Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przestał działać pilot - synchronizacja nie pomaga


Rekomendowane odpowiedzi

Nie będę więcej przedrzeźniał przedmówcy :)

 

 

Właśnie dzwoniłem i nie mogą mi pomóc dopóki nie dojade do diagnosty który uruchomi moduł UCH (zsynchronizuje), dopiero wtedy mogę im wysłać a oni wymienią elementy wykonawcze. Niestety o procesorze nic nie wspominali.

 

No nic, bez holowania sie nie obejdzie

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 - cytowanie

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm .. no dziś przyjechałem do pracy i pilot znowu nie działa. Rano normalnie otworzył ale już nie udało mi się zamknąć. Dzisiaj wymienie ba(k)terie i zsynchronizuję bo w sumie to jej jeszcze nigdy nie wymieniałem. Efekt po wymianie opiszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja Ci od razu sugeruje abyś nic nie ruszał bo uszkodzisz moduł UCH tak jak ja to zrobiłem, też po przejechaniu nie mogłem zamknąć auta a gdy zsynchronizowałem kluczyk i po odłączeniu akumulatora padł ten moduł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) - no cóż. Zacznę od tego, że immo już nie mam :) Dopiero przeczytałem ten post i zrobiłem tak jak Ty. Pojechałem po nową baterie, baterie wymieniłem i szybko do auta zrobić synchro. Oczywiście się nie dało i co ... a no wyjąłem bezpiecznik i immo już nie wstało. Kontrolka przestała migać. Auto ściągnęliśmy na lince z kumplem na parking i zacząłem przeszukiwać net w celu znalezienia 'magika' od immo. W Łodzi znalazłem jeden warsztat cena 650zl :) szukam dalej i dodzwoniłem się do faceta, który chyba nie miał pojęcia w ogóle o czym mówi - no cóż odpuściłem szukanie w Łodzi. Znalazłem profesjonalny warsztat w Wieluniu na ul. Orzeszkowej 10 klik koszt zdjęcia 300zł - Pan powiedział, że kompa mogę wysłać lub przywieźć i jak coś to zrobi na miejscu. No to wyjąłem mój komputer z auta zapakowałem się do kumpla i pojechaliśmy. Pan z serwisu nawet poczekał na nas dłużej bo byliśmy tam o 19 a pracują do 18. W ciągu 30 minut usunął immo. Po powrocie podłączyłem pod auto .... przekręcam kluczyk cyk pstryk i Renia żyje :).

 

Numer do faceta z Wielunia: 662015430

Edytowane przez mih00
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy zauwazyles inne objawy np brak przygasania lampki wewnatrz, badz nie dzialajaca wycieraczka z tylu ? moje auto stoi wlasnie u kumpla i podlancza sie oryginalnym pelnoplatnym CLIPem i odczytal narazie ze zaden kluczyk nie jest przypisany do modulu :l:

 

przy okazji nie pytales co gosciu robil ? czy czyscil eeprom, czy poprawial sciezki ?

 

 

ps. nie mam polskich znaczkow na chwile obecna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wgrany został nowy wsad i odcięty pin do uch. Nie wiem czy wstawił emulator ale podejżewam, że tak. Przygasanie swiatła w kabinie nie dziala. Wycieraczka tył chodzi ale zatrzymuje się w losowych miejscach. Nie wiem czy to przez ten moduł czy coś w silniczku krancowka leży. Szyby, podgrzewanie, kierunki, klima, centralny działa Ok. Znaki pl poprawie bo klikam z fona.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

P_r_z_e_m_o

 

Admin specjalista od literek:p przecież napisałem, że poprawię to porawię . Nie mam możliwości wklepać polskich znaków z fona.

:l:

A skąd ja niby mam widzieć, że piszesz z fona, zresztą ja jak piszę z fona to pl-literki mam, więc problemu nie widzę.

Jakbyś przeczytał mój post to napisałem, że poprawię i podałem powód. W telefonie na androidzie mam PL znaki natomiast na Windowsowym niestety nie.

