Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wymiana turbiny i brak mocy


snap

Rekomendowane odpowiedzi

Po drodze do pracy przemyslalem temat i :

 

1.Sprawdz dokladnie wszystkie rury

2.Sprawdz podcisnienie ktore steruje kierownicami w turbinie (zmienna geometria)

 

No i najgorsza rzecz jak to nie pomoze to szukaj przyczyny w silniku.Po samozaplonie mogla sie skrzywic korba lub cos podobnego ....

 

Szukaj i mam nadzieje ze znajdziesz przyczyne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wizycie w 3 warsztatach czyli tam gdzie regenerowali turbine, montowali i gdzie robili chipa wiem ze:

 

weze sa dobre,

turbiniarz mowi ze turbina jest dobra ale jak samochod nie jedzie to moze mi dac druga taka sama turbine lub od laguny 2,2dci ( oczy mi sie zaswiecily )

ale nie warto bo bedzie dmuchac do 1,7 bara i trzeba zmieniac caly program 1500zl :/ do tego IC nie bedzie juz wystarczal itp wiec szkoda sie w to pchac

dla ciekawskich: turbina od laluni 2,2 rozni sie tym od tej 1,9 ze ma wieksze o 2mm kolo kompresowa i koniec, cala reszta jest identyczna :-)

 

co do wywazania...gdyby cos bylo zle wywazone to lopatki tarlyby o obudowe turbiny ( lopatki sa oddalone od scianek o 0,2mm!! ) wiec odpada

wywazanie odbywa sie w warunkach odpowiadajacych jezdzie przez 2 godziny 200km/h

 

ostatecznie pojechalem do magikow od chipa i ...

wg nich zapchany katalizator odpada ( zreszta byl czyszczon ) mowia ze moze trzeba jakos fizycznie przesterowac turbine ale dopiero za tydzien we wtorek :/ ogolnie zabawa potrwa jakies 5-6 godzin ale mam nadzieje ze cos na tym wyjdzie

jak nie to hamownia - jezeli dalej nic to bedzie oznaczac ze cos jest skopane ale nie wiadomo co i kiedy padnie dalej wiec ... sprzedaje to padlo :roll: :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i sie wyjasnilo

wyprowadze z bledu tych ktorzy watpia w regenerowane turbiny bo turbo jest ok

dzisiaj bylem na diagnostyce i regulacji turbiny

po hamowaniu przez regulacja i po okazalo sie ze przy 2500obr mialem 260nm a po wyregulowaniu 300 i to bylo powodem ze nie jechalo jak trzeba :-)

dokladnie 303nm a na starej turbinie po chipie bylo 298 wiec + 5nm :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam na budziku 243tkm,przy 28tkm zrobilem we Wrocku wirusa 148km-320nm/2500.Przy 140tkm padlo mi turbo,kolesie wstawili mi drugie po regeneracj i tak jak pisal kolega SNAP wszystko w srodku nowe , z gwarancja.Przelatalem juz na tej turbinie 100tkm i odpukac wszystko ok. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

A więc tak jestem po regeneracji turbo dałem 1000 zł bo wszystko było do wymiany. Po wymianie auto trochę słabiej przyspiesza czy podjechanie na komputer i próba regulacji np. mieszanki czy doładowania coś pomoże ???

 

[ Dodano: 2008-07-05, 18:28 ]

http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=4130

 

Hmmm na czym polega regulacja turbiny czy mozna to zrobic na kompie ???

 

[ Dodano: 2008-07-06, 12:48 ]

Po przejechanie 100 km i wsłuchiwaniu sie w moją turbine okazuje sie ze gwizda od samego dołu a dodatkowo gwizda tez bez obciażenia na luzie delikatnie co prawda ale słychac Czy to jest zle ,czy moze to sie jeszcze ułoży albo coś na kompie mogą z tym zrobić ???

 

[ Dodano: 2008-07-07, 12:44 ]

Wiec tak regulacja turbo polega na podpieciu kompa i dokrecaniu lub odkrecaniu srubki regulującej cisnienie które steruje koątem nachylenia łopatek w Ostrowie powiedzilei mi 80 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
        • +1
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!