Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 1,6 16V 2000


zoladkowski86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam Megankę I phII z 1,6 16V 2000r w kombi z przebiegiem 177k km.

Chcę założyć w Warszawie gaz dlatego pytam o dobrego gaziarza, ale też o dobry sprzęt bez wariacji cenowych.

Jeden z gazowników proponuję coś takiego:

1) Instalacja Landirenzo Omegas z reduktorem jednostopniowym Li02 w cenie 3300 zł. Gwarancja - 24 miesiące bez limitu przebiegu. Okresy między-przeglądowe to 15 tyś km.

2) Instalacja Stag 300 ISA2 z reduktorem AC i z wtryskiwaczami Hana w cenie 3000 zł. Gwarancja elektryczna i elektroniczna - 24 miesiące, gwarancja mechaniczna - 12 miesięcy. Okresy między-przeglądowe to 10 tyś km.

3) Instalacja Smart firmy Lovato w cenie 2500 zł. Gwarancja 24 miesiące bez limitu przebiegu (z wyłączeniem listwy wtryskowej której gwarancja ma limit przebiegu 70 tyś km). Okresy miedzy-przeglądowe to 15 tyś km.

 

W cenie instalacji jest oczywiście zbiornik LPG zamontowany w miejscu koła zapasowego.

 

Będę w miarę dopisywał kolejne oferty. A co WY proponujecie? Jakie macie doświadczenia? Na co zwrócić uwagę, o co pytać żeby nie zabić swojej Megi.

 

Dzięki za wszelką pomoc.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opcja 1 jeśli masz za dużo kasy. (Mercedes wśród instalacji)

Opcja 2, ale cena wygórowana (Warszawa), u nas te zestawy w cenie 2700-2800.

Inna opcja. Popytaj w Czakram Warszawa o BRC Sequent24 pełny za ok. 2700zł.

Nie masz składaka tak jak opcja 2, tylko kit jednej firmy jak opcja 1

i gwarancję ogólnopolską na 24 miesiące bez limitu km,okres między-przeglądowy 15tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na prowincji Lovato , V-tech 2000zł , taki mam i jest o.k. Kolega robi gaz i wymyślił promocje, chcesz nr. to dam na priv. Życie na prowincji ma czasem swoje dobre strony...ale bardzo rzadko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja polecę Auto-Dakar Lisia 27. Zakładałem tam instalacje do 2.0 - kosztowała mnie 3 tys. W tej cenie mam sterownik KME NEVO, reduktor KME Silver, wtryski Hana, butla 59L w kole, tank fooper, zawór gazowy przy wlewie benzyny.

Ty możesz zrezygnować z tank foopera, tańszy reduktor (polecam tomasetto alaskę - w mnie w drugim aucie od 5 lat sprawuje się znakomicie), butla powinna się zmieścić 48L - powinno być trochę taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuje za dotychczasowe rady oto inna propozycja:

Reduktor ZAVOLI ZETA N

Elektronika STAG 4 PLUS

Listwa wtrysku VALTEK 30

Zbiornik w miejsce koła zapasowego ok. 48l

to wszystko za 2500PLN

poza wtryskiwaczami konfiguracja dobra..mam kilku znajomych którzy do Megane upchali valteki,są częstymi gośćmi u gazownika,aby mieć spokój to hana,albo matrix,tylko,że matrix w zimę potrafi się trochę szwankować,jak jest za niska temperatura przełączenia ustawiona .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, powtórzę to co już pisałem wiele razy i na zwykła w tym momencie krytykę nie zamierzam odpisywać.

 

Stag 300 plus, zbiornik jaki wejdzie lub wychodzi korzystnie cenowo.

Wtryskiwacze OMVL Reg Fast (niedługo stuknie mi 10k km i ZERO problemów).

Reduktor Zavoli/AC (jak lubisz deptać w gaz cały czas) lub Tomasetto Alaska (jak jeździsz spokojnie i tylko okazyjnie potrzebujesz depnąć w podłogę).

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego powiem tak, nieważne jest jaka będzie instalacja, natomiast bardzo ważny majster który ją będzie zakładał. Jak jest dobry to po obejrzeniu silnika, zaoferuje stosowną instalację i raczej nie będzie skory na zestaw sugerowany przez klienta tylko odeśle do konkurencji. Bo jak jest dobry to on zestawia instalację, kładzie oraz reguluje i na koniec daje gwarancję.

Przy spełnianiu życzeń klienta co do zestawu, w razie kłopotów może powiedzieć ma pan to co co sobie życzył.

Co do instalacji - które tu jeszcze nie padły, a które eksploatuję:

- w megance jak w profilu - OMVL Dream XXI N - przez ponad 7 lat (to już muzeum) przeleciane ponad 120 tys. na gazie, poza czujnika temperatury, cewki na elektrozaworze i okresowo filtrów gazowych nie było trzeba nic więcej robić.

- w corolli 1.4 vvti - Prins (od nowości)- przez ponad 6 lat nawinięte 115 tys., poza czyszczeniem reduktora (raz), okresową wymianą filtrów oraz wyregulowaniem po 100 tys.(ale bez tego też dobrze chodziła) nie było nic więcej robione.

To co było zrobione w obu instalacjach zrobiłem sam. Obie instalacjie w okresie kiedy były montowane były jak na tamte czasy bardzo drogie, ale nie żałuję na nie wydanych pieniędzy.

Gdybym ponownie stanął przed wyborem instalacji do swojego samochodu to wybrałbym Prinsa.

Może to jest sprzeczne z tym co na wstępie napisałem, ale podzieliłem się swoimi uwagami na temat moich instalacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!