Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

brak mocy nie przyspiesza


waldec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Ja krótko walneły mi uszczelki na pompie,wyleciało ok 6l paliwa

Po uszczelnieniu mechanik powiedział że powinna palic jak przedtem.

Dobrze powiedział ale nie ma tego czegoś czli przyspieszenia.Czytałem o ptencjometrze gazu

Czy dojscie jest tylko z kanału(zapaliła się kontr. Świec dodam) po przegazowaniu zgasła

Ale wolna jazda i znowu pali się sorki że tak chaotycznie napisane

Ale z telefonu piszę i trochę małe literki

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze raz o po polsku. Objaw wyskoczył po naprawie pompy, więc potencjometra bym w to nie mieszał jesli wcześniej działal ok. Może mechanik nie podpioł jakiejś kostki albo kostka jest zaolejona i nie ma przejścia. Napisz jaki masz typ silnika F9QXXX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć dzięki za odpowiedź jaka by nie była, doszedłem co to, otóż mam walniętą przepływkę tak od września i mechanik mi ją podpiął .Dodam że jeżdżę co dziennie 85 km do pracy i efektów ubocznych nie ma .Dla niedowiarków do dam że w zeszłym tygodniu byłem w Niemczech średnia prędkość przelotowa 105 km/h spalanie 5.4l na 100km

i co ma wspólnego sprawna przepływka ze spalaniem itp.to już nie wiem

A teraz coś do moderatorów zainteresuje ich może fakt że Nasze forum jest wyśmiewane "jak chcesz się czegoś nie dowiedzieć lub kity żenic to na forum megane..." jest to cytat z innego forum .

No i się przekonuję że mają rację potrzebowałem szybkiej porady to tylko jeden KOLEGA pomógł za co mu dziękuję

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze - napisałeś post łamaną chińszczyzną i trudno by ktoś cokolwiek z tego zrozumiał, komórka to żadne usprawiedliwienie

Po drugie - trudno by w środku nocy spodziewać się szybkiej porady

Po trzecie - o problemach z mocą i kontrolką świec żarowych jest conajmniej kilkadziesiąt postów, tak na szybko wystarczyło tylko poszukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM,ODPOWIADAM NA TWOJE ZARŻUTY,GDYBYM PISAŁ PO CHINSKU POST ZOSTAŁBY USUNIĘTY.JEŻELI BYŚ GO PRZECZYTAŁ WOOOLNIEJ ZASKOCZYŁBYŚ OCO CHODZI,

Po drugie czekałem jak sam widzisz do 12 z minutami bo sam wiem że ludzie śpią.

PO trzecie tłumaczyłem się tylko dla formalności bo pierwsz raz pisałem z tel.iniewiedziałem jak to wyjdzie

No i po ostatnie nie lubię jak cwaniakują co niektórzy zamiast poradzić.

A opcję szukaj to znam tego nie musisz nikomu doradzać

AD 1.Skoro znasz opcje :mrgreen: to trzeba było z niej skorzystać.

AD 2.Skoro inne fora są lepsze to po co tutaj pisałeś oczekując odpowiedzi.

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.7 - logika wypowiedzi

5.10 - Caps Lock

 

Tomik

Edytowane przez Tomik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego waldec wybacz ale Twój post jest nieczytelny i nielogiczny, nic nie wyjaśnia.

Po drugie, jakbyś nie wiedział na forum nie piszemy Caps Lockiem. Ogólnie uważane jest to za krzyk, a ja nie widzę powodu do tego.

Po trzecie jak na razie nic sensownego nie napisałeś. Oczekujesz pomocy to napisz co się dzieje, nikt nie widzi Twojego auta.

Sorry kolego, ale jeżeli nie odpowiada Ci forum to po co tu zaglądasz od przeszło pięciu lat. Piszesz i prosisz o porady.

No i po ostatnie nie lubię jak cwaniakują co niektórzy zamiast poradzić.

Wydaje mi się, że jednak mimo wszystko to jak na razie głównie dotyczy Ciebie.

Proponuję zacząć od samego początku, napisz tak, żeby było wiadomo o co chodzi. Nikt tu nie ma ma szklanej kuli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym, to nie jest pierwszy post, nad którym trzeba się mocno zastanowić, żeby załapać o co chodzi.

Szczerze wątpię, że ktoś wpadłby na pomysł, że winne będzie podpięcie niesprawnej przepływki przez mechanika, skoro grzebał przy pompie. Skąd ludzie na forum mają wiedzieć, że masz niesprawną przepływkę i jeździsz jakby nie patrzeć z usterką od września?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety musze podpisać sie pod kolegami powyżej. Mój 8-letni Labrador opisał by problem dokładniej machając tylko ogonem. Bez urazy.

ps każde forum jest tak dobre jak użytkownik z niego korzystający.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TO teraz ja,nie będę wymieniał nikogo z nicku bo po co ,chodzi oto że nie twierdzę że inne fora są lepsze.

Napisałem NASZE i podpisuję się pod tym po raz 2,

Nie pisałem że mam walniętą przepływkę, bo po co,jak" szukałem" to kilka postów było że przepływomierz albo potencjometr gazu.Dlatego było pytanie o dostęp do niego.

I teraz do kolegi który uważa mnie za istotę podrzędną niżej niż pies czy to nie jest obrażaniem publicznym ,ja umiem używać słów czarodziejskich typu :proszę ,przepraszam ,dziękuję etc.Bez urazy, nic nie zmieni

Za posta przeprosiłem bo nie wiedziałem jak wyjdzie i co .

Terz myślę że jest czytelnie ,

No a teraz to lepiej zamknąć temat i niech każdy smacznie śpi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!