Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wyladowany akumulator


pilar76

Rekomendowane odpowiedzi

witam serdecznie,mam problem z ze swoim autem.Po nocy zastalem rozladowany akumulator,jest nowy ma 3 dni.Nie zostawilem zadnych swiatel wlaczonych itp.sa problemy z rozrusznikiem chyba,przy zapalaniu zgrzyta(nie zawsze),czasami tez slychac dziwny dzwiek przy zapalaniu jakby terkot przez chwile,potem juz normalnie chodzi,prosze o pomoc!

Proponujuę zacząć od przeczytania regulaminu i zastosowania się do niego, żeby nie było zaskoczenia i niepotrzebnego bicia piany.

Na przyszłość, wątki zakłada się w odpowiednich działach, a nie gdzie popadnie.

Tym razem przeniosłem w odpowiednie miejsce.

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po czym poznałeś, że akumulator jest rozładowany?

Po tym, że tylko nie kręci? Może masz uszkodzony rozrusznik a nie akumulator?

Naładuj akumulator i zmierz amperomierzem jaki płynie prąd przy wyłączonym (zamkniętym) samochodzie.

Coś musiało rozładował akumulator - problemem jest znalezienie: "Co"

Scenic jest w miarę bardzo dobrze zabezpieczony przed tym - po zamknięciu auta wszystkie lampki itp zbędne urządzenia ECU wyłącza.

Czy coś ostatnio robiłeś z instalacją elektryczną? Montowałeż nowe głośniki/alalrm/wzmacniacz/lapmy do jazdy dziennej cokolwiek? Może tam coś źle zrobiłeś?

Czy na pracującym silniku sprawdzałes czyt jest ładowanie - choćby poprzez napięcie na aku - a najlepiej też jaki jest prąd ładowania.

Dlaczego zmieniałeś 3 dni temu aku? Mógł paść ze starości czy z innego powodu, którego nie wyeliminowałeś i teraz nowy szlag trafił?

------------

A tak poza tym - to super dział wybrałeś do tego tematu <czerwona>

Edytowane przez Optima
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo - co do terkotania, o którym wspominasz - być może chodzi o połamane zębatki w silniczku sterującym obiegiem zamkniętym powietrza. Łatwo sprawdzić włączając i wyłączając obieg zamknięty. Przy położeniach krańcowych będzie terkotanie. Po każdym odpaleniu samochodu komputer sterujący profilaktycznie zawsze uruchamia procedurę otwierania obiegu zamkniętego bez względu na faktyczne położenie klapki - dlatego po każdym odpaleniu przez kilka sekund słychać terkotanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!