Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

silnik nie odpala, 2.0 dCi


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Tak jak w temacie, mam problem z odpaleniem mojej Meganki. Zarówno wczoraj wieczorem, jak i dzisiaj, kilkanaście prób odpalenia samochodu zakończyło się fiaskiem. Silnik zaczyna kręcić, ale nie odpala, choć zdarzyło się ze dwa lub trzy razy, że zapalił po czym praktycznie od razu zgasł. Po kilkunastu takich próbach już nawet nie chciał kręcić więcej niż raz lub dwa i od razu się zatrzymywał. Co może być tego problemem? Czy może to być wina zamarznięcia paliwa? Temperatury oscylują w granicach -17, - 20oC Dodam, że starałem się oczywiście rozgrzać przez parę minut świece żarowe.

 

Pozdrawiam,

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij o wymiany filtra paliwa. Wlej dobrego separatora do paliwa by wiązał wodę i nie wytrącała się prawafina. Dość spory temat na forum z uszlachetniaczami jest, więc kwestia poczytania. Zalej paliwem typu Ultimate czyli niby lepszej jakości. Dodatki i Uszlachetniacza <- KLIK Chyba że masz dostęp do paliwa zimowego z Statoil.

Edytowane przez Merkaba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dziwna sprawa bo przecież paliwo o tej porze roku powinno byc w miare odporne na te temp. W srode widziałem tankujących przede mną jak dolewali jakieś dodatki do baku...Hmmm u mnie jakoś służ. pali ale to w miare nowy wiec powinien, choć dziwne dzwięki wydaje na początku. Koledzy dobrze podpowiadają a przy okazji jak Twoje świece żarowe?Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak Twoje świece żarowe?

To raczej nie będą świece bo koledze już auto zapaliło tyle że zgasło,pewnie jest jak koledzy mówią że zamarzło paliwo :)

Dodam że moje auto przez noc w temperaturze -24C gdzie miałem jeszcze rezerwę i auto rano zapaliło bez żadnego problemu :)

Dodam też że ja leje V-Power :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paliwo jest różne. Tzw zimowe potrafi zaskoczyć.Ostatnio staram się wlewać to droższe. Różnica może i jest ale to róźnie bywa..Zauważyłem, że jak mam nalane powyżej połowy a najlepiej do pełna to odpalanie jest dużo lepsze. Oczywiście czekam ze świecami. Mam ułatwione czekanie na ten moment bo w moim aucie jest wyświetlacz więc jak się pojawia znaczek renault to wtedy dopiero odpalam i nie ma problemu czy za wcześnie czy za późno. :)

Oczywiście jak auto długo nie robi tras to wiadomo, że akumulator może zdechnąć.

Nie leje żadnych dodatków. Czytałem na forum, ale do końca nie jestem przekonany. Jak macie dci a szczególnie takiego sceniola jak mój to może ktoś stosuje sprawdzony środek (na wszelki wypadek) :)

Edytowane przez fredi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece żarowe są jak najbardziej sprawne i to nie ich wina. Zapewne, tak jak koledzy już wspomnieli, to wina paliwa. W sumie to mój pierwszy diesel i jak widać nie zdążyłem się przygotować na zimę. Choć z tego co pamiętam, ostatnio jak tankowałem do pełna to zalałem go ropą ze Statoil'a, co prawda, zwykłą, ale dziwnym jest fakt, że zamarzła, bo coś takiego nie powinno się dziać, raczej. Dodam, że tankowałem zaraz na początku stycznia. Chyba zostaje mi już czekać na jakieś cieplejsze dni, w takim razie :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!