Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

padło ogrzewanie tylnej szyby


Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki sam problem jak dziadek z tą różnicą że lampa na tablicy się zapala i słychać załączający się przekaźnik ,bezpiecznik jest ok .Dziadek chce dostać sie do przekaźnika ,a ma taki nowy przekaźnik żeby go ewentualnie podmieńić??,Jaki jest typ tego przekaźnika może ktoś wie??? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emerycik, Zacznij szukać po przewodach zasilających. U mnie w mojej starej megance padł jeden z przewodów. Trzeba rozbebeszyć osłony obok progów i tam idą przewody. Po wymianie na nowy, ogrzewanie się pojawiło. Też cykało i kontrolka się świeciła a nie grzało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Prezesie ,tak też zrobię .Dzisiaj wyjąłem bezpiecznik ,nacisnąłem przycisk ,przekaźnik zadziałał ale lampka się nie zapaliła,no i słusznie bo bezpiecznik jest za przekażnikiem .Pozostaje więc przewód który trzeba znależć ,a jest koloru białego,sprawdziłem ,odtworzy instalacje i bedzie ok.Pozdrawiam !!

 

[ Dodano: 2010-02-15, 22:59 ]

Okazało się ,że styk na wielowtyku się wytopił,wyciąłem ,wstawiłem kawałek linki 2.5k. zaizolowałem i wszystko gra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

loverman, uszkodzona, przedarta jedna z głównych ścieżek oporowych, (jedna z tych pionowych) popatrz pod światło, pomiędzy ostatnią grzejącą ścieżką, a tą która już nie grzeje powinieneś zauważyć przerwę. Można to naprawić, są specjalne lakiery do tego, jednak moim zdaniem nie opłaca się kupować z powodu jednej kropelki. Lepiej podjechać do zakładu specjalizującego się w wymianie i naprawie szyb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

padło ogrzewanie w scenicu II 2005r. kontrolka od ogrzewania szyby zapala się tylko przy odszranianiu przedniej szyby, nie ma jednak napięcia ani na podgrzewanie lusterek ani na podgrzewanie tylniej szyby. Czy to może być błąd komputera? Bezpieczniki sprawdziłem są dobre. nie wiem czy jest jakiś przekaźnik w tych modelach , bo nie słychać tzw. pyknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Przepraszam, że odgrzewam kotleta, ale bardzo zaciekawił mnie temat wymiany przekaźnika.

 

Po tym co przeczytałem wyżej, to chciałbym z całych sił uniknąć wymiany przekaźnika, w związku z czym chciałbym jego awarię wykluczyć. Fakt że jakby ciszej działa odkąd przestała mi szyba grzać.

 

A teraz pytanie, czy przekaźnik ten jest to ten sam przekaźnik, który podaje napięcie na ogrzewanie lusterek, czy jest to zupełnie inny przekaźnik?

 

Jeśli to ten sam przekaźnik to mam spokój, bo lusterka mi się grzeją :)

 

EDIT:

OK, sam znalazłem :)

Dla potomnych - tak, ogrzewanie szyby tylnej i lusterek jest na tym samym przekaźniku :)

 

Fakt ten mnie niezmiernie ucieszył :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

a ja mam takie pytanie bo mnie to trochę dziwi. Otóż mam zaparowana tylną szybę włączam ogrzewanie tylnej szyby, kontrolka się świeci ale strasznie powoli się ogrzewa, widać między tymi kreseczkami brak pary ale strasznie powoli, nieraz jest tak że muszę przejechać z 20km żeby wszystko znikło;/ co może być nie tak?? dodam że mam tylko jeden pasek przerwany, sprawdzałem miernikiem po włączeniu jest prąd miedzy stykami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszę przejechać z 20km żeby wszystko znikło;/ co może być nie tak?

Za szybko jedziesz skoro aż 20 km przelecisz nim szyba odparuje. Zmniejsz szybkość o połowę odparuje na 10 km. <ok> :( :(

A tak na poważnie, to wszystko zależy od wilgotności i temperatury w aucie, a także na zewnątrz jak długo trwa osuszenie szyby. Skoro jest zasilanie i jest odpowiednie napięcie to nic nie przyspieszysz w tym procesie. Producent przewidział nawet 15 minut na oczyszczenie szyby, gdyż dopiero po takim czasie ogrzewanie samoczynnie się wyłącza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 15 minutach to ja mam czyściutką szybę i to nawet przy największych mrozach.

Pytanie jak właśnie z wilgotnością w aucie i czy nie ma gdzieś jakiejś przerwy na kablach, bo napięcie niby dochodzi ale może nie takie jak powinno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

witam, u mnie okazało sie ze nie ma tego przekażnika, moze ktos napisac jaki on ma byc?

~~~~~~~~

megane 2

~~~~~~

znalazłem,

~~~~~~

odkreciłem skrzynke bezpiecznikow a tam tego gorniego wogule nie było przekaznika, istal;acji tez nie ma. wiec jak to jest zrobione/ ktoos pisał o jakims module

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5,9 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!