Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

 

Jestem tutaj nowym, ze względu na mój ostatni zakup (Megane z '96)

 

Mam pytanie

 

Nie działa w aucie zegarek (a może w mojej wersji go nie ma?).

Mam na myśli ten elektroniczny na kokpicie obok takiej małej półeczki (pewnie w lepszych wersjach jest tam jakiś termometr albo cuś takiego).

Jeżeli powinien tam być to jaki może być powód, że nie działa ?

Czy może mieć to coś wspólnego z tym, że nie działa również nawiew powietrza (wyczytałem tutaj, ze może być to bezpiecznik w przedziale silnika lub przekaźnik)

 

Samochód parę dni temu kupiłem w Niemczech, a nigdy wcześniej nie miałem żadnej Renówki, więc jestem "zielony".

 

Pozdrawiam wszystkich

Andrzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię, że to bezpiecznik, sprawdź czy nie spaliła Ci się żarówka.

Trzeba wybebeszyć zegarek i to sprawdzić, jeżeli oczywiście jest.

Przyglądnij się powinieneś zobaczyć elementy "matrycy", sorry ale nie wiem jak to nazwać.

Najlepiej zrób zdjęcie to od razy będzie wiadomo co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli to tylko zarowka, to mozna sprawdzic swiecac latarka po wyswietlaczu, w czasie jak masz zalaczony silnik badz zaplon, czyli wtedy gdy powinien dzialac. powinno byc widac np. aktualna godzine, wciskajac guziki ustawiania zegara, winno byc widac czy cyfry sie zmieniaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mieliście rację.

 

Przepalona żaróweczka.

 

Żeby się dostać do tej żaróweczki trzeba zdjąć "parapet" i odkręcić (3 wkręty) zegarek.

 

Czas naprawy 15 minut.

Koszt 2,50 zł.

 

Nie działa mi jeszcze dmuchawa.

Bezpieczniki w aucie i pod maską OK.

Prawdopodobnie jakiś przekaźnik "poszedł".

Naprawiał ktoś to samemu ?