Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pomoc w kupnie, prośba o ocene


bartek90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam interesuje mnie zakup Renaul Megane II. Prosiłbym o jakieś bliższe informacje o modelu z tym konkretnym silnikiem. Proszę o opinie. Co sprawdzić przy oględzinach, na co zwracać uwage? Jakie są typowe bolączki tego modelu?

 

http://moto.allegro.pl/piekny-renault-megane-ii-1-9-dci-120km-z-niemiec-i2391972429.html

 

Jak oceniacie ten egzemplarz, proszę o opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze co musisz sprawdzić i to bardzo dokłądnie to turbo... ja kupiłem MII i nacieszyłem sie 6miesiecy... strzeliło turbo, 1350zł regeneracja+części. Z tego co mnie uczono i informowano - turbina powinna pójść do regeneracji po 150tyś tak żeby jezdzić na spokojnie, bo mnie spotkała usterka ale nie ąz taka duża, bo gdyby cały syf z turbo poleciał do silnika - koszt 4ooozł a mnie poleciało do tłumika (szczęście w nieszczęściu). Drugie - tylny zderzak pęknięty-uszkodzony w tym samym miejscu co i u mnie, a więc koło rury wydechowej - pewnie to jest nagmienne w MII.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę kolo przegiął z papierowymi tablicami z Niemiec. Podejrzewam że auto będzie chciał sprzedać na "niemca". Plaka także nie żałował. Kierownica wytarta jakby miała około 250tyś km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki. A odnośnie samego silnika, wtrysków, zawieszenia, jak to powinno wyglądąć i pracować przy tym podanym w ogłoszeniu przebiegu. Jak plastiki wnętrza znoszą upływ czasu? Blacha wiadomo ocynk, czy są jednak jakieś newralgiczne miejsca bardziej narażone na korozje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blacha wiadomo ocynk, czy są jednak jakieś newralgiczne miejsca bardziej narażone na korozje?

Jak nie walona to Ok. Jak miała przygodę to ruda atakuje. Co do silnika to poczytaj to co już na forum jest. Padają turbiny, wtryskiwacze, dwu masa, potrafią obrócić się panewki na wale. Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę kolo przegiął z papierowymi tablicami z Niemiec. Podejrzewam że auto będzie chciał sprzedać na "niemca". Plaka także nie żałował. Kierownica wytarta jakby miała około 250tyś km.

Z kierwonica jest ciekwie, bo lewa strona wytarta strasznie, zaś prawa juz mniej nawet zrobione jest zdjęcie z bliska. O co chodzi ze sprzedażą na "niemca"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierownica zawsze bardziej wyciera się po lewej stronie, bo prawa ręka częściej wędruje na lewarek zmiany biegów.

O co chodzi ze sprzedażą na "niemca"?

Że umowę spisujesz nie z nim tylko z poprzednim właścicielem zamieszkałym w Niemczech. I jak auto po sprzedaży się popsuje zaraz to ma wymówkę, że go to nie obchodzi bo nie z nim umowę podpisywałeś.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!