Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Montaż zaworka zwrotnego.


lamer

Rekomendowane odpowiedzi

ale autor posta ma 1,5 dCi a tam się wymienia cały filtr i układ jest trudniej odpowietrzyć.

w kilku 1,5 dCi po wymianie filtra pozostało tylko ustne zaciąganie ON wężykiem wchodzącym do silnika. zapewne to wina nie do końca sprawnych gruszek, no ale fakt jes taki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra. A pytanie zasadnicze: którędy do układu właściwie dostaje się to powietrze? Bo zaworek zwrotny zaworkiem, ale żeby paliwo zeszło to na jego miejsce musi jakoś wejść powietrze. Zastanawiał się ktoś nad tym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety, ale nasze gruszki nie są specjalnie trwałe i takie problemy ludzie zgłaszają też na innym forum. zaworki z reguły pomagają, a na pewnie nie przeszkadzają.

a dlaczego filtry pionowo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Nie wiem czy już rozwiązałeś swój problem i zrobiłeś te filtry i zaworki ale wklejam linka do posta gdzie pisałem też o problemie z odpalaniem i po wstawieniu zaworka jak ręką odjął.

http://megane.com.pl/topic/53891-probelm-z-odpalaniem-megane-iii-15/page__st__32#entry387113

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Zaworek montuje się na dojście do pompy (zielona szybkozłączka) czy na odpływy (niebieska szybkozłączka)??

Póki co raz zamontowałem na dojście i nic, widziałem powietrze pomiędzy gruszką a filtrem. Teraz zaworek jest pomiędzy gruszka a filtrem ale w odpalaniu nie ma różnicy ( często nie odpala za pierwszym razem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

o przepraszam - źle Cię zrozumiałem. jeśli na nieoryginalnych przewodach nie masz szybkozłączek, to raczej musisz je przełożyć. przede wszystkim łatwiej (szybciej) się łączy i rozłącza.

zrozumiałem, że nieoryginalne przewody, ale z szybkozłączami :blink:

(wszystko przez mecz :P)

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak - podobno można podgrzać i jakoś schodzą. ja zwyczajnie przewody naciąłem, zdjąłem końcówki i założyłem na nowe przewody, gumowe, olejoodporne.

thumb_hosting_zdjec_1391806553__2014-01-04_silnik_filtry_paliwa_01.jpg

 

Poprawiono link do zdjęcia. Proszę zwracać na to uwagę i kopiować właściwe linki. damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!