Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 2.0 Turbo benzyna - Poznań


galanty

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy mogę prosić o spojrzenie na Megane 2.0 Turbo:

http://otomoto.pl/renault-megane-skory-2-0turbo-bdb-stan-C25445255.html

 

PS. Ma ktoś takie turbo? Psuje się? Jakieś niespodziewane koszty mogą mnie czekać z tego powodu?

Z góry dziękuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przodu po lewej ma założona zapasówkę. Sprawdź w bagażniku jak jest zapasówka (poznasz po naklejkach jak ta co jest założona) to prawdopodobnie kupił nowe koło. Jeżeli by to się okazało prawdą to powinien Ci się włączyć sygnał ostrzegawczy ,czy nie dostał w któreś koło (niekoniecznie tam gdzie teraz jest zapasówka). No i reszta to opony zimowe - mogą oznaczać dłuższy postój w komisie lub u blacharza, choć nie muszą. Sprawdź na miejscu naklejki na błotnikach/nadkolach – słabe zdjęcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki silnik 2.0T (165KM) w lagunie 2 i nie mam do niego zastrzeżeń ani do turbiny. Fakt faktem że auta nigdy nie cisnę jak wariat, jeżdżę w miarę spokojnie a nadmiar mocy wykorzystuję tylko przy wyprzedzaniu. Wyprzedzanie z szóstego albo piątego biegu to bajka jak dla mnie, nie mówiąc już o czwórce. Przy spokojnej jeździe moja laguna spala 6,5-7,5 /100 km. W mieście wychodzi 10l. To tyle jeśli chodzi o silnik i tylko na jego temat mogę się wypowiedzieć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi, dzwoniłem też do sprzedawcy który powiedział że:

- sprowadzony był na wiosnę - dlatego zimówki

- był delikatnie uszkodzony - lampa, błotnik - wymienione, stąd też zapas na przednim kole

- jeździła kobieta,

- do wizyty w serwisie komputer pokazuje 6 tyś km

- z tyłu zderzak delikatnie obrysowany - widać na zdjęciach - to jest plastik prawda?

 

Ma podesłać zdjęcia uszkodzeń i VIN, wrzucę jak dostanę.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby kogoś interesowało to mam zdjęcia przed stłuczką:

https://dl.dropbox.com/u/7379368/IMAG0559.jpg

 

i po:

https://dl.dropbox.com/u/7379368/IMAG0574.jpg

 

Moim zdaniem, to mogła całkiem nieźle oberwać w przednie koło i to właśnie ono przyjęło całe uderzenie.

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze koni 163 a nei 165, po drugie licznik jest kombinowany - nie było takich tarcz w phaseI (moim skromnym zdaniem)

Pozatym fakt - silnik ten sam co w RSie tylko na mniejszym turbo, reszta osprzętu to to samo :) Jak się używa z głową to bedzie służył bezawaryjnie (największy minus to elektronika ale to większość renówek z tamtego okresu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem, to mogła całkiem nieźle oberwać w przednie koło i to właśnie ono przyjęło całe uderzenie.

Czy poduchy miał wywalone? Jak tak to całą deske przekłądali i ja bym się w to nie bawił. Ale przy tym kącie uderzenia mogły być całe. Czy koło mocno dostało to trochę będzie widać na ścieżce diagnostycznej no i na kanał z nim dokładnie pooglądać od spodu - najlepiej ktoś kto nie raz oglądał podwozie meganki. Poza tym opona mogła się tylko przeciąć. Jak by miał to stare uszkodzone koło to by było widać, że jak felga powyginana to cały impet dostało koło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich użytkowników i mam pytanie do Galantego - kupiłeś w końcu tą Megankę? Sam szukam podobnej z silnikiem 2.0 16V (z turbo lub bez) i się jej przyglądałem, ale potem zniknęła z ogłoszeń na tydzień lub dłużej i trafiłem na to forum, więc myślałem, że kupiłeś. Dziś widzę, że znów jest na otomoto.pl. Czy może coś było z nią nie tak? Te z turbo są rzadkie i jeśli nie warto się w to bawić, to kupię bez turbo albo ewentualnie z 2.0 dCi 150KM. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne że warto, 2.0T to świetny silnik spali nie wiele więcej niż 16v a różnica w przyśpieszeniu jest kolosalna, a jeżeli jeździsz sporo i zależy ci na kompromisie dynamika/spalanie to warto rozejrzeć się za 2.0 dCi cieszy się bardzo dobrą opinią wśród użytkowników, spali najmniej a pojedzie lepiej niż 16v.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne że warto, 2.0T to świetny silnik spali nie wiele więcej niż 16v a różnica w przyśpieszeniu jest kolosalna, a jeżeli jeździsz sporo i zależy ci na kompromisie dynamika/spalanie to warto rozejrzeć się za 2.0 dCi cieszy się bardzo dobrą opinią wśród użytkowników, spali najmniej a pojedzie lepiej niż 16v.

To, że warto brać z takim silnikiem, to ja wiem :notacrook: Tylko czy warto ten konkretny egzemplarz Meganki, a wiem, że "galanty" się przymierzał, a jednak nie kupił, więc może akurat ten egzemplarz jest podejrzany? Galanty, jeśli byłeś może na miejscu i oglądałeś, to daj znać jakie masz spostrzeżenia. Mam do poznania 450 km, więc szkoda byłoby jechać, jeśli to jakiś bubel.

Swoją drogą szkoda, że ich więcej z tym silnikiem w Polsce nie ma... Zastanawiam się czy z Niemiec lub z Francji nie sprowadzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!