Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam czy to jest wpisane że TTTM?po niecałych 57kkm odzywa się prawy drążek czuć luz w osłonie na jabłku końcówki ok delikatnie popukuje przy małych prędkościach,a wyraźnie przy skręcie w prawo tak jak kiera jest skręcona o 90*.

Interes w sumie nie drogi bo u kolegi w sklepie dobry solidny drążek to 80pln do tego 55pln dobra solidna końcówka i jeszcze 50pln zbieżność.Chcę podpytać jak z wymianą jest jakiś problem?pojęcie mam warunki też w miarę są,no i jeszcze jedno robić od razu lewą stronę?czy to jakiś zbieg okolicznośći że się wysypało?może opona 205 16'' w tym pomogła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z doświadczenia i oszczędności najlepiej wymienić dwa. co do wymiany to trudno się to wymienia (bez klucza) -ja kupiłem klucz na allegro za 100zł i teraz wymiana to 5 min . http://allegro.pl/klucz-przyrzad-do-drazkow-przekladni-kierowniczych-i2722029625.html

Edytowane przez hank_moody
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniałem też oba i odkręcałem dużą żabką. Fakt zostawiła ślad na części kulistej ale uważam, że nie ma to znaczenia w eksplatacji, ponieważ zewnętrzna częśc kulista nie ma z niczym kontaktu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam powiedz mi czy wymiana polega na wykręceniu starego i wkręceniu nowego drążka,potrzebne są jeszcze jakieś inne zabezpieczenia,podkładki jednorazowego użytku itp.?oczywiście pomijam osłonę gumową i 2wie opaski,chodzi mi o sam drążek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam to tylko się wykręcało i wkręcało drążek. Z dodatkowych elementów to jest jeszcze plastikowy pierścień jak na tej aukcji:Mój odnośnik, to ten na zdjęciu w jasnym kolorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można go wielokrotnie użyć, przy czym z tego co się zorientowałem służy on do uszczelnienia przekładni, a dokłądnie poruszającego się drążka w przekłądni, aby smar nie wychodził na zewnątrz w stronę gumy (tak mi się wydaje). Ten pierścień porusza się w środku przekładni i pewnie się wycierają jego brzegi, dlatego czy można go jeszcze raz użyć musisz zobaczyć jaki będzie jego stan po wyjęciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!