Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wycena uszkodzenia


wojas78

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wczoraj na parkingu ktoś wjechał mi w tył samochodu i odjechał. Proszę kogoś obeznanego o orientacyjną wycenę kosztów naprawy widocznych na zdjęciu (żebym wiedział jak rozmawiać z rzeczoznawcą ubezpieczeniowym) oraz opinię czy jest w ogóle sens naprawy tego z ubezpieczenia AC ?? Na zdjęciu może być trochę słabo widać ale pionowo przez środek jest jeszcze pęknięta lampa.

thumb_hosting_zdjec_1355657906__dscf5981.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co przedrzeźniasz przedmówcę :D

Pytanie czy rzeczywiście opłaca się brać z AC, zależy jeszcze na ile zostałoby to wycenione. Jak udałoby się to zrobić w miarę tanio i w miarę porządnie to warto się nad tym zastanowić, bo jeśli z AC dostaniesz niewiele więcej, a nie zapominajmy, że zaraz dojdzie zwyżka to może być nieopłacalna decyzja.\

Swoją drogą ja to bym takich "za jaja i na latarnie" jak to Paździoch mówił. Narobi bałwan szkody i ucieknie, a ty się człowieku martw. Mi ostatnio facet hakiem w przedni zderzak uderzył, ja się pytam czy nie można trochę ostrożniej, a on "przecież nic się nie stało, nic nie widać". Szczęście w nieszczęściu, że facet nie uciekł, spisaliśmy oświadczenie i poszła sprawa do ubezpieczalni. Z kolei kilka tygodni później ktoś mi obtarł lewy błotnik z tyłu i jak gdyby nigdy nic odjechał, bo przecież prawie nie widać to nic się nie stało. Mam nadzieję tylko, że "Pan Bóg nierychliwy, ale sprawiedliwy", ale jakbym takiego spotkał to dostałby strzała w łeb i też bym stwierdził, że się nic nie stało.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 -Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawa niby błaha a robienie z AC to nie takie hop, musisz dobrze sprawdzić OWU (ogólne warunki ubezpieczenia) czy nie masz tam zawartych jakiś wyłączeń czy franszyz. Dokładnie chodzi o to czy czasem wartość szkody jest wyższa od pewnej kwoty, z reguły są to szkody powyżej 500 zł. Do tego jeszcze może dojść udział własny, dopłaty z tytułu zwiększenia wartości, np odnowienia lakieru na elemencie, czasem się maluje 2 elementy, itd.

Radzę podjechać z tym do serwisu który ma podpisaną umowę z Twoim towarzystwem ubezpieczeniowym i tam się dowiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Podepnę się pod temat, ponieważ wczoraj jedna pani zaparkowała mi w tył, blacha w porządku, do wymiany zderzak (uchwyt go mocujący wyszedł na drugą stronę), że zderzaki w kolorze nadwozia to bez malowania się nie obejdzie. Umówiony jestem na wycenę przez rzeczoznawcę ubezpieczyciela sprawczyni, ale chciałbym się zorientować ile to mniej więcej może wynieść. Jak będę miał zdjęcia to dołączę.

Pozdrawiam serdecznie

 

Oto jak wygląda szkoda. Jeśli ktoś mógłby polecić sprawdzonego blacharza z okolic Krakowa to byłbym wdzięczny

post-31021-0-10826300-1357072537_thumb.jpg

post-31021-0-62872300-1357072602_thumb.jpg

post-31021-0-90002900-1357072624_thumb.jpg

post-31021-0-86058300-1357072653_thumb.jpg

post-31021-0-94653200-1357072673_thumb.jpg

Edytowane przez utusiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla porównania załączyłem zdjęcia swojej "szkody" - wycena ubezpieczyciela 2600 zł, wycena serwisu Renault 7500 zł bez samochodu zastępczego ( z samochodem dojdzie do 8500 zł ). Oczywiście będę robił w serwisie ale gdyby ubezpieczyciel wyceniłby szkodę na ok 4000 - 4500 zł pewnie bym nie robił tylko sprzedał samochód ale cóż, nie chcą to niech płacą.

post-7939-0-83355000-1356120207_thumb.jpg

post-7939-0-51523900-1356120240_thumb.jpg

post-7939-0-17771800-1356120293_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

Koledzy na wstępie to Wszystkiego Najlepszego!

Dostałem dzisiaj wycenę z ubezpieczalni, ale coś mi się wydaje że za 1100 nie zrobię tego, więc pozostaje tylko ASO i rozliczenie bezgotówkowe. No chyba żeby pójść po kosztach i pospawać zderzak, pomalować, a podłogą się nie przejmować.

Poradźcie jeśli możecie, co zrobić.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jak pisze Kreciq, towarzystwa ubezpieczeniowe zawsze zaniżają pierwszą wycenę odnośnie kwoty odszkodowania - dopiero po odwołaniu dają więcej. Te co najmniej 50% - no może przy mniejszych kwotach rzeczywiście do osiągnięcia - u mnie po odwołaniu podwyższyli z 700zł do 1000zł (PZU), przy większych już będzie gorzej.

 

utusiek - najpraktyczniejsza rada to taka, żebyś napisał odwołanie, a jak już dostaniesz odszkodowanie, to pospawaj sobie ten zderzak i pomaluj niskim kosztem, a resztę spożytkuj na potrzeby własne - nic wielkiego się tam nie stało, i moim zdaniem nie warto inwestować, żeby auto, które nie jest nowe, doprowadzać do stanu fabrycznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!