Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Scenic II 1.9 120km


Griszha

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli nie wymieniłeś filtra to po co bierzesz się za gruszkę? Te objawy które masz doskonale pasują również do nieszczelności w puszce filtra. Ja bym jednak zaczął od wymiany filtra, bo to tańsze rozwiązanie. Jeżeli byś miał problem z wymianą, choć jest prosta to służę pomocą. P.S po wymianie jak skręcisz filtr podpompuj gruszką i właśnie wtedy odpowietrzysz układ. Ty za każdym razem masz problem z odpaleniem, bo zapowietrza Ci się być może układ przez tą uszczelkę.

 

Tylko pytanie brzmi, czy przy pobieraniu powietrza przez uszczelkę, gruszka przy pompowaniu jest praktycznie pusta?

Wyminię filtr paliwa tak czy siak,ale czytając wątki o problemach z odpaleniem i pustej gruszce myślę że zaworek zwrotny szlag trafił.

 

 

Przy takim przebiegu filtr paliwa powinien być już dawno wymieniony. W zasadzie dla własnego (i wtrysków) bezpieczeństwa to lepiej wymieniać tak co 3 lata (40kkm).

 

Sam nie potrafię określić przy jakim przebiegu był wymieniany filt paliwa,więc ciężko określić to "przy takim przebiegu..." :D

 

Filtr paliwa też wymienie,zobaczymy efekty.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak gruszka w tej sytuacji też będzie pusta. Wiem bo sam to przerabiałem, mechanik chciał mi gruche wymieniać straszył mnie pompą wtryskową itp. Kupiłem sobie filtr, wymieniłem i moje problemy się skończyły. Najpierw wymień filtr bo i tak już dawno powinieneś to zrobić :D

Edytowane przez opielowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nooo dooobra :D

Dziś wymienię filtr i się zobaczy co i jak.

 

Jeszcze raz wszystkim dziękuję za wszelką pomoc :D

 

Pozdrawiam

 

Edit: Filtr paliwa wymieniony. Po 24h postoju mojej Reni w/w usterki brak... :D

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Griszha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie żeby Cię ktoś nie naciągnął na całą puszkę :D Jak będziesz już składał filtr i zamykał puszkę, to zwróć uwagę żeby dobrze podeszła uszczelka. Aha no i uszczelka powinna być nowa razem z filtrem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety. Już się cieszyłem że problem został rozwiązany a tu lipa.

Po wymianie filtra dalej schodzi paliwo ( zaworek zwrotny w gruszce - mam nadzieję )

Gruszka do wymiany.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dzięki mrarek,już zamówiłem całą gruszkę ( 31zł z dostawą )

 

Zastanawiam się jeszcze gdzie szukać ewentualnej przyczyny jeżeli to nie zda rezultatu?

Jak sprawdzić czy obudowa filtra jest szczelna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak uszczelka nowa i całość właściwie skręcona to nie powinno ssać lewego powietrza

 

Mam cichą nadzieję że jest dobrze skręcona ( Bamarko Bytom - koszt 40zł )

Po weekendzie wymienię gruszkę,może jeszcze sam zobaczę ten filtr paliwa?

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!