Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

halas w drzwiach Megane II


Rekomendowane odpowiedzi

te odgłosy z drzwi to faktycznie plastiki pod klamką.można je wyjąć nawet na upartego ręką, mają dwa zatrzaski u góry i na dole. ja poradziłem sobie z nimi ciutkę inaczej-użyłem taśmy teflonowej do uszczelniania gwintów rur-owinąłem dookoła bez demontażu plastików i teraz działa:-) swoją drogą dziwni mnie że nie ma pod nimi żadnych gumowych uszczelek.

 

W jaki sposób zdjąłeś te małe zaślepki od hands free? Małym śrubokrętem podważyć od strony zaczepów, czyli z góry i dołu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę to chyba z lekka jest inna zaślepka dla SCII z HF i bez wedle zatrzasków.

Próbowałem je wyjąć od zewnątrz ale u mnie się nie dało i musiałem od wewnątrz zdjąć boczki i dopiero zaczepy te nacisnąć. Od zewnątrz troszkę ryzyko, można uszkodzić lakier.

Edytowane przez karllo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Połączono z istniejącym tematem.

 

Dzień dobry wszystkim :) ,

 

Mam problem z moją Megane. Jest to model Societe z 2005 roku. Przy klamkach znajdują się zaślepki widoczne na zdjęciach, które nieznośnie pukają mi przy trochę szybszej jeździe, ponieważ są lekko luźne.

Czy ktoś mógłby mi pomóc w diagnozie tego, co to właściwie jest i po co to jest?

Jakieś pomysły, jak usunąć ten luz? Przykleić to jakimś klejem?

Jestem zielony w tym temacie, a dźwięk wydobywający się z nich jest co najmniej irytujący.

Z góry dziękuję za pomoc :)!

 

Pozdrawiam.

post-85023-0-07565400-1451815544_thumb.jpg

post-85023-0-62455100-1451815550_thumb.jpg

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wytłumaczenie co to jest :).

A w jaki sposób pozbyć się w nich tego luzu?

 

EDIT: Znalazłem odpowiedź na moje pytanie na poprzedniej stronie. Postaram się coś podobnego z tym zrobić, gdy nie będzie już tak zimno na dworze. Pozdrawiam :)!

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chodzi o zaślepki to najłatwiej je wyjąć bez uszkodzenia lakieru prawo jazdami lub kartą plastikową.

Odnośnie drgania tych zaślepek to w Megan II w oryginale były montowane uszczelki piankowe i silikonowe pod zaślepką. W Migane III tego nie ma ale myślę że użyję zwykłej gumowej uszczelki o odpowiedniej średnicy i powinno być dobrze albo jakąś taśmę dwustronną piankową najlepiej do montowania lusterek albo listew drzwiowych.

Pozdrawiam

 

p.s. w Megan II potrafi jeszcze drgać zużyta klamka lub zaślepka zamka awaryjnego otwierania drzwi.

Jeśli komuś brzęczy tapicerka drzwi to pewno ma pourywane zatrzaski. Z tego co wiem to można je wymienić.

Mi kiedyś brzęczała osłona głośnika ale ze względu, że głośnik wymieniałem i urwałem w osłonie uchwyt montażowy to musiałem ją wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie ostatnio pojawiło się takie dziwne terkotanie, słyszalne tylko jak cichutko radia słucham. Terkotanie pojawia się przy dynamiczniejszym przyspieszaniu i ewidentnie dobiega gdzieś z głębi konsoli środkowej, ale to może być złudne. Nie mam pojęcia co to za draństwo, ciężki mi nawet szukać punktu zaczepienia :/ Tutaj jako ciekawostkę dodam, że dokładnie identyczny dźwięk miałem kiedyś w Seicento. Przy przyspieszaniu terkotało, ale tam gdzieś w okolicach koła od strony kierowcy, też we wnętrzu. Terkotanie znikało wraz z końcem zimy. Ciekawe czy w Megane będzie ten sam efekt...

Inna sprawa to czasem, przy wjechaniu w jakąś potężniejszą dziurę słyszę, według mnie w okolicach radia, stuknięcie czegoś. Kolejny dźwięk, co do którego jestem prawie pewny, że pochodzi z wnętrza i nie jest oznaką mechanicznej usterki. Ktoś ma jakiś pomysł co w okolicach konsoli środkowej może się obluzować i uderzać od czasu do czasu?

Edytowane przez droopy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

też miałem problem z odgłosami drgania w lewych tylnych drzwiach w m3 hb. Po zdjęciu boczka i tych piankowych wygłuszeń okazało sie że winne jest tzw cięgnio w czarnym pancerzu które biegnie od wewnętrznej klamki do zamka. W okolicy klamki w samym narożniku 4 - 5 cm od klamki wewnątrz drzwi to cięgno w pancerzu zakręca ( tak jakby było za długie). Pomogło  w samym narożniku drzwi między blachą a tym cięgnem podklejenie maty butylowej do wygłuszania. Po zmontowaniu wszystkiego ( boczek, klamka, panel podnoszenia szyby) hałas ustał. Przy zamykani drzwi było słychać taki charakterystyczny odgłos jakby coś się obijało o blachę, teraz tego problemu już nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Kupując Megane, myślałem że te historie o trzeszczeniu, trzaskaniu i milionach innych dziwnych dźwięków, to taki trochę wymysł... No ale nie:)

Mogę potwierdzić to co napisał kzb3, u mnie za trzaskanie odpowiedzialne było dokładnie to samo cięgno, tylko że u mnie, z racji tego że ktoś coś kombinował i źle poskładał, cięgno było na takim specjalnym białym plastikowym elemencie, a powinno być pod nim, blokując go, aby nie miał możliwości obijania się o blachę.

Z kolei trzeszczenie w drzwiach ustąpiło w 90% po docięciu nożem lewej górnej części boczka (przy samej uszczelce), po prostu zrobiłem luz pomiędzy uszczelka a plastikiem boczka.

Edytowane przez Rbt86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!