Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z wycieraczkami


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich i pozdrawiam jestem nowy na forum a także nowym posiadaczem Megane II 1.5 dci. Mam problem z regulacją wycieraczek na pierwszym biegu tzn. na tym gdzie pokrętłem reguluje się czas, są tam 1,2,3 i 4 kropki. Po włączeniu wycieraczek na ten bieg obojetnie przy której kropce wycieraczki włączaja sie na jedno machnięcie i koniec juz więcej nie chca wykazać się pracą mają gdzies moje prośby i groźby. Może ktoś wie co jest tego przyczyną. Na pozosyałych biegach wycieraczki działają prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przypadkiem masz czujnik deszczu?

 

ja mam i to jest standard, przy zalaczeniu biegu raz machnie i koniec, dopiero jak uzna ze trzeba to macha i powiem ze dziala to bardzo zadowalajaco. uzywam przewaznie 2kropek, 3kropki jak jest bardzo drobny deszczyk/mrzawka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak juz kolega powiedzial. Jezeli masz te kropki to napewno masz czujnik deszczu i dlatego one machna tylko raz bo widocznie uznawaja ze nie ma sensu machac. najlepiej uzywac pierwszy kanal bo to jest uaktywnienie czujnika i dziala to rewelacyjnie. Dostosowuje sie do szybkosci jazdy bo jak sie stoi to wolniej machaja a jak sie jedzie to zaczynaja coraz mocniej machac. oczywiscie zawsze mozna je recznie dospieszyc ale to tylko w ekstremalnych sytuacjach:d

 

Jak juz pisze o czujniku deszczu to powiem tez o czujniku swiatel. Jak masz go zalaczony to nie da rady swiatel wylaczyc wieczorem tylko trzeba przytrzymac przycisk auto i przytrzymac az pisknie:D

 

P.S czujnik deszczu sie renault udal ale czujnik cisnienia w oponach to kompletne nie porozumienie:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja tez mam czujnik deszczu, który nie dział na 100% (próbowałem metodę DrNO). Dodatkowo sam czujnik został wymieniony i nadal nic. W serwisie powiedzieli, że padła elektronika :-( i koszt wymiany 620,- :evil:

Auto kupiłem niedawno i brak funduszy na wymianę. Czy można ominąć na razie ta elektronikę. :mrgreen: Nie potrzebuję czujnika, ale denerwuje mnie brak pracy przerywanej. A jak podreperuję fundusze to wtedy zrobię jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim. Gipsiarz : to że pozostałe pozycje mają stały cykl to jest OK. Przerywany bieg z możliwością regulacji w czterech stopniach ( regulacja pierścieniem ) występuje tylko w drugim połozeniu dźwigni. Mówi o tym instrukcja użytkownika. Wpisano też tam uwagę o tym że aby system ruchu przerywany pracował jako automatyczny niezbędnym jest "przy kazdym uruchomieniu silnika należy koniecznie wrócić do położenia zatrzymania wycieraczek, aby ponownie przejść do położenia automatycznego, przerywanego trybu wycieraczek".

I jak to u francuzów nie pisze tylko czy przed czy po (uruchomieniu silnika). W mojej wersji jest to strona 1.80 .

Przyglądając się odrutowaniu zauważyłem że czujnik deszczu podpięty jest trójprzewodowo.

Nie podoba mi się jednak że jest to taśma. :roll:

Niestety bez sprawnego czujnika układ pracy przerywanej jw nie będzie pracował. :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś wymontowałem czujnik. Podobno w obudowie przy szybie musi być odpowiedni żel a u mnie nie ma. Nie wiem czy to jest ta przyczyna? Może ktoś zna sposób na sprawdzenie czujnika bo ja w elektronice nie jestem zbyt dobry? Można by od innej megan przełożyć ale ten żel można naruszyć i może znów niedziałać. Gdzieś wyczytałem, że przy zmianie szyby należy wymienić część czujnika znajdującego się przy szybie ale gdzie to kupić (oprócz serwisu w którym chcą sumy kolosalne)? :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!