Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Poszukuję Scenica II


frytek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jako, że krucho z odpowiedziami na moje ogłoszenie

Poszukuję Scenica I/II lub Megane II proszę o ocenę kilku egzemplarzy z internetu:

http://otomoto.pl/renault-scenic-lpg-klima-C24966711.html

http://otomoto.pl/renault-scenic-C25984294.html

http://otomoto.pl/renault-scenic-C25419196.html

http://otomoto.pl/renault-scenic-C25837938.html

http://otomoto.pl/renault-scenic-1-6-16v-C25816615.html

Pozdrawiam,

Wojtek

Założyłeś temat to się go trzymaj, nie zakładaj innych.

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy

Kierownica wskazuje na przebieg rzędu 300 tyś więc sam zdecyduj, druga sprawa to wyświetlacz-mimo otwartych drzwi nic nie wyświetla ( albo brak akumulatora albo padaka )

Drugi, wydaje się być o wiele lepszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.

-ładny kolor;

-bogata wersja;

-brak naklejek na progach przed tylnymi kołami (przynajmniej ja ich nie widzę);

-kierownica i gałka zmiany biegów zużyte ale niech się wypowiedzą ci co mają z samochodami z tego rocznika i przebiegiem do czynienia;

-lusterka w tej wersji powinny być chyba lakierowane, podobnie klamki;

-wgniecenie tylnego lewego błotnika koło lampy i chyba wyszczerbiona lampa;

-zarysowane tylne prawe nadkole oraz jakieś ślady na dolnych krawędziach lewych drzwi;

2.

-bogatsza wersja;

-spory przebieg;

-jakiś ślad na tylnym zderzaku jakby zgubił kiedyś wydech;

-czyżby tylko dywanik kierowcy?

-ze zdjęć niewiele więcej można powiedzieć.

3.

-brak zaślepki przedniego ucha holowniczego;

-tu też ciemny wyświetlacz;

-dziura na środkowej konsoli po prawej od radia, pewnie po zestawie głośnomówiącym;

-pierwszy właściciel ale chyba w Polsce, tablice zasłonięte ale są z gwiazdkami, jeżeli pierwszy właściciel to powinny być z polską flagą chyba że miał jakiś powód do ich wymiany (przemeldowanie czy kradzież tablic), gwiazdkowe dopiero od chyba 2006 r.);

-złe spasowanie połączenia maska-atrapa (przedni zderzak);

-trochę nie wierzę w przebieg.

4.

-uboga wersja;

-chyba wół roboczy;

-nieodpowiednio rozmieszczone belki bagażnika dachowego;

-spory przebieg, ale jak udokumentowany to czemu nie;

-nieoryginalne radio;

-jak dla mnie za mały silnik do Granda.

5.

-brak tylnej zaślepki ucha holowniczego;

-jakaś wypłowiała blenda tylnej klapy w porównaniu z listwami zderzaka;

-nieoryginalne radio;

-prawa wycieraczka nowsza-inne mocowanie pióra (jak takie po 2005 r.);

-czarne lusterka i klamki jak w nr 1 ale może takie wersje jednak były, spierać się nie będę;

-nie widzę naklejek na tylnych progach (co nie znaczy że ich nie ma);

-homologowany na ciężarowy=4 miejsca, a jak widać brak kraty która powinna być, ewentualnie trzeba zmienić typ czyli trochę kłopotów (wizyta w firmie która przerobi, SKP itp), i kilka złotych poza tym;

-jedna karta :oops: ;

-niezły egzemplarz sprzedającego z liczeniem-że jak z fakturą VAT marża to oszczędzasz 25% podatku, dodatkowo o ile bierzesz na firmę to odliczysz VAT tylko od jego marży, czyli nie oszukujmy się jednak mało w porównaniu z pełną fakturą VAT.

Odpuściłbym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele o Megane II Ci nie napiszę, kilka razy czyms takim jeździłem, strasznie nie było, tylko jak człowiek do kiosku na gazety sie juz przyzwyczaił to każdy niższy samochód będzie "bee" :D

 

Jednak uczulę Cie na holenderski gaz i podawany przebieg. Jak dodasz jeszcze 100000 a może i 200000 km. to będzie bliższy prawdy. Sam kiedyś kupiłem samochód w wieku 8 lat z holenderskim gazem, miał 148000 km. Po czym licznik mi przeskoczył o drobne 100000 km. co było bliższe prawdy ale po zagłębieniu się w kilka szczegółów pod spodem (zaciski hamulcowe jak klocki wymieniałem) to zaczęło byc widać że przeżył więcej. Co do holenderskiego gazu, nie wiem jak teraz ale kiedyś mało który gazownik chciał dotykać tych instalacji.

 

Jak masz blisko to podjedź obejrzeć, ale za wiele sobie nie obiecuj. Poszukiwania mogą potrwać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sądzę, aby jakiś Belg kupił instalację do kombiaka, aby robi 20tkm rocznie (tyle wychodzi z przebiegu) jeżdżąc na zakupy i na wakacje. Ja jeżdżąc do pracy i czasami gdzieś dalej na zakupy robię 15-18tkm rocznie. Ci, co pracują samochodem wiedzą ile rocznie się robi kilometrów. W Beneluksie bardziej potrafią liczy niż my i tam gazu nie zakładają osoby prywatne - ponieważ im się to średnio opłaca. Dlatego uważam, że najważniejsze to sprawdzić przebieg, ponieważ on jest najbardziej podejrzany. Ze zdjęć nie widać nic niepokojącego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!