Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

  • 9 miesięcy temu...

Wywaliło mi dokładnie takie same komunikaty. Sprawdzał ktoś w clipie co to?

 

Dodano: 05 maj 2013 - 19:19

Okazało się ze przetarł się kabel od czujnika abs w przednim prawym kole. Nowy 120zł i po problemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Nie chcąc zakładać nowego tematu, podepnę się i opisze swój problem:

 

Podobnie jak u kolegi wyżej w piątek pojawił mi się komunikat: Check ABS Braking oraz ESP/ASR System Fault. Po przejechaniu może 0,5km komunikat zgasł i kiedy już byłem szczęśliwy, że problemu nie ma komunikat pojawił sie znowu. I tak mam do dzisiaj: po odpaleniu świeca się kontrolki, po czym gasną po o. 0,5km i po ok. 1km znowu się zapalają. Co dziwne od kiedy mam ten problem system ABS wariuje: w chwili kiedy komunikaty gasną ABS jest tak strasznie czuły, że lekkie muśnięcie pedału hamulca powoduje załączanie ABS i autem właściwie nie da się hamować, a z kolei kiedy kontrolki się świecą ABS nie działa w ogóle. Dzisiaj jadę podpiąć się pod CLIP'a i dam znać co za czort, chyba, że ktoś już teraz ma jakiś pomysł ??

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam ponownie.

 

Jestem po diagnozie mojego problemu. Wg CLIP'a problem jest z czujnikiem ABS lewy tył. Mechanik wstępnie pooglądał i wg niego problem jest w samym czujniku a nie w połączeniach, czy stykach. Nowy czujnik firmy ATE to koszt 120zł, więc jutro będzie zamówiony. Mam nadzieję, że to rozwiąże problem.

 

Pozdrawiam

 

Dodano: 17 cze 2013 - 15:00

Czujnik wymieniony, kontrolki zgasły, problem rozwiązany :)

Edytowane przez Viniu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

od wczoraj męczyłem się również z komunikatem ABS Defekt ,ESP/ASR Defekt

thumb_hosting_zdjec_1380897848__dsc_0838.jpg

Aby poradzić sobie z tą usterką ,musiałem wyczyścić wtyczki od czujnika ABS ,gniazdo w piaście ,oraz sam czujnik :

thumb_hosting_zdjec_1380898200__dsc_0843.jpg thumb_hosting_zdjec_1380898317__dsc_0844.jpg thumb_hosting_zdjec_1380898355__dsc_0845.jpg

Odłączanie akumulatora nie kasuje komunikatu na wyświetlaczu ,po czyszczeniu komunikat nadal się pali,ale wystarczy przejechać kilkanaście metrów i pięknie znika . ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Połączono z już istniejącym, podobnym tematem.

Witam mam scenica 2 z 2004 roku ostanio pojawił mi się komunikat check braking oraz abs esp fault .przy gwałtownym hamowaniu czuje bicie pedału hamulca ale tak naprawde nie wiem czy działa abs i esp, przełącznik esp nie raeguje przy jego wciśnięciu.co może być powodem i ile by kosztowała naprawa, i jak sprawdzić czy czujniki są dobre.

Dziękuję z góry za pomoc.

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ABS ESP FAULT- sprawdź wszystkie 4 czujniki przy kołach, przeczyść i sprawdź czy kable się nie przetarły. U mnie jeden się przetarł i wyskoczył właśnie taki komunikat.A oba te komunikaty pojawiły się jednocześnie?

Edytowane przez Matys0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Prosze o informacje. Czy ktos z kolegow mial tego typu przypadlosc i jak poradził. Czasami zaswieca sie info spradz abs esp i wowczas nie dziala abs wystarczy wyłączyc i zalączyc silnik i jest wszystko ok moge przejechac 200km i fajnie czasami 2-3km i swieci Bylam u elektryka i clip nic jemu nie pokazal. Pozdrawiam

 

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

Kolego, na tym forum używamy polskich znaków. Przed wysłaniem proponuję przeczytać co się napisało i poprawić błędy. damiar

Edytowane przez damiar
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!