Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wentylator chłodnicy raz działa a raz nie


Rekomendowane odpowiedzi

Siema. Ja wlasnie wrocilem z zakupow... na zagrzanym silniku (jedna kreska do 1szej czerwonej) wymienilem przekaznik i po wpieciu odrazu zaskoczyl wentylator na chlodnicy...

Edytowane przez koperbart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli podasz napięcie sterowania to wtedy przekaźnik przerzuci zworę i poda napięcie

 

Napięcie sterowania czyli ile 12V gdzie?

 

głupie pytanie ale ja nie wiem...

 

Może prościej gdzie podłączyć zasilanie, gdzie miernik, co gdzie ma być.

 

1004734.jpg

Edytowane przez Pawel_Pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterowanie +:

30 - wejście + (obciążenie)

87 - wyjście + (obciążenie)

85 - sterowanie -/+

86 - sterowanie -/+

 

Sterowanie -:

30 - wejście - (obciążenie)

87 - wyjście - (obciążenie)

85 - sterowanie -

86 - sterowanie + (podawany po zapłonie)

 

Bierzesz miernik w rękę podajesz prąd/masę na odpowiedni pin i sprawdzasz miernikiem przejścia wg. opisu i zdjęcia od Przema.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wy mi motacie czemu po prostu nie napiszecie mi co do 1 co do 2 co do 3 co do 5 ... tylko przemo dał schemat a ty do tamtego schematu. Nie rozumiecie że jestem "zielony"? Merkaba ty to już w ogóle mi namotałeś...

Na forum też są "nieznawcy" a nie że wszyscy ogarniają tak jak wy...

Edytowane przez Pawel_Pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze masz rozpisywane sposoby sterowania co i gdzie podłączyć do pinów w przekaźniku, dodatkowo dodano ci zdjęcie twoim obowiązkiem pozostaje uzbroić się w kable z końcówkami akumulator, miernik, kogoś do pomocy i piwko. Nie wiem jak bardziej łopatologicznie ci to wytłumaczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasilanie (akumulator) pod numerki 1 i 2, miernik do 3 i 5, wg Twojego zdjęcia.

 

Jeżeli prawidłowo odczytałeś, to opór złącza pod obciążeniem (a wentylator parę amper ciągnie) może powodować problemy. Niby to tylko 0,4 Ohm, ale pomnożyć te parę amper przez te 0,4 Ohm to już jest ładnych parę Wat mocy straty w postaci ciepła.

Ja bym go otworzył i przeczyścił styki w środku.

Edytowane przez Kreciq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!