Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

do oceny 1.6 - STAG4 ,AC601 , Hana , lubryfikator


krizar

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Za kilka dni mam nadzieje odbieram moja Megane II Grandtour Phase II 1.6 2008 .

Chce ją zagazować bo robie ponad 3000km na miesiąc .

Od gazownika u którego robiłem juz wcześniej dwa auta dostałem takie info :

 

Witam.

Odnośnie ceny instalacji gazowej najmniej awaryjnej to polecam Panu instalację Stag4 z reduktorem AC R01 (do 150KM)oraz wtryskiwaczami Hana(są droższe ale jakościowo porównywalne do Keihenów, wytrzymują w granicach 200 000km.).Potrzebny jest jeszcze dozownik z lubrytyfikatorem zaworów (dodatkowe smarowanie zaworów) oraz emulator paliwa do prawidłowego wskazania poziomu benzyny w momencie gdy Pan będzie jeździł na gazie. Cena takiej instalacji gazowej to: 3790zł. Zbiornik by był w miejscu koła zapasowego, tankowanie w zderzaku, oczywiście jest możliwość tankowania w klapce (dodatkowy koszt 150zł).

Spokojnie mogę Panu polecić tą instalację jeżeli Panu zależy na bezawaryjności.

 

 

Co myslicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daruj go sobie. Naciągacz. Lubryfikator przy złej regulacji nic nie da, przy dobrej jest nie potrzebny. Dopłacanie za wlew pod klapką, który w tym aucie łatwiej zamontować niż w zderzaku (wszak producent przewidzidział miejsce na pełny wlew). Za taką kasę to można mieć landi. Zmień gaziarza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marek_07 ma rację. Zmień gaziarza. Cena z kosmosu. Z tymi gratami bez lubryfikacji (zbędna) i z wlewem pod klapką (teraz to standard) max 3200 zł.

Niech Marek_07 da Ci namiary na "swojego" montera, tam gdzie on montował. Masz do niego niedaleko jeśli jesteś z Oświęcimia i napewno będziesz zadowolony z ceny i z montażu.

Z ciekawości, z jakiego zakładu miałeś tę ofertę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo odpuśiłby sobie emulator wskazań benzyny - a właściwie "resetowacz" wskazań.

Co do lubryfikanta - nie potrzebny kaprys w silnikach renault - są poprostu idealne do gazowania i nic im nie szkodzi LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że Was zapytałem !

Marku_07 prosze napisz gdzie robiłeś swoje LPG .

Co byście zamiast tego polecali ?

Nie zależy mi na najniższej cenie , ma być dobrze i pewnie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest polecam, i emulator wskazań benzyny przynajmniej u mnie był potrzebny. Jako użytkownik lpg techa jestem zadowolony, a w każdej chwili mogę uruchomić algorytm standart i już mam coś w rodzaju staga

Aaa do Damiana bez nawigacji nie trafisz :-)

Edytowane przez Marek_07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja polecę GAZMOBIL w Tychach i pana Jacka

Stag 300 prenium

wtryski hana

reduktor AC 01

wlew w klapce

To będzie wpakowane do mojego autka.Lubrytyfikator to bzdura do tego silnika a cena 4 tyś z wlewem w klapce po prostu mnie powaliła na kolana.Proponuje posłuchać i zmienić gazownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już o cenach mowa - to ja za swoją instalację - ale co mam to nie wiem, bo się tym nie interesuję za bardzo - ale wg. słów STAG - zapłaciłem w ASO Renault: 3600,00 plus gratis zmiana języka. A niby w ASO jest drogo. Wybrałem wtedy ASO po objeździe lokalnych polecanych gazowników, którzy przez telefon byli mocni w gebie, a jak zobaczyli scenica to załamywali ręce, że tu tak ciasno, że podłoga plastikowa itp. Pojechałem do ASO, a tam żadnych dla nich niespodzienaek, zaraz zaproponowali wlew w klapce itp. Tym sposobem chciałem tez uniknąć ewentualnych kłpotów gdybym chciał z czyms jechać do ASO, że ASO zwala na gazownika, gazownik na ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeżeli Optima montował tam gdzie ja to ....

Ja też skusiłem się na ASO - bo to niby gwarancja zostaje (bzdura) i w nowym aucie niczego nie zepsują.

Miały być komponety dobrane specjalnie do mojego auta (Clio III 1,2 16V 2008r)- cena 3600 zł

Potem okazało się, że włożony najtańszy zestaw Staga (Stag4, Alaska i czerwony Valtek) - auto nie chciało jeździć poprawnie, szarpało, gasło na wolnych itp. Kilka razy jeździłem do tegoż ASO na regulacje, wymianę dysz wtryskiwaczy, robienie nowej mapy itp. A auto palio ok 35%-40%wiecej w stosunku do PB i przy gwałtownym przyspieszaniu szarpało i przełączało na PB.

Znalazłem przez firmę AC (producent Staga)warsztat LPG, któr to trochę ogarnął - zmiana wtryskiwaczy na precyzyjniejsze i szybsze, przełożenie reduktora z pozycji poziomej w pionową, odpowiednia kalibracja i ustawienie w trasie - teraz auto chodzi bez problemów.

Ten setup, który zamontowali w ASO za 3600 u innych gazowników kosztowałby 2200 zł - ale cóż - mądry Polak po szkodzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!