Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Centralny zamek


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

 

Posiadam samochod Renault Megane I ph II 99r 1.4 16v. Mam mozliwosc zamykania tylko z kluczyka w drzwiach kierowcy. Poprzez przekrecenia zamykaly sie wszystkie drzwi wraz z bagażnikiem. Zakupiłem wiec sterownik STELLIMEN SM-188F by moc sterowac zamykaniem z pilota, jednak nie moge znalesc oryginalnego sterownika centralnego zamka, ktory chyba nalezy wymontować ? Szukalem za bezpiecznikami nad lewym progiem jednak niema. Jedni pisza ze znajduje sie on w podsufitce, drudzy ze pod schowkiem pasazera inni znow ze niema czegos takiego ? Prosze o rady :-)

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki.

Skoro potwierdziłeś regulamin przy rejestracji to stosuj się do niego.

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Nie ma osobnego modułu CZ, wszystko jest w UHC

2) Kluczykiem możesz zamknąć tylko i wyłącznie drzwi, które zamykasz, pozostałe drzwi i kapa bagażnika nie jest zamknięta!

3) W podsufitce jest odbiornik pilota IR, nic więcej.

4) Zanim założysz temat korzystasz z opcji :-),a Ty w 20 min po rejestracji zakładasz temat, wielokrotnie poruszany na forum.

Dodatkowo nie stosujesz się do regulaminu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy też tak miał (otwieranie kluczykiem wszystkich drzwi) i było to wg. papierów rozwiązanie fabryczne. Nie pamiętam już niestety czy miał dodatkowego pilota, co sugerowało by inny alarm niż standardowy, czy nie, ale na 100% IR tam już nie było.

Model to jeden z pierwszych kombiaków jakie pojawiły się na naszym rynku, i żeby było ciekawiej to z pyskiem od ph1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to wersja bez alarmu, klimatyzacji i elektrycznych lusterek. Możliwość otwierania samochodu tylko z drzwi kierowcy, reszta zamków jest tak jakby dla picu, wgl kluczyk w nie nie wchodzi, nie wiem może był wymieniany zamek, jednak kluczyk wygląda na oryginalny. Jakiś taki wynalazek :) Podłączałem wg poradnika (http://megane.com.pl/files/file/10-instalacja-alarmu-stig-41-megane-i-phi/ )z tego forum, jednak nici. Sterownik działa bo testowałem na starym siłowniku :-) Jedyne wyjście - jechać do elektryka ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odnosze wrażenie, że jest wstawiona jakaś dodatkowa centralka (nie Renault). A w zamku od kierowcy ktoś przełożył cuhalty a reszte zamków pozostawił bez zmian. Obstawiałbym jakąś rzeźbę. Teraz pytanie do kolegi lofiak - Jak spojżysz na oświetlenie w podsufitce to wygląda ona tak: DSC04276.JPG czy tak DSC00950.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nel - tak mam. Samochód mam dopiero rok :) Co do lampki w podsufitce to wygląda tak : post-41210-0-10985500-1328700656_thumb.jpg Co najdziwniejsze po otwarciu drzwi nie ma możliwości jej wyłączenia - świeci cały czas :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampka nie gaśnie od razu po zamknięciu drzwi, tak ma być. Zgaśnie po chwili lub zaraz po przekręceniu kluczyka.

Kontrolki zamka nie ma (znowu wesołą twórczość francuska :)), a masz na konsoli przycisk od zamykania drzwi ?

Jak masz przycisk to sterowanie z centralki (tej nowej) podpinasz do niego (równolegle z nim).

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampka nie gaśnie od razu po zamknięciu drzwi, tak ma być.

Chmm !! To nie tak do końca, UHC można to ustawić. Jedni mają że gaśnie zaraz po zamknięciu drzwi u innych świeci się jakiś czas i przygasa

Tylko nie wiem co ma lampka do CZ.

A ma. Jak otwierasz pilotem CZ to lampka się zapala, a jak zamykasz to gaśnie :)

A tak na poważnie pytającemu chodziło czy w tej lampce jest odbiornik pilota

Jak masz przycisk to sterowanie z centralki (tej nowej) podpinasz do niego (równolegle z nim).

Powinien być przycisk ale nigdy nie wiadomo i to jest najlepsze miejsce do wpięcia sterownika.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!