Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane II lub III


kerkhof

Rekomendowane odpowiedzi

1. Dobrze byłoby poprzeć swoją wypowiedź jakimś dowodem.

2. Długi okres sprzedaży wcale nie musi świadczyć o złym stanie samochodu. Według mnie głównym czynnikiem jest cena. Dobrego samochodu za bezcen się nie sprzedaje, a cena 27 tyś jest dosyć wygórowana (a na pewno była wyższa). Oczywiście możesz mieć racje, że samochód to składak, ale to podczas oględzin w warsztacie da się sprawdzić.

Edytowane przez pobidowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druga oferta wygląda ciekawie, na zdjęciach nic podejrzanego nie widzę - warto zabrać go do ASO na sprawdzenie. Zdjęcia robione we wrześniu, zgadzam się, że wysoka cena mogła odstraszać poszukiwaczy "importowanych bezwypadków z niskimi przebiegami od emerytów", które cudownie tanieją po przekroczeniu granicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwi mnie fakt, kupna diesla przy takim użytkowaniu. Jeżeli faktycznie masz zamiar użytkować go tyle lat, to w dłuższym okresie czasu może okazać się oszczędniejsza benzyna 1.6 16V.

 

Konkretne problemy to zapychanie się (nie ma dostatecznych warunków, aby spalić te "resztki"). Co powoduje, że musisz wypalać resztki chemicznie (w warsztacie, najczęściej ASO), albo wywalić go co też jest możliwe i nie będzie Ci przeszkadzało, o ile nie jesteś eco :-)

Edytowane przez pobidowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że ostania opcja wejdzie w grę. Eco owszem, bardzo chętnie, ale bez przesady. Wyznaję zasadę "nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu".

A przyczyna takiego wyboru-no cóż prozaiczna-tańsze paliwo w moim przypadku. Powiedzmy że odkryłem źródełko w ogródku...:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli paliwo jest wystarczająco tańsze, to można spróbować zaryzykować. Prawdą jest, że jeżeli kupisz z małym (realnym) przebiegiem, to do 100-150 tyś masz raczej spokój (O ile dobijesz do takiego przebiegu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu akurat nie chodzi mi tylko o FAP. Bo również np. turbina będzie mocno obciążana, z racji krótkich dystansów nawet nie zdąży się silnik nagrzać. Oczywistym natomiast jest, że jak wyjmiesz filtr to nie będziesz miał z nim problemow :-)

Edytowane przez pobidowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!