Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o ocene:)


arturek295

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie ja tak na dwa fronty(tylko nie bijcie) bo jeszcze nie wiem co robić czy brać I czy II możecie ocenić z grubsza ten model http://moto.allegro.pl/rodzinny-renault-scenic-ii-1-9-dci-6-biegow-klima-i2619371533.html będę bardzo wdzięczny

 

Dodano: 20 wrz 2012 - 18:03

I jeszcze jeden kochani wydaje mi się że sensownie opisany ale to mówi laik:), popatrzcie na niego..ile by kosztowały naprawy które są pokazane??

1. http://moto.allegro.pl/rodzinny-scenic-ii-1-9-dci-po-przegladzie-bonusy-i2640150799.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten z Wieliczki:

-brak podanego przebiegu;

-brak informacji o przebiegu;

-z plakiem przekroczyli punkt krytyczny;

-wymienił turbinę i sprzedaje?

Mam obawy...

 

Drugi:

-bardzo dużo informacji;

-trochę zmęczony zewnętrznie, ale przynajmniej wiadomo co jest (mój poprzedni SI oraz obecny SII były poobijane i wolałem takie niż z diabli wiedzą jak szpuncone);

-podłokietnik nie z tego samochodu (inny kolor obicia i nie jest przesuwany ze schowkiem, takie też były jako opcja do wersji z normalnym ręcznym lub tych z elektrycznym), dobrze że jest ale nie daj się w razie czego zagadać że to ten lepszy;

-brak zdjęć prawego boku;

Chyba warto obejrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMHO ten pierwszy też nie jest "zły", bo podstawowa rzecz, to z polskiego źródła. oglądnąć go i sprawdzić braki można.

w drugim jak się zabierzesz za malowanie, to kasując 500 PLN od elementu też będziesz musiał dołożyć $$. no i koniecznie naklejka na malowany narożnik (ale już będzie mieć inny odcień, bo nowa), bo jak go będziesz chciał sprzedać to będą trudności :D - kupującemu napiszemy, że nie ma naklejki i że w ogóle malowany jest :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprzedawałem swojego SI (poszukaj na forum wpisując w szukajkę "Jaśniepan" :D ) też taką epistołę napisałem. I sprzedawałem bardzo długo... Co do lepszego stanu naklejki na progu-w samochodzie żony miałem wymienianą jesienią 2009 jak robiłem trochę obtarty bok w ASO. Na poczatku była spora różnica w odcieniu naklejki, teraz jak nie wiesz praktycznie nie do rozpoznania (tyle że wtedy samochód miał niecałe 3 lata, tutaj będzie większy odstęp czasowy). Jednak jeżeli zachowasz dobre zdjęcia sprzed i po to przy sprzedaży może to zaprocentować, tyle że pamiętaj że będziesz sprzedawać samóchód już nastoletni a wtedy już mniejszą wagę się przywiązuje bo siłą rzeczy przez ileś lat i kilometrów różne przygody mogą się zdarzyć (oczywiście oby było ich jak najmniej). A dokumentacja tylko może przynieść korzyści.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwróć uwagę, że olej wymieniany był co 30 tyś co może skutkować w przyszłości jakąś poważniejszą awarią szczególnie jak jeździł dużo po zatłoczonym mieście. Nawet na naszym forum doszliśmy do wniosku, że ten interwał powinien być o połowę niższy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie fakt, ale chyba też można coś po znajomościach zrobić to może będzie taniej:)

dlatego zapytaj wcześniej o takie ceny. po znajomościach możesz mieć nieco taniejm, przy czym jak robisz dla siebie to zrób porządnie. a dobrze i tanio, to wiesz gdzie jest :D

SCII są całe w ocynku więc warto mieć zdrowe blachy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie normalnie patrząc na to wszystko to zaczynam sie bać kupowania auta i mnie poty zalewają:D...normalnie dramat

 

Dodano: 21 wrz 2012 - 09:57

Panowie nie gniewajcie się wkleje tu dwa różne autka i powiedzcie na co się bardziej zdecydować bo mam mętlik w głowie juz a nie chce w dwóch tematach pisac

1. http://moto.allegro.pl/rodzinny-scenic-ii-1-9-dci-po-przegladzie-bonusy-i2640150799.html to jest ten o którym piszemy teraz(krakowski)

2. http://otomoto.pl/renault-scenic-1-9-dci-102km-rxe-C25917112.html to jest Scenic I

wiem że to głupie ale się wacham,waham mam możliwość dziś zobaczyć oba a dalej nie wiem czego chce:) wiem tylko że mini vana, bo jeżdżenie małymi autkami z rodziną już drażni....różnica to tylko 2000 zł ale i komfort pewnie lepszy w tym pierwszym....help:)

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bądź ciapa :D

1) SCII to nie szmelcwagen stojący na każdym rogu miasta - jak dobrze trafisz z autem będziesz 1000% zadowolony i będziesz się wyróżniał spośród poniemieckich wozideł

2) kupno SCII w najlepszym stanie (wiem, że to trudne) powinno być Twoim priorytetem, więc uświadom sobie, że:

3) to nie bułka, która kupuje się w 3 minuty, płacąc 0,45 PLN/szt.

 

do dzieła!! :D

 

P.S. bo edytę dałeś - oglądaj SCII, są przede wszystkim młodsze i nowocześniejsze. mniej awaryjne niż SCI PhII? nie wiem :D

polskie nabytki łatwiej sprawdzić w ASO, ale stan technicznych zachodnich jest znacznie lepszy

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!