Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Scenic z Anglii na cześci


wtadek

Rekomendowane odpowiedzi

P.S Angliki to wspaniała sprawa, ale jako dawcy, których nam ciągle brakuje.....

Szczególnie w przypadku m1 kombi. Dostanie niektóre części graniczy z cudem lub jak są to cena zabija.

Gdybym miał gdzie trzymać to może bym się skusił na taki "magazyn" części :mrgreen:

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten temat chwyci

Chwycił, chwycił aż sobie przypomniałem sytuację ja kontra "anglik" z naprzeciwka :mrgreen:

Ważne, że na początku dyskusji kolega Wtadek otrzymał garść informacji o częściach do anglików bo nazwa tematu zobowiązuje :mrgreen:

Edytowane przez fredi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fred, twój przebieg jest prawdziwy też mam ten motorek napisz jak się spisuje <_< <_<

Dyskusja poza tematem, więc ograniczę się tylko do 1 postu żeby po łapkach nie dostać :mrgreen:

 

Jeśli nikt z poprzednich właścicieli nie skręcił licznika to jest jak najbardziej autentyczny i zaraz stuknie 275k <_<

Ogólnie silnik bez zastrzeżeń. Wprawdzie teraz coś mi postukuje (nie wiadomo co i jak, bo tylko ja to słyszę, a wszystko wygląda ok), ale to się wyjaśni. Łyka 0,5l oleju na 10k km (serdeczne podziękowania dla fachowca gazownika, bo nie brał ani grama) ale to w sumie w normie. Wymienione cewki i silniczek krokowy, więc nie mam co narzekać.

Super silniczek, aż normalnie przykro się robi jak pomyśli się jaką zrobili mu krzywdę wsadzając do niego KZFR w następnych wersjach.

 

aż sobie przypomniałem sytuację

Mi raz babka prawie centralnie w bok wjechała, ale tutaj raczej można to zwalić na blachy dyplomatyczne i kolor włosów :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dziękuje za cenne uwagi, nie mam zamiaru przerabiać Anglika, ale myslałem o zakupie takiego auta na części. Mój silnik juz troche kiepsko zipie, a w lecie musi pociągnąć camping, tak więc pomyślałem o angliku na części, z tego co piszecie jest możliwość zmieścić się w 2000 PLN, musze sobie to jeszcze dokładnie policzyć, ale jeśli kupiłbym samochód w całości to przynajmniej mozna ten silnik sprawdzić, anglik raczej tez powinien mieć oryginalny przebieg, przy takich starociach w anglii chyba nikt nie cofie liczników, a jadąc autem z angli może udałoby się jakiś fajny camping przyciągnąć. Tak apropo jazdy z campingiem ciekaw jestem ile gazu łyknie silnik 2,0? Mam hobby 360 waga około 700 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

I jak kupiłeś tego anglika ?

Bo ja tak sie zastanawiam - albo anglik, albo uszkodzone u nas w Polsce ...

Bo mam gdzie trzymać, a licznik dolatuje do zaraz przekroczy 200 kkm, no i coraz więcej rzeczy mam do wymiany...

 

W Polsce pewnie angliki są już rozbebeszone i co lepsze to przebrane w częściach, no chyba że jakiś rozbity u nas od prywatnego sprzedawcy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!