Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II DCI 1.5 problem z odpalaniem


tomaszz781

Rekomendowane odpowiedzi

Więc u mnie zaczeły się delikatne mrozy i zaczał sie problem z odpalaniem gdzie w lecie on nie występował i zaczeły sie problemy

1 diagnoza swiece zarowe okazało sie ze 3 padły praktycznie na full więc wymieniłem komplet

2 diagnoza wtryski bo auto ogolnie od kupna cos za słabe było i nie chodzilo rowno no i błąd wtrysków no to okazało sie ze 1 wtrysk był zapieczony i nie smigał wtrysk został naprawiony smigaja wszystkie wtryski auto zyskało na mocy i rownej pracy jednak wydaje mi sie ze powinno smigac lepiej

3 diagnoza wymiana filtra paliwa wymieniłem załozyłem mana najlepszy .

 

no i po zrobieniu wszystkiego dalej to samo z tego co widziałem to paliwo jest w przewodzie do pompy . auto kręci dobrze nawet gdy sproboje 3 razy raz po raz odpalic i zero reakcji jednak wczesniej probowałem odpalic przez linke holując i wtedy auto odpaliło .

 

moja diagnoza pada na pompe która daje za małe cisnienie i w momencie kręcenia rozrusznikiem ma za małe obroty (i wyskakuje błąd wtrysków) a jak leci na lince to oborty rosną cisnienie wzrasta odpowiednio . jednak nie jestem pewien dlatego pisze do was . bo z tego co czytałem to forumowicze mieli podobne problemy jednak nie ten . czy moze mi ktos pomoc w diagnozie ?? bo juz pomysly mi sie wyczerpuja ?? moze ktos z was miał taki problem i go rozwiązał ? prosze o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 probowałem tak go odpalic bo byłem daleko od miejsca zamieszkania i odpalił bez problemów potem jak juz sie auto zagrzało to palił bez najmniejszych problemów ale jak sie schłodziło na maxa to to samo nie idzie odpalic przelewy robione było delikatne odchylenie od normy na niekorzysc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na czujnik ciśnienia ale... Podłącz pod clipa powinno coś pokazać, próba przelewowa jeszcze raz, sprawdź czy wtryskiwacze są wpisane w kompa, sprawdź gruszkę i przewody doprowadzające paliwo (bywa że są załamane po wymianie filtra paliwa) no i jak przy zimnym to i akumulator. A LINKĘ SOBIE ODPUŚĆ!!! Lej dobre paliwko, staraj się nie jeździć na rezerwie, odrobina denaturatu zwiąże wodę jaka pewnie przy tej pogodzie zebrała się w zbiorniku

Cierpiałem na to samo+ injection fault przy wyprzedzaniu walnięty był wtryskiwacz nr2. Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez przy przyspieszaniu miałem injection falout był spier 1 wtrysk zostało zrobione tylko nie jestem pewien czy błędy wykasował , gruszka cała przewody pliwowe to samo linka była tylko 1 i to z przumusu podjade do znajomego to podepne pod kompa aby sie wyzbyc błedów. i bede pisał jak by ktos miał inny pomysł to pisac smiało ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!