Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Opinie o Megane II - prasa i testy a użytkownicy


MaArek77

Rekomendowane odpowiedzi

Rolandzikl zależy kto co lubi ja np. nie kupie nigdy więcej auta z Polski chyba że tanie do pracy za 3/4 tysie ... po droższe od razu wyjechałbym do Niemiec ale sam bądź jakimś znajomym nie z jakimś handlarzem któremy zleca się zakup auta....

 

Co do auta lepiej trochę dopłacić i mieć spokój chociaż to w dużym wypadku zalezy też od sprzedającego :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz, że nie chcesz hands free a dla mnie to rzecz doskonała i bardzo ułatwiająca życie. Nie chciałbym już wracać do tradycyjnego kluczyka. Żadnych problemów z hands free ani z elektroniką nie miałem.

Do tego Renault oferuje auta w wielu przypadkach świetnie wyposażone, w VW pewnie musiałbyś grubo dopłacać za takie wyposażenie. Mam Scenic II od maja (1,9 dCi). Jestem bardzo zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja też myślałam że jak dopłacę to będzie lepiej ,autko fajne przestronne stabilne 2004 rok sprowadzone siadać i jeżdzić .nic podobnego masakra remont za remontem nawet sprzedać nie można bo non stop u mechanika masakra.Gromada pieniędzy na naprawy .każdy mechanik mówi co innego.Można dostać zawału.teraz sprzedam i nigdy więcej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie czytałem całości, tylko pierwsze posty i do nich się ustosunkuję :D Moje pierwsze auta to były fordy. Później nieszczęśliwie wszedłem w alfę którą wolałem wyrzucić niż sprzedać. Kolejne były VAG, jakiś szmelcvagen i audi. Powiem szczeże szczerze że chyba dożywotnio wyleczyłem się z VAGów. Do fordów dalej czuję sentymant. Nie powiem złego słowa.

Przez przypadek kupiłem scenica I i gdyby by nie to, że dla mnie auto albo za duże albo za małe, to pewnie bym tym jeździł dalej. Nasłuchałem się głupot, że drogo, że coś tam. Były do wymiany łożyska z tyłu. Znowu się nasłuchałem, że drogo, bo z tarczami i takie tam... No kuźwa, chyba jeszcze nikomu nie padły łożyska na dobrej tarczy. W efekcie i tak wyszło na to samo co w audi albo taniej. Teraz jak audi umarło śmiertelnie któryś raz w tym roku, postanowiłem zmienić na CC. Do wyboru miałem fokusa albo megi.(no i jeszcze astra ale ten transformer mnie nie przekonuje) Raz że megi za pół ceny, dwa spalanie mniejsze, 3 zdecydowanie ładniejsza. Silniki właściwie te same (też PSA) Auto z plastiku więc problem z korozją dużo mniejszy, a co do elektorniki? W szmelcvagenie lutowałem kable kilka razy do roku jeśli chciałem zamknąć auto albo szybę. pilot czasami faktycznie tam działał. Tempomat też raz na jakiś czas wskakiwał, maty grzewcze w fotelach? hmm,

Takie to jest pierniczeni że francuz psuje się drogo. do VW poszczególne części może i bywają tańsze, ale co z tego jak zawsze trzeba wymieniać pół auta.

Wczoraj gadam z kumplem o zaślepieniu EGR, że mi nie wyszło oszustwo i po wypięciu wtyczki zaświecił się serwis a zaślepke nie bardzo jest jak wstawić ... tak w kilka minut. jego odpowiedź - aleś se auto kupił, u mnie w oplu to tylko dwie śróbki śrubki :D Ale, że odkąd kupił auto to co tydzień mi pisze co jeszcze musi zrobić to już nie wspomniał :)

Raczej ciężko się spodziewać samochodów klasy golf 1, fiesta 3, punto 1 czy astra 1 na rynku. Auta sie psują i wszystkie psują się drogo.

