Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brak MOCY (żółw)


Wariat1985

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mama do was jedno a moze kilka pytan zakupiłem sobie:

Renault megane scenic I

silnik 1.9 dTi (ok 90kucyków)

rok: 1998

przebieg ok. 320 tys. km (na czas wszystko wymieniane )

 

A teraz sedno sprawy BRAK MOCY dokladniej 90-95km/h ale na prostej drodze. Odrazu powiem ze filtry oleje wymienione rozrzad wymieniony wszystko na czas wymieniane. teraz tak jak odpale i gaz do podlogi dam to obrotomierz zatrzymuje sie na 3000obr wiecej niechce, kiedys sprobowalem przed uruchomieniem silnika pedal gazu wcisnac i dopiero zaplon i obrotomierz wskazal 5000obr kilka razy tak zrobilem i z rury czarny dym sadza mozna powiedziec teraz juz tak niechce. Czytalem na forach ze moze byc wina przeplywomierza odlacze kabel od niego czy to na zapalonym silniku czy tez na zgaszonym nic sie nie dzieje zadnej reakcji, kiedys na parkingu poprosilem innego kierowce takiego samego modelu scenika zeby odpiol i sprawdzic co sie bedzie dzialo i powiem ze nic zero reakcji a jak sie z nim przejechalem bylem zaskoczony bo nie prosiles go kazdy bieg i on jedzie jak powinien wiec teraz glupi jestem co mam robic z moja Renia. Powiem jeszcze jedno rano jak jest zimny i jak ruszam oby obroty nie przekroczyly2500 to czuc takie lekkie odejscie jak tylko przekroczy ten prog to mul sie straszny robi.Turbina jak sie rozgrzeje to lekko slyhac swist jej na zimnym niestety ale nie slysze teg o Prosze o jakies wskazowki co mam robic w nim jeszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:-)http://megane.com.pl/topic/25903-19-dci-znow-o-muleniu-silnika-ale-zupeln/

 

Dodatkowo: Szukana fraza brak mocy zwróciła następującą liczbę wyników: 327 , także jeśli nie powyższy, zasugerowany temat to z pewnością znajdziesz taki, który najbardziej będzie przypominał występujące u Ciebie objawy. Nie ma sensu przepisywać wskazówek z innych, więc proszę poczytaj i posprawdzaj.

 

PS.

4 Zakładanie tematów

4.1 Przed założeniem nowego tematu, należy upewnić się czy temat nie został już wcześniej poruszony i czy nie jest już udzielona odpowiedź na dane pytanie.

4.2 rzed założeniem nowego tematu bezwzględnie należy skorzystać z opcji >>szukaj.

4.3 Jeżeli dany temat już istnieje, a nie ma w nim odpowiedzi na nurtujące nas problemy, to należy zadać pytanie w już istniejącym temacie.

4.4 Jeżeli nie stwierdzimy obecności szukanego tematu wtedy jesteśmy uprawnieni do założenia nowego tematu zgodnego z zasadami działu w którym piszemy.

 

5 Zasady pisowni i zamieszczanie informacji:

5.1 Użytkownicy zobowiązani są do umieszczania swoich tematów odpowiednich działach i wpisywanie w tytule tematu rzeczowej, zwięzłej informacji, o której mowa w treści. Nazwa tematu nie może być ciągłością tekstu wiadomości.

 

5.6 Na forum istnieje obowiązek stosowania polskich znaków diakrytycznych oraz zasad interpunkcji. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość odstąpienia od stosowania pl-literek, ale użytkownik zobowiązany jest do uzgodnienia tego faktu z administracją forum.

 

Zamykam!

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!