Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Opinia Megane CC


akwarius

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, celem przywitania się powiem że nazywam się Tomasz :lol: pochodzę z Krakowa, i mam 24 lata ! Mam taką prośbę, mam zamiar kupić w tym roku megane II cc, gdyż już w ubiegłym roku wpadła mi w oko, i uważam że jest jednym z najładniejszych aut w owym przedziale cenowym a zwłaszcza wersja po lifcie, znalazłem ciekawą propozycje na allegro, choć brak skóry mnie trochu martwi ale jestem w stanie to przeżyć. http://otomoto.pl/renault-megane-1-9-dci-130-km-cabrio-automat-C23425349.html

 

i teraz tak, o czym owe komunikaty mogą świadczyć >? coś poważnego czy raczej pierdoła ? co sądzić na temat silnik dci ? gdyż nasłuchałem się tylu komentarzy na temat ich awaryjności że jestem z góry do nich sceptycznie nastawiony ! na co zwrócić uwage przy zakupie modelu cc, ! A tak poza tematem czy przód w wersji po lifcie da się założyć do tej sprzed ? za pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komunikat sprawdź wtryski w DCI mówi ze trzeba naprawdę dokładnie sprawdzić samochodzik. Kierownica chyba zbyt wytarta na taki przebieg. No i automat - kolejny element do dokładnego prześwietlenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierownica i gałka zmiany biegów styrana brak osłony konsoli przy prawej nodze kierowcy oraz przy pasażera nogach ,tylny zderzak oraz nadkole pęknięte na dole brak zaślepki haka dwie usterki zdiagnozowane przez komputer.Ciekawi mnie czemu właściciel nie naprawił auta może za duże koszta . co do skóry można kupić za około 1500zł .poza tym coś niska cena. Co do awaryjności silnika dci nie miałem jak na razie żadnych awarii nawet go czipowałem hula za milo ,co do liftingu to trzeba tylko zderzak i lampy z nowszego modelu wszystko pasuje jak ulał.

Edytowane przez Wydma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w ogóle jakiś składak po niezłym dzwonie. Cała deska jest od phI. Pewnie poduchy wywaliło i wstawili to co na szybko dostali. Kiera w phII, a właściwie poduszka, ma srebrną obwódkę wokół znaczka reno. Przebieg śmiesznie mały, a kierownica przejechała 300tys.

Edytowane przez babus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co jeszcze zauważyłem brak zapalniczki schowek od zupełnie innej tz. beżowej wersji wnętrza jeszcze bez listwy ( wersji przed liftem ) oraz daszek nad licznikiem ze starej budy reszta tak jak kolega pisze wyżej pewnie cała deska była wymieniana .Furę odpuść...

Edytowane przez Wydma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie, i sprawa jasna :lol: padło . a co sądzicie o tej : http://moto.allegro.pl/renault-megane-cc-2-0i-full-wersja-skora-i2227186440.html

tylko coś mi nie pasuje bo to 2004 rok, a niby po lifcie, a lift był ponoć pod koniec 2005. to chyba też przeróbka własna ! To ja może tak zapytam, czy za około 20 tys, mozna kupić megane cc w dobrym stanie ( nie koniecznie po lifcie ) ?

 

 

ta też się wydaje spoko i jest lekko uderzona, nie wiem jak z kosztami czujników poduszek itp, czy gra jest warta świeczki! czy deskę też trzeba wymieniać czy są jakieś sposoby regeneracji wystrzelonej http://otomoto.pl/renault-megane-C23323168.html

 

a i jeszcze jedna :o http://otomoto.pl/renault-megane-coupe-cabrio-lekko-uszkodzone-C23310300.html ale też coś za tanio mi się to widzi

Edytowane przez akwarius
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem pakowanie się w samochód z wystrzelonymi poduszkami to tylko dodatkowe koszta. Czy nie lepiej dołożyć te 3-5 tyś do czegoś droższego w lepszym stanie?

 

Co do ostatniej propozycji to lekko stuknięta "dupka" średnio mi pasuje bo ten element pracuje w dwóch płaszczyznach przy chowaniu dachu i przy korzystaniu z bagażnika. Spasowanie tego cudactwa raczej nie jest takie prościutkie. Wersja CC na stalówkach w lecie? Jak dla mnie nieporozumienie :lol:

 

Do wersji pierwszej się nie wypowiem, bo na forum są tęgi głowy od wyposażenia :o

 

Udanych łowów życzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnia odpuść uszkodzenia choć niewielkie to naprawa będzie dosyć kosztowna jeżeli podłoga oberwała to tylko do dostania w serwisie .

 

druga to ... zderzak około 400 zł,błotnik 280zł ,lampa około 300 zł malowanie około 700 zł do tego dochodzi deska i poduszki ponad 4000 jak nie więcej no chyba ze tak jak piszesz dać do regeneracji wtedy z poduszek dupa no ale to już Twój wybór .

 

Z tych co podałeś pierwsza najlepsza tylko ... lifting zrobiony po strzale czy kaprys właściciela.Poza tym szukał bym auta max do 100 kilometrów .

Edytowane przez Wydma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!