włączonym alarmie bo to jest najistotniejsze.

 

 

Z tego co pamiętam to jest to bezpiecznik od zasilania licznika.

 

 

Zasilanie UCH.

 

 

Właśnie ile ? jaki powinnien być pobór prądu ? jedni piszą max do 50mA i tego się trzymałem a tu nawet 100 jest ok w każdym razie samochód zamknięty wszystko wyłączone alarmu brak i u mnie jest 100mA wyciągając po kolei wszytskie bezpieczniki pobór maleje tylko po wyciągnięciu dwóch bezpieczników COUPE CENSO- któty jest (Od cznik odbiorników prądu - Lusterka zewnętrzne regulowane

elektrycznie - Zegar - Radio - Wyświetlacz radia - Pomoc w

nawigacji - Klimatyzacja z regulacją automatyczną - Czujnik

ciśnienia opon - Antena elektryczna) lub ALIM UCH - wiadomo zasilanie modułu UCH wiec czy moduł UCH powinien pobierać w trybie uspienia ok 50-60mA ?

kończy się tym ze jak postoi 2 dniu i akumulator jest wyładowany - ładowanie jest dobre ponad 14V napiecie akumulatora ponad 12V.

Najbardziej podejrzaną częścią jest właśnie moduł UCH rozebrałem go wygląda idealnie czysty ładny suchy

 

fakt nawet jeśli mam pobór 100mA a akumulator ma 45AH to powinien wyładować się po 450h a nie po dwóch dniach chyba ze mój miernik jest jakiś inny (na dniach kupie nowy) i wtedy zobaczymy co i jak

Edytowane przez lukas2283
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

100mAh to jest przecież niewielki pobór prądu

To jest 0.1A, a to moim zdaniem stosunkowo dużo i przy dłuższych postojach i krótkich odcinkach jechanych bez okresowego doładowywania akumulatora, może być powodem kłopotów z rozruchem. W mojej megance z podłączoną instalacją gazową pobór prądu wynosi ok 100mA, a po wyjęciu bezpiecznika na zasilaniu instalacji pobór prądu spada do ok. 25mA. Podobnie sprawa wygląda w corolli (drugim moim samochodzie) i tam gdzie nie mam możliwości bezproblemowego doładowania akumulatora przy planowanym dłuższym postoju, na ten czas odłączam instalację gazową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż jutro sprawdzę ile mi bierze sterownik gazu, bo 75mA to wartość iście kosmiczna.

 

Dodano: 12 lis 2011 - 11:15

Zerknąłem dzisiaj ile mi bierze sterownik STAG-a, podpinając amperomierz zamiast bezpiecznika.

 

30mA zaraz po podłączeniu.

150mA podczas pracy silnika, bez pracy wtryskiwaczy gazowych

20mA po zgaszeniu silnika.

 

Także to 75mA to jednak kosmiczny wynik jak na czuwanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!