Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MEGANE COUPE 2002 R CZY MOZE MIEC 8V?


maly_sz

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM

CHCE NABYC MEGANE COUPE 2.0 Z 2002 ROKU, I MAM DUZE PROBLEMY ZE STWIERDZENIEM ZE TO WERSJA ZE 140 KM SILNIEKIEM IDE

MAM DUZE PODEJRZENIE ZE TO 8V ALE ODRAZU MOWIE ZE JESTEM LAIKIEM JESLI CHODZI O TE AUTA I ICH WERSJE.

JUZ WYJASNIAM... PO PIERWSZE NA BLOTNIKU JEST NAPISANE TYLKO 2.0

PO DRUGIE AKUMULATOR JEST PO LEWEJ STRONIE A NIE NA PODSZYBIU Z PRAWEJ

PO TRZECIE NA OSłONIE SILNIKA NIC NIE PISZE O IDE I 16V JEST DEKO INNA

....CZY TE WERSJE POD KONIEC PRODUKCJI TAK WLASNIE WYGLADAłY ?

 

PROSZE O SZYBKI ODZEW BO CHCE ZAKUPIC TO AUTO W DNIU JUTRZEJSZYM

 

Z GORY DZIEKUJE

 

Proszę przeczytać regulamin forum i poprawić post i temat aby był z nim zgodny - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniki 8v były w megane coupe do marca 1999 roku. Auta po marcu mają już tylko silniki benzynowe z 16 zaworami. W ph2 (czyli po 03.99) było kilka rodzajow silników 2.0, ale wszystki 16v. Były wersje IDE czylli z bezpośrednim wtryskiem (140km), były też silniki bez tego wynalazku o mocy 150km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec dobrze, jesli nie ma na obudowie silnika ide 16v i akum. jest normalnie z przodu auta to mam rozumiec ze jest to 115? 136?? bo 140 to chyba na pewno nie jest

a podkreslam auto to 2002(pierwsza rej.) , moze modelowy 2001??

 

[ Dodano: 2007-09-14, 21:54 ]

Jakie w takim razie sa opcje silnika jesli to 2.0 a auto jest z 2001-2002 ?? po czym poznac, sprawdzic symbol? jesli tak to gdzie sie znajduje ?? na bloku silnika? czy moze w innym miejscu

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach