Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Niepodpiętych kostek masa... i nie dzialajcy predkosciomierz.


Rekomendowane odpowiedzi

Więc chyba go nie ma. Patrz foto, czy to aby w tym miejscu gdzie jest ta wolna przestrzen winien byc?

Wlewu nie posiadasz, powinien być w tym miejscu ale skierowany w otwór w błotniku.

Niestety meganki nie posiadam do porównania, a w sceniolu starszym wygląda to trochę inaczej. Wklejam za to kopię z SAM NAPRAWIAM jak to wygląda.

Oznaczony nr.2

przechqoq.png

Tak mi się jeszcze przypomniało.... W sceniolu po otwarcie prawych drzwi, na słupku pomiędzy ich zawiasami, jest widoczny kawałek półprzeźroczystego, białego plastiku, ze zbiorniczka płynu do wycieraczek. Jest to swojego rodzaju wskaźnik pozwalający kontrolować jego poziomu. Szerokość 1 cm, na 5 cm wysokości. Jeśli w megankach jest podobnie to zbiorniczek masz a brakuje tylko rurki wlewu. Jest oddzielnie wciskana do uszczelki w zbiorniczku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

freoniasty tam gdzie u mnie jest pompa wspomagania u ciebie jest alternator. Spręzarka powinna być pod nim. Zobacz też gdzie powinien być rezystor dmuchawy.

Opisy na zdjęciach

Dzięki wielkie ;)

 

Oto fotki co jest u mnie w tym miejscu.

 

Co do drugiej to jest w miejscu obok aku?

 

Jest tylko jedna chłodnica.

 

Mam głęboko całą klimę, zależy mi zeby nawiewy byly sprawne. ;)

 

Dodano: 09 cze 2012 - 17:05

Kolejne wieści z frontu. Zborniczek chyba jest ;) Nie ma tego doprowadzenie, pompa też jest bo ją slychac. Nawet pompuje, aczkolwiek z bardzo niskim cisnieniem, nawet do szyby nie dolatuje ;)

 

Dodano: 09 cze 2012 - 17:05

U mnie tego wskaznika brak, pewno dlatego ze ja malowali.

post-46813-0-69448200-1339253251_thumb.jpg

post-46813-0-29377000-1339253256_thumb.jpg

post-46813-0-98481400-1339253261_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gojgien napisał "Jest to swojego rodzaju wskaźnik" co nie oznacza że to jest wskaźnik. On używa tego jako wskaźnik. Jak jest zbiornik to musi wystawać z błotnika taki plastik jak u mnie od strony drzwi. Na twoich zdjęciach nie widzę co masz pod alternatorem. Niby coś tam jest ale czy to spręzarka tego nie wiem. Powinny z niej wychodzić dwa metalowe przewody w takim "sreberku"

A tak wogóle moim zdaniem jak kupiłeś 1.6 i w papierach jest 1.6 (i w umowie nie jest inaczej) a fizycznie jest 2.0 to jest to niezgodność towaru z umową. Ponieważ dostałeś cos czego nie kupowałeś. Ja zwrócił bym się do właściciela o zwrot pieniędzy, poniważ doprowadzenie tego auta do ładu będzie cię kosztowało wiele pracy, pieniędzy i nerwów.

Co do nawiewu to pytam jeszcze raz, na szóstym biegu działa wentylator czy na zadnym biegu nie startuje?

Edytowane przez T.Boy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To auto raczej klimy nie miało.

Coś mi się wydaje, że jest wsadzony panel sterowania od auta z klimą.

Tak jak pisze T.Boy doprowadzenie tego auta do ładu, będzie nieopłacalne, jak jeszcze możesz, to wycofaj się z umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z waszą pomoca ogarnę licznik, nawiew i halogeny i wypas ;)

I szykuj miejsce na cmentarzu. Bo jeżeli na samym początku są takie kwiatki, to nie chcę myśleć co będzie dalej w czasie jazdy. Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Technicznie i silnikowo jest sprawne. Baaaa, bylem na przegladzie wczoraj i rewelacja. Po prostu elektryczne kwiatki sa efektem swapu przez jakiegos kretyna... ;)

 

Dodano: 11 cze 2012 - 16:00

Nawiew nie śmiga na żadnym biegu.

 

Gdzie szukasz mechanizmu nawiewu? Wentylatora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopóki np. nie zdechnie silnik podczas zakrętu i bez wspomagania wyklecisz z drogi.

Kupiłeś druciarza i cholera wie co jeszcze wyjdzie i ile będziesz musiał wpakować kasy w doprowadzenie tego do stanu sensownego.

Ja też bym się wycofał z zakupu takiego cudu, ale to już Twoja decyzja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już moja wola co chcę zrobić z tym autem.

Nie wiem dlaczego akurat na zakręcie ma mi braknąć wspomagania, równie dobrze może się to zdarzyć każdemu.

 

Chciałbym się skupić na rozwiazaniu tych problemow a nie na powyższym zagadanieniu. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ściągnij sobie schematy elektryczne od silnika 1,6 i 2 litrów i porównaj je ze sobą. Sygnał do licznika może być brany z ABS-u i jak również z impulsatora przy skrzyni biegów (takie dwie opcje występują w renówkach). W Twoim wypadku jest to jak szukanie igły w stogu siana, bo trzeba całą instalację przejrzeć kabelek po kabelku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aston76, bardzo dziekuje za odpowiedź. ;)

Gdzie znajdę takie schematy? Od czego zaczac? A moze po prostu problem licznika powierzyc elektrykowi? ;)

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

Przypominam, jaki samochód taki kierowiec, nie do końca sprawny.

;)

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pewnie że najlepie powierzyć to elektrykowi. Ma narzędzia, schematy, doświadczenie. A tak na marginesie to tu się zaczynają wyżej wspomniane koszty.

Schematy są na dowwloadzie. Ale patrząc na zdjęcia twojej instalacji to będzie "czarna magia".

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!