Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

GLOSNY SILNIK 1.5DCI 101km


smichael

Rekomendowane odpowiedzi

Wiatm

Mam Scenica 1.5dci 101KM przebieg 125000km. Silnik pracuje glosno.Wydech wydaje sie na szczelny ale jest tylko jedeb tlumik ostatni, chyba tak ma byc?

Po podlaczeniu do komputera wszystko ok. Mam pytanie czy to moze byc kolo dwumasowe?Wibracji w aucie nie ma.

Pozdrawiam

Michal

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.10 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na allegro widziałem dwumasę do malucha i mam wierzyć we wszystkie głupoty jakie wypisują sprzedający? Dla nich każde koło zamachowe to dwumasa. A link nie działa.

Odnośnie głośnej pracy to jedną z przyczyn może być niezaprogramowany jeden lub więcej wtrysków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powaznie jest dwumasa w 101KM bo ja zamowilem w sklepie.Jednak chcialbym sie upewnic co do wtryskow.Auto pracuje glosno na wolnych obrotach oraz przy przyspieszaniu pomiedzy 2.5-3tys obr. jest naprawde glosno z zewnatrz slychac jakby auto mialo przebieg ze 300tys.

Wiec jezeli radzicie to moze dam wtryski do regeneracji??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszelkie znane mi źródła mówią o dwumasie w 105 KM i raczej im wierzę niż sprzedawcom, którzy piszą, jak tutaj

http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-renault-laguna-nissan-quashqai-1-5-i2252275761.html

 

KOŁO DWUMASOWE RENAULT LAGUNA NISSAN QUASHQAI 1.5

KOŁO DWUMASOWE FIRMY LUK

Numer katalogowy: 415 0090 10

PASUJĄCY DO POJAZDU MARKI:

RENAULT ESPACE III 2.2 12V TD 1996 - 2000 83 2188 van

RENAULT LAGUNA 2.2 dT 1996 - 2001 83 2188 hatchback

RENAULT LAGUNA 2.2 dT 1996 - 2001 83 2188 kombi

RENAULT SAFRANE II 2.2 dT 1996 - 2000 83 2188 hatchback

 

:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze bardzo odnosnie dwumasy dokladne dane z kodami sinika!!!

 

Koło dwumasowe francuskiej firmy Valeo Nr. producenta V 836004

Zastosowanie:

 

Typ moc kW(KM) poj. rok prod

 

 

Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1)

Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi 50 (68) 1461 06.05 ->

Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi 63 (86) 1461 06.05 ->

Renault GRAND SCÉNIC (JM0/1_)

Renault GRAND SCÉNIC (JM0/1_) 1.5 dCi 74 (101) 1461 04.04 ->

Renault MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_)

Renault MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.5 dCi 63 (86) 1461 05.05 ->

Renault MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.5 dCi 74 (101) 1461 10.03 ->

Renault MEGANE II Kombi (KM0/1_)

Renault MEGANE II Kombi (KM0/1_) 1.5 dCi 63 (86) 1461 05.05 ->

Renault MEGANE II Kombi (KM0/1_) 1.5 dCi 74 (101) 1461 02.04 ->

Renault MEGANE II Sedan (LM0/1_)

Renault MEGANE II Sedan (LM0/1_) 1.5 dCi 63 (86) 1461 05.05 ->

Renault MEGANE II Sedan (LM0/1_) 1.5 dCi 74 (101) 1461 02.04 ->

Renault MODUS (F/JP0_)

Renault MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi 48 (65) 1461 12.04 ->

Renault MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi 50 (68) 1461 12.04 ->

Renault MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi 63 (86) 1461 12.04 ->

Renault SCÉNIC II (JM0/1_)

Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi 63 (86) 1461 05.05 ->

Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi 74 (101) 1461 11.03 ->

Renault TWINGO (CN0_)

Renault TWINGO (CN0_) 1.5 dCi (CN0E) 47 (64 ) 1461 03.07 ->

Nissan MICRA (K12)

Nissan MICRA (K12) 1.5 dCi 48 (65) 1461 01.03 ->

Nissan MICRA (K12) 1.5 dCi 60 (82) 1461 09.03 ->

 

Nie jestem ekspertem ale jezeli podaje u dilera numer silnika i on mowi ze kolo jest no to chyba ma racje??

 

Pozdrawiam

Michal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam scenica o takim "kodzie" jak podajesz wyżej - Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.5 dCi 74 (101) 1461 11.03 -> Sam osobiście wymieniałem wysprzęglik. Wyjąłem skrzynię, przy okazji rozebrałem sprzęgło i... nie znalazłem koła dwumasowego. Jest zwykłe koło i tarcza sprzęgłowa ze sprężynkami. Przy dwumasie tarcza sprzęgłowa nie ma sprężynek tłumiących. Jeżeli będziesz oglądał oferty kompletów sprzęgłowych to zwróć uwagę na tarczę sprzęgłową występującą w tym komplecie . Jak ma sprężynki to koło zamachowe nie jest dwumasowe!!!.

Panuje jakaś moda na nazywanie zwykłego koła zamachowego kołem dwumasowym a diler to może się zna ale na robieniu pieniędzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialem wam podziekowac za wszystko widocznie to forum jest lepsze niz diler ktory zrobil mi kosztorys. Jak wspomnialem ze jeszcze sie do tego nie zabralem wiec poslucham was i zamowie komplet sprzegla z wysprzeglikiem (ale nie u dilera). Co do halasu silnika musze zajac sie wtryskami chyba??

U dilera powiedziano mi wlasnie ze powodem glosnej pracy jest wlasnie dwumasa, dobrze ze chociaz tak dobrzy ludzie jak wy moga mi pomoc.

Udam sie do warsztatu na wymiane sprzegla i zobacze co z tymi wtryskami.Oczywiscie podziele sie z wami na temat czy jest roznica .

Bardzo ale bardzo wam dziekuje za pomoc!!!!.

Michal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!