Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z dachem w cc Pilne!


grymlu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam....

Jestem bardzo zadowolonym uzytkownikiem meganki cc juz od ponad roku bez zadnego problemu podkreslam ZADNEGO do tej pory moja meggi jezdzila i dzialala wbrew zasada psujnosci i jakosci renault ..... do dnia dzisiejszego ... przy wsiadaniu do auta o poranku poczulem niepokojacy zapach oleju pomyslalem ze rozwalilo puszeczke wd 40 ale nie olej ktory smierdzi wydobywa sie z dachu z lewej strony zalal tylna kanape jak oczywiscie sie spodziewalem dach nie dziala!!!!

CO ROBIC ?? CO TO MOZE BYC ?? GDZIE Z TYM JECHAC?? Bardzo prosze o jakies wskazowki

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki, 5.7 - logika wypowiedzi i ortografia, 5.10 - Caps Lock

 

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne olej hydrauliki dachu. Nie ma tam gdzieś jakiegoś zbiorniczka na ten olej? Sprawdź czy nie jest pusty. Jakiś wężyk pewnie puścił. Trzeba by rozebrać plastiki i sprawdzić skąd cieknie. Jak chcesz, podjedź jutro na 3Stawy o 18 to zobaczymy i postawimy diagnozę. A może, w miarę możliwości naprawimy :-)

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem już wszystko......i nie uważam tych informacji za rewelacyjne.

Pęknięty jest przewód doprowadzający olej do siłownika rygli dachu

co gorsze w serwisie renault jest dostępny taki przewód za jedyne 986zl netto

wymiana plus ojej 800zl

FAJNIE??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za link

obdzwoniłem praktycznie nikt nie posiada samych przewodów co gorsze jeden to nawet powiedział że to się nie sprzedaje i poprostu to ucinają

jest szansa dorobienia takiego przewodu zobaczymy

Ma ktos jakis schemat jesli chodzi o te przewody albo jakiss link??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takiego gościa, że dorobi taki przewód, ciśnieniowy, musiał bym mieć całość, tak, żeby można było wyjąć złączki, śrubunki, a resztę się wymieni.

Poszukaj firmy która naprawia elementy hydrauliki siłowej. Przypuszczam, że bez problemu dorobią Ci taki przewód za kilkadziesiąt PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Naprawy ciąg dalszy....

wymontowałem przewód zawiozłem do kilku firm zajmujących się dorabianiem takowych i..... nie posiada nikt takich końcówek

ale pocieszyli mnie ze zrobią złączki parę czarów i może coś z tego będzie gwarancji nie dają ...

w każdym razie bardzo dziękuje za rady na forum i na spocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie posiada nikt takich końcówek

Końcówki masz na przewodzie. Powinni rozciąć okucie, wyjąć końcówki i wszystko ładnie okuć na nowo. To nie jest jakoś bardzo trudne. Jakby co odezwij się na PW podam Ci namiary.

Dla miejscowych, mówię o hurtowni łożysk na pl. Szewczyka :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponoc niema możliwosci rozkucia takiego przewodu ba problemem jest tez to ze są one 2 milimetrowe a najmniejszy dostępny do hydrauliki to 2,2 pomysł jest taki że rozetną go i wstawią inny przewód w miejsce przerwanego przejechałem przez wszystkie tego typu firmy i zawsze ta informacja dla pocieszenia są to jedyne takie cienkie przewody w tym układzie....

 

a był bym zapomniał blachy nad wydechem poprawione jest już cicho i przyjemnie ale za to padło oświetlenie tablicy

na spocie miałem spaloną jedną żarówkę wymieniłem nie świeci już nic... bezpieczniki całe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Mam podobny problem. Obydwa przewody pękły na zgięciu dachu. W serwisie proponowali nowy siłownik z przewodami (tak jest podobno oryginalnie sprzedawany) albo wyjąć z jakiegoś rozbitka (wersje angielskie również pasują, w Megane CC III już jest inaczej).

proszę o pomoc w poszukiwaniu tego siłownika bo nowy jest trochę za drogi:/

 

post-52212-0-75720700-1353514633_thumb.jpg

 

post-52212-0-46325000-1353514803_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może wydać się głupie, ale w dobrych serwisach rowerowych powinni mieć możliwość zakucia (oraz łączenia) przewodów ciśnieniowych o małej średnicy - dobre i drogie rowery mają hamulce hydrauliczne, a przewody są nawet bardzo podobne do tych ze zdjęć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!