Edytowane przez mih00
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No to niestety masz jednak padniety procek w UCH, immo wycina sie w komputerze silnika

 

Jutro jade do gościa który dla mnie specjalnie testował wycinanie immo ale tak aby działała klima i udało mu się. Koszt na chwilę obecną 200 PLN + zamówiony moduł UCH na allegro za 100 PLN. Bez UCH też można jeździć :l:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Mam bardzo podobny problem. Wczoraj po przejechaniu 100 km nie mogłem zamknąć samochodu pilotem. Pilot nie zamykał ani nie otwierał. Ale samochód bez problemu zapala. Pilot jest radiowy w scenicu 1 ph 2 z 2000, zapasowy kluczyk to samo. Temp nie byla przesadnie niska -2 stopnie. I teraz kilka pytań.

1. Mam nadzieje że to wyładowana bateria(mam samochód 2 lata i nie wymieniałem bateri) tylko że przy próbie zamknięcia i otwarcia pilotem dioda na pilocie bardzo szybko miga, czy to normalne czy o czymś informuje ?

2. Zamierzam w zapasowym pilocie wymienić baterię, pewnie wtedy będę musiał synchronizować pilot. Pytanie tylko czy w ten sposób nic nie popsuje - jak niektórzy w tym wątku wykończyli immo ? Zakładam że nie będę wyciągał żadnych bezpieczników ani odłączał aku.

3. Czy procedure synchronizacji (10 sekund trzymania, a później 2 szybkie wciścnięcia) należy przeprowadzać przy otwartym cetralnym czy zamkniętym oraz czy podczas synchronizacji centralny zamek powinien jakoś reagować ?

4. Czy immo do działania wymaga sprawnej bateri w kluczyku? Tzn czy jeżeli bat się bardzo wyładuje to nie odpale auta?

5. Czy nadajnik radiowy ma w zwyczaju roładowywać się z nienacka czy może wcześniej otwiera dzwi w kratkę - czyli np co drugi raz?

 

Z góry dziękuje za każde info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mi się też co zimę zdarzało że autko zapomniało kluczyków. Synchro zazwyaczaj pomagało. Ale 2 tyg temu nie przyjęło nawet sygnału z drugiego klucza.... po przeczytaniu wątku odłaczyłem aku naładowałem i sie udało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Dzisiaj Scenic nie chciał mi się zamknąć. Odłączyłem akumulator, podłączyłem po paru minutach i chciałem go zamknąć. Zamknąłem, ale już nie chciał się otworzyć. I teraz mam cały czas załączony alarm i nie mogę go kluczykiem wyłączyć. Kluczyk radiowy. HELP! Będę próbował synchronizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I teraz mam cały czas załączony alarm i nie mogę go kluczykiem wyłączyć. Kluczyk radiowy.

A w profilu scenic I ph I czyli powinna być podczerwień nie radiówka.....

W tym przypadku normalne przyuczenie i synchronizacja nic nie pomoże skoro było to przerobione....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otworzyłem go normlanie i zacząłem sobie przy nim grzebać. (Map sensor nawala) I po majsterokowaniu chciałem go zamknąć kluczykiem RADIOWYM i już nie reagował. No to wyciągnąłem klamę minusową od akumulatora, żeby zresetować komputer. Podłączyłem znowu akumulator, kluczyk zaeragował i się zamknął, ale już nie mogłem go otworzyć. I teraz alarm się załączony i nie mogę go kluczykiem RADIOWYM wyłączyć.

Czemu się drzesz :unsure: Wystarczy pogrubić tekst, nie ma potrzeby używania Caps-a i wywalania dużej czcionki.

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwróciłem uwagę na rodzaj transmisji ponieważ fabrycznie w tym aucie jest transmisja na IR i raczej nikt poza przerabiającym instalację w Twoim aucie nie wie, co tam jest zastosowane i w jakim podłączeniu. (powinieneś i Ty to wiedzieć)

Dlatego właśnie wytłuściłem słowo Radiowy, byś sobe uświadomił, że pytania kierujesz nie tam gdzie powinieneś, a nie by było zabawnie.

Takiej opcji w ogólnie dostepnych schematach nie mamy, by podpowiedzieć co szwankuje.

Oznacza to także, że wygenerowanie kodu i przyuczanie kluczyków IR na nic się nie przyda skoro jest zmieniony rodzaj transmisji i IR nie działa.

Skoro to jednak takie zabawne, to bedziemy do Admina wnioskować, by jeszcze wiekszą czcionkę do pisania tego sowa udostępnił. :unsure:

Jest jeszcze opcja, że w profilu masz inne auto wpisane jak posiadasz, a w poście nie raczyłeś tego napisać.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!