Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana audio megane II


cza1zip

Rekomendowane odpowiedzi

przy ograniczonym budrzecie, dużo lepiej jest mieć radio z najwyższej półki i seryjne spikery, niż mieć tanie radio, i dobre głośniki. Nic Ci nie dadzą dobre głośniki, jeśli radio nie będzie mogło ich wysterować, natomiest dobre radia, dużo lepiej wysterują słabe głośniki, niż na odwrót.

Z mojego doświadczenia - najlepsze radio jakie kiedykolwiek miałem w "ręcach" to Blady punkt hamburg 57 https://www.google.fr/search?q=blaupunkt+hamburg+mp57&hl=fr&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=1VCUULO1NMaF4gTNk4HgAQ&ved=0CCIQsAQ&biw=1398&bih=730.

Gdyby nie to, że nie obsługuje streemingu przez niebiskiego zęba i nie czyta kart większych od giga bym go nie zamienił na nic innego. Nawet głośnomówiący sobie radzi jak trzeba.

Na marginesie teraz mam go w busie i w nim właśnie ma jedno z lepszych car adio jakie zostały zbudowane :(

W każdym razie, dobry głośnik jest ważny, ale bez dobrego radia napewno nie zagra. W megane mam jakiegoś JVC'a i całkiem słusznie steruje ori głośnikami (tylnymi - przednie musiałem zmienić) Szału nie ma, ale też po zmienie głośników z seryjnych na bardzo uczciwe JBL'e nie zauważyłem zysku.

Co do sterowania z kierownicy - fajny bajer, tylko czy istnieje ludź który w tym aucie nie jest w stanie dosięgnąć radia??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również nigdy w bym nie wstawił czegoś takiego. Plan na dzień dzisiejszy to 4 głośniki 16-ki i wytłumienie i jakieś radio cd fabryczne. W ogóle do tego modelu mogę dopasować jakieś radio fabryczne z mp3 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

subratri masz racje, lecz nie mam na razie takiego budżetu. Radio fabryczne byłoby tylko rozwiązaniem czasowym, albo w ogóle bym z niego zrezygnował i został na razie przy kaseciaku fabrycznym i spróbowałbym jakieś wyjście na jacka zrobić. Głośniki to po prostu jest porażka w moim aucie i mam tylko 2 w przednich drzwiach i tweetery, także dlatego chce się najpierw tym zająć bo na pewno będzie lepszy efekt nawet z takim radiem. Pozostaje jeszcze funkcja sterowania z pilota, według mnie jak już jest ten pilot to ma on działać i być wykorzystywany to nie jest kwestia sięgnięcia ręką do radia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

subratri masz racje

Z tym co przedstawił "subratri" to bym polemizował. Każdy ma swój gust.

 

ale też po zmienie głośników z seryjnych na bardzo uczciwe JBL'e nie zauważyłem zysku.

I jakoś mnie to wcale nie dziwi... Bo akurat JBL jakoś nie powala... I to, jak jeszcze przy współpracy z "plastikowym" JVC...

cza1zip poszukaj GMS'ów ok 30W. Powinny przyzwoicie zagrać z fabrycznym radiem. Gdzieś ostatnio podawałem linki do takowych jak były na alledrogo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dreamerek mógłbyś podesłać jakieś linki z allegro, ponieważ nie znalazłem ich w Twoich postach. Może faktycznie kupie dwa dobre głośniki 16-ki do drzwi a te 13-ki które mam po prostu przełoże do tylnich boczków. Dobry pomysł ?

 

Dodano: 08 lis 2012 - 13:56

A co myślicie o takich głośnikach ?

http://allegro.pl/rainbow-dl-x6-glosniki-165mm-kurier-gratis-i2755519627.html

 

albo

 

http://allegro.pl/dls-c6a-swietny-zestaw-ostatnie-dni-w-super-cenie-i2751608782.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jakoś mnie to wcale nie dziwi... Bo akurat JBL jakoś nie powala... I to, jak jeszcze przy współpracy z "plastikowym" JVC...

no bez jaj, czyli tylko alpine gra?

radio mam z bardzo dobre i nie ma nic wspólnego z plastikiem, zresztą...

A JBL może nie robi szału ale też nie jest słabe. Ale to nieważne.

Moim skromnym zdaniem, jak miał bym kupić dobre głośniki i użerać się z seryjnym radiem, bez ulepszaczy typu, bluetooth streaming, czy głośnomówiący, czy auto wyciszanie itd...

Dalej mieć płytki dźwięk tyle, że szeżej trochę, to wolę zdecydowanie mieć dobre radio, i w miarę czysty dźwięk w węższym zakresie. Czasami tłuczący bas gdy za głośno, niż nie móc zrbić głośno.

No sorka.

Jak się ma ograniczony budrzet, to nie buduje się filharmoni, tylko prubuje się uzyskać maksymalne korzyści. Inwestując odrazu całą kasę w głośniki staje się w miejscu. Inwestująć jej większość w radio, pozostawia się sobie miejsce na doinvestowanie w przyszłości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Alpine CDE-101RM do tego Hertze DSK 130 i subwoofer JBL'a (wiem, wiem, ale kupiłem za 200zł ze wzmacniaczem, ale daje rade :( ) i uwierz mi, że nawet za 600-700zł można uciułać dobry zestawik :)

 

A wracając, każda osoba znająca się na CA, Ci powie, że lepiej mieć lepsze głośniki od radia :)

Edytowane przez brudijr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bez jaj, czyli tylko alpine gra?

Akurat Alpine mi się nie podoba...

Jak się ma ograniczony budrzet, to nie buduje się filharmoni

Ograniczony budżet to jest pojęcie względne. Dla jednego jest to 100zł dla innego 5000zł.

Dla przykładu, że można, dla żony skompletowałem taki zestawik:

Radio: DXZ958RMC

Głośniki: Intertechnik Comp-5.1

Sub: Intertechnik MDS08

Wzmacniacze: a/d/s PQ20 + Sony XM-2020

Bez kabli i wygłuszenia koszt powyższych komponentów wyniósł mnie 850zł.

Tylko okazje i trwało to ponad rok, ale się da.

 

cza1zipw wolnej chwili popatrzę co jest aktualnie na sprzedaż i podpowiem. Jedno tylko, mówisz o 16tkach w drzwi - wiesz jak to zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cza1zipw wolnej chwili popatrzę co jest aktualnie na sprzedaż i podpowiem. Jedno tylko, mówisz o 16tkach w drzwi - wiesz jak to zrobić?

Będzie kolega mi pomagał, który już podobno coś takiego robił, tylko w innym samochodzie, a co jest z tym taki problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko okazje i trwało to ponad rok, ale się da.

Ja miałem tylko jedno auto dłużej niż dwa lata. Jak miał bym czekać rok na posłuchanie w aucie Sabatonu to kupił bym sobie słuchawki.

Ale dyskusja nie dla mnie. Dyskusja bardziej dla

każda osoba znająca się na CA,

. ja tam tylko lubię głośno słuchać dobrej muzy. Wiedzę dlaczego się tak da niech mają inni.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!