Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wybór głośników i wzmacniacza


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :)

Mam pytanko odnośnie wzmacniacza i głośników. Co byście polecili? Słucham muzyki rap/hip-hop więc w zasadzie zależy mi na basie, jak to mówią "muza musi łupać" :)

Zastanawiałem się nad jakimś zestawem Hertz tylko nie bardzo wiem jaki wzmacniacz do tego dobrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ile chcesz na to wydać? Z Hertza aby było tłusto to seria ML :) plus wydajny piec ale.... to już będzie znacząca część wartości tego samochodu :) :)

A ładny bas to się otrzymuje z suba a nie z wooferów.

Edytowane przez Dreamerek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przodzie hertz jak rozumiem odseparowany więc glośniki z przodu pominę.

http://allegro.pl/vibe-black-air10-aktywny-sub-mega-bass-okazja-i2342766194.html 300zl

Kable 100zl

http://allegro.pl/pioneer-deh-p6800mp-polska-instrukcja-i-pudelko-i2363283951.html 300zl (jest też za 120 ale w gorszym stanie)

http://www.audiophile.pl/p/207_pioneer_deh-p6800mp

Powiem dlaczego polecam, mam 13 clariona z przodu, to właśnie radio, vibe 10" pulse3 active enclousure ~200RMS i naprawdę gra fajnie :) zmienie tylko na hertze 10" rzeczywiście jak mówią spisuje się najlepiej do szybkiego basu ale zejść też potrafi i pomasować.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.9-Prezes

Edytowane przez Pum4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli kolega słucha hip-hopu, to raczej 12". Swoją drogą, podstawowe pytanie pt. czy masz wygłuszone drzwi z przodu ? A co do ładnego basu, to tak jak Dreamerek pisał, woofery dają ładnego kicka pod warunkiem dobrego montażu. Bez tego i głośniki za tysiące złotych, nie zabrzmią zbyt ciekawie. No i pytanie co dokładnie chcesz za ten tysiąc ? Głośniki na przód + wzmak + sub?

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oooo to, to, to :) Co chcesz za ten tysiąc kupić? :)

I jeszcze podstawowe pytanie: Jakie masz radio? Bo może nie ma co się rozwodzić nad super układem przy kiepskiej jednostce :) Bo może wystarczy kupić "Nertz'e" z alle, chociażby kilka najtańszych mat aby zrobić jakieś środowisko dla tych głośników, suba STX (budkę sam byś zrobił) i wmaka np PHASE EVOLUTION RS4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radio mam pioneer deh 4 coś tam dokładnie nie pamiętam jak będę w domu to jeszcze sprawdzę :) na przodzie mam hertz odseparowane zostały mi jeszcze tweetery do podłączenia bo były w zestawie. no za tysiąc chcę głośniki przód o ile te co mam nie dają rady coś na tył + wzmacniacz + sub. niestety drzwi jeszcze nie wygłuszone nie mam zbytnio na razie czasu i pieniędzy żeby się za to zabrać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli w chwili obecnej przód gra pod samym radiem bez wzmaka ? To za tysiąc złotych IMO - 200 zł kable, 200 zł głuszenie drzwi+pierścienie mdf, 6 stów zostaje na jakąś 4-kanałówkę i w przyszłości jak dozbierasz, to dokupisz resztę.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak samo radia gra aktualnie

 

 

 

// edit

 

radio które mam to pioneer deh-220ub. jak myślicie jest sens coś kombinować z tym radiem czy zmieniać?

Edytowane przez makaveli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym radiem nie poszalejesz :)Ono ma tylko 1x RCA niestety... Wg mnie do wymiany... Do tego co napisałem trzeba by dodać radio np JVC KD-SH1000, kable np PHONOCAR Platinium i... Byłoby fajnie za w miarę przystępne pieniądze inaczej bym nic nie ruszał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw, kolego powiedz, jakiej muzyki (jakościowo) słuchasz. Jak ściągasz mp3 w kiepskiej jakości, to nie ma sensu pakować takich pieniędzy w sprzęt. I tak nie zagra on porządnie. To tak, jak byś kupił Ferrari, które osiąga prędkości powyżej 300 km/h i założył ogranicznik prędkości do 90 km/h. Lans i tyle.

Swoją drogą, dlaczego radia z wyższej półki, nie odtwarzają plików flac lub ewentualnie ogg ? Nie potrafię tego zrozumieć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zasadzie to różnie czasem mp3 a czasem słucham normalnych płyt. Zawsze jakość można czymś poprawić :) no ale w sumie masz rację dla mnie też jest dziwne to że radia nie obsługują formatu flac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!