Trzeba jeszcze pamiętać o tym, że auta z niemiec Niemiec prawie zawsze są zarżnięte, a auta z francji Francji ZAWSZE są powypadkowe, albo/i zarżnięte. We francji Francji auta są 50% droższe niż w polsce Polsce. a gdzie transport, opłaty itd. Jeśli się kupuje 5 letnie bezwypadkowe za pół ceny to wiadomo jak się to musi skończyć :P

megi mam niedługo ale jak narazie nie znalazłem żadnego powodu dla którego miał bym płacić dwa razy więcej za jakąś legendę jaka krąży wokół żelastwa. Kolejne będzie megi III CC chyba, że się zdaży zdarzy cód cud i będzie mnie stać na BMW.

Błędy błędami ale nazwy państw to już wypada dobrze napisać :D

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym tylko zwrócić uwagę koledze subratri, że Renault, to nie jest koncern PSA. W skład koncernu PSA wchodzą Citroen oraz Peugeot i robią zupełnie inne silniki niż Renault. I o tym jako posiadacze aut francuskich powinniśmy wiedzieć. :D

Z resztą wypowiedzi w pełni się zgadzam. Również przesiadłem się na Megane z Audi(A4) i przestałem przeklinać. :) Nie to, że Audi się psuło, ale żeby w pełni zdrowy i jakby nie było mały silnik 1.6 pożerał 12 l/100 km. :D Do tego jeszcze to przekombinowane przednie zawieszenie z 8 wahaczami. :D Tragedia.

Z Renówką nie jest źle - przynajmniej mało pali i choć już starawa, to jeszcze się nie popsuła. Nie mam więc powodów do narzekań.

Doleję jednak nieco oliwy do ognia i napiszę, że spotkałem lepiej wykonane auta francuskie i były to właśnie pojazdy z koncernu PSA. Jeździłem bowiem paroma Citroenami (w tym przez 4 lata Xsarą Picasso) i jeśli chodzi o jakość wykonania, to śmiem twierdzić, że Renault odstaje nieco od koncernu PSA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ooo, a myślałem, że PSA to cała (f)Francja :D No nic, zanim nie zrobią cabrio w podobnym rozmiarze do (m)Megane, to zmiany nie będzie.

Drobny przykład z dzisiaj. Już pisałem o windsht'cie gdzieś. Dzisiaj byłem we (F)francuskim ASO. Cena nowego to 300e54c. Do A4 było 514e. Zrobione z tego samego i tak samo.

A jeszcze mały przykład z życia. Zanim kupiłem to zrobiłem drobny wywiad ze znajomym, który jeździ (e)Espace'em od kilku lat. Pytałem się o problemy. Powiedział, że miał jeden. Pękła mu głowica w silniku 3l. Mówi, że właściwie z jego winy, bo olał to, że się przegrzewał w górach :D

pojechał do ASO (auto 2004r) Renault zapłaciło 70% kosztów naprawy :D.

Ja chyba zrobię to samo z turbiną, ale musze się wywiedzieć o dokładną historię auta. No i pododawać, co taniej :) czy 7 stówek we (w)Wrocławiu czy "pogwarancja" w ASO.

 

PS

PODANIE

Do: Prezesa

Jak widać, znam dość dobrze zasady polskiej pisowni.

To, że je znam nie przekłada się jednak w żaden sposób na chęś używania tejże wiedzy przez moje zwoje myślące (śmiem twierdzić, że takowe posiadam).

Na maturze mi to wybaczono, Nawet pracę inż. miałem z błędami.

Uprzejmie proszę więc o niemarnowanie czerwonego mazaka na moje niedoskonałości.

 

Z wyrazami szacunku

Subratri

 

Podanie odrzucone.

Regulamin szanowny kol. zaakceptował przy rejestracji to proszę się stosować.

O takich przypadkach traktuje pkt. 5.7

Pozdrawiam - Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pękła mu głowica w silniku 3l. Mówi, że właściwie z jego winy, bo olał to, że się przegrzewał w górach :D

Po prostu jest to wada tych silników i są to silniki diesla Isuzu.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!