Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Proszę o opinie MIII


lds

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Na wstępie może powiem, że jestem użytkownikiem Renault już od zawsze. Jeździłem Clio, potem Megane I, Megane I lift, obecnie Megane II. Z wszystkich aut jestem zadowolony, nie było żadnych większych problemów i w związku z tym chciałbym kupić Megane III. Autko używane, bo na nówkę mnie jeszcze nie stać. Znalazłem taką oto Megankę - http://moto.allegro.pl/renault-megane-iii-2010-navi-parktronic-i2605738264.html Dzwoniłem do właściciela-komisu. Zastrzegał że auto w 100% bezwypadkowe, wszystko cacy. Prawdopodobnie wybiorę się do niego w piątek, ale zanim pojadę chciałbym jeszcze poznać wasze opinie dotyczące tego auta. Czy coś wam się rzuciło na zdjęciach itp.

 

Byłbym wdzięczny za wszelkie uwagi.

pozdrawiam :notacrook:

Edytowane przez lds
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

matko za jakie grosze można już kupić teraz takie śliczne autko - jestem w szoku - osobiscie bym nie kupił ze względu na przebieg , ale życzę owocnych poszukiwań - piękne auta robi Renault po 2008 naprawde - chyba bezkonkurencyjne pod względem wyglądu jak i ceny - pewnie z 80 % cen to połamańce sprowadzone z Francji i jak widać w ogłoszeniach - jest pełno uszkodzonych do 'samodzielnego montażu' prawie jak w Ikea ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, dzięki za odp.

No ten jak widać cały i podobno 100% bezwypadkowy. Jest możliwość sprawdzenia w serv.

Ale chciałem zapytać dlaczego byś nie brał ze względu na przebieg? 120 tys. w 2-letnim aucie nie jest chyba czymś nowym? Wydaje mi się że taki przebieg być powinien. Przebiegi po 30 tys. w 4 letnich autach uważam za nierealne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miliony użytkowników aut mamy i każdy ma wiesz swoje zasady dotycz.kupna - może innaczej Ci odpowiem - ja po kupnie jadąc do domu zapewne skręcił bym w jakąś dziuplę i skęcił na jakieś 50 tys - tak dla własnego lepszego sampocz. ;) aha no i może się czepiam ale fotele mogły być z fajniejszego materiału jak i kierownica - ale ja jestem z tych czepialskich :notacrook:

Edytowane przez Zygmund
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a potem do serv. na "legalizację"?;)

 

siedzenia mi się podobają, kierownicę teraz mam skórzaną, ale myślę że to jestem w stanie przeboleć:notacrook:

Edytowane przez lds
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popisać w moim przypadku dobra rzecz bo i tak nie kupię takiej fury - ale oglądam notorycznie na alle gro te uderzone z francji Megene czy Clio 2009 '10 po 15 , 20 tys - no to ślinotoku dostaję często :notacrook:

Edytowane przez Zygmund
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebiegi bywają różne. Swojego Scenica II sprzedałem w poprzednim miesiącu - auto z 2004 roku z przebiegiem 90tys. Serwisowane w ASO, wszystko było do sprawdzenia co też kupujący zrobił.

Nie każdy robi 50 czy 60 tys w roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja robie max 10 rocznie - a nawet miałem lata ze po 6 czy 7 tys robiłem , a Ty D-M - kupiłbyś tą akurat Megane ? np u mnie we wsi jest taka Astra http://otomoto.pl/opel-astra-cosmo-navi-alu-skora-warto-C25371576.html rok 2009 i nawet jakbym miał taką kasę to ze względu na przebieg bym jej nie kupił - powód - wolałbym taka Astrę z 2009 w benzynie ,nawet 1,4 która ma 50 tys przebiegu - dlaczego już tłumaczę - znajomy ma własnie taka Astrę 1,4 moc 75 koni - założył gaz w b.dobrym zakładzie i nie pali mu więcej niż 8,5 l gazu !

Edytowane przez Zygmund
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewene auto z Francji sądząc po wyposażeniu czyli podstawowa wzbogacona o klimatronik 2 strefowy, czujniki parkowania i Navi

Zapytaj jaka umowa, poproś o te infomacje z ASO jeśli posiada, jeśli nie zadzwoń i spytaj o oastatni wpis jaki odnotowali..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto z Francji, wersja nie powiedziałbym, że podstawowa, dlatego że lepszej nie znalazłem jeszcze (oprócz siedzeń ze skóry). Z autem mam zamiar jechać do serwisu więc tam chyba wszystko sprawdzą. A można sprawdzić w serwisie sam VIN? Np. zadzwonić/jechać do najbliższego i mi wszystko sprawdzą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz w serwisie, sprawdzą co i jak. Badanie techniczne to żaden wydatek w stosunku do wartości autka. A będziesz pewny że jest ok.

Przebieg jak widać kol. kupują i po 200tys i nie mówią że dużo. Jak auto zadbane to nie problem. Jak coś ma walnąć to i przy prawie nowym też może.

Sprawdź w serwisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Łodzi jest stacja PZMotu - sprawdzają wszystko co możliwe - czy kradzione - czy wymeldowane - stan slinika , turbine oceniaja , lakier , podłoge czy była ruszona - dostajesz wydruk na ponad 20 stron A4 - koszt 160 zł - jak sprzedawałem swoje Mondeo - klient tam właśnie się ze mną umówił i było wsz ok - ja sprzedałem a nowy właściciel miał jakąś pewność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto z Francji, wersja nie powiedziałbym, że podstawowa, dlatego że lepszej nie znalazłem jeszcze (oprócz siedzeń ze skóry). Z autem mam zamiar jechać do serwisu więc tam chyba wszystko sprawdzą. A można sprawdzić w serwisie sam VIN? Np. zadzwonić/jechać do najbliższego i mi wszystko sprawdzą?

To jest podstawowa wzbogacona o te elementy o których wspomniałem (chyba ze na Francję są jeszcze inne specjalne wersje)

Nie ma np relingów, kontroli takcji lub jej odłączenia, skórzanej kierownicy i gałki, kól 16" a te były np w wersji Dynamique

Do Privelige brakuje jeszcze więcej :notacrook:

Wydaje mi się, że ta Megi ma wgnieciony prawy próg (zdjęcia:3, 4, 5).

Dobrze ci eis wydaje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!