Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ledwo odpala na mrozie


Rekomendowane odpowiedzi

tak jest ustawiona w połowie regulacji i na moje myślenie jeżeli ją popuszczę to spadnie na sam dół i zluzuje się pasek ale się nie znam :mrgreen: przy okazji jaki jest napinacz automatyczny czy manualny? jest jakiś wskaźnik napięcia paska czy trzeba mieć przyrząd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie stanie,luzuj i kręć. Myslisz że w ASO rozbierają rozrząd żeby regulować pompę?Pompa wkładana jest przy odpowiednim położeniu wału i już. Pomyśl,co by to było gdyby regulacja pompy wpływała na pasek. Nie wyregulowałbyś ani tego ani tego. Przyrząd do naciągu paska jest ale szczegóły to już w ksiązce ,,Sam naprawiam''.

No i pochwal się jak skończysz co wywalczyłeś.

Edytowane przez tom2125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok rozglądnę się jeszcze po tej pąpie i pod koniec tygodnia dam znać co i jak bo narazie jadę na antybiotykach :mrgreen: narazie dzięki za pomoc :D i dobrze by było jak by się jeszcze jakieś inne osoby wypowiedziały pozdrawiam :P

 

Dodano: 19 gru 2012 - 19:44

Pewnie że się pochwale :P o ile coś pomoże

 

Dodano: 22 gru 2012 - 11:33

I jestem już po przyspieszyłem kąt wtrysku trochę i autko przy -8 zapaliło za 2 razem więc jest dużo lepiej zobaczymy co dalej będzie narazie dzięki tom bo mi pomogłeś :P a i ta pompa siedzi na 3 śrubach. dzięki ;)

Edytowane przez Pawel_Pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Kontynuując temat dziś rano przy -15 poszedłem odpalić i rozrusznik ledwo kręcił więc odpuściłem. Za 4 godzinki(-9) poszedłem znowu spróbować (tutaj filmik)

I na szczęście odpalił tylko dlaczego tak wolno i ciężko kręci ? silnik stawia za duży opór czy rozrusznik się kończy akumulator 72Ah ma 5 miesięcy... Edytowane przez Pawel_Pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki olej jest w silniku? W niskiej temperaturze olej jest bardziej gęsty, czyli zwiększa opory przy rozruchu.

Druga sprawa, to akumulator może być niedoładowany.

Jednak takie odpalanie, jak na filmiku nie jest spowodowane gęstym olejem i problemu szukałbym najpierw w czujnikach temperatury.

Edytowane przez Kreciq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej 10W40, akumulator jest doładowany z resztą nie pierwszy raz tak już jest a na poprzednim też było tak samo. może być coś z rozrusznikiem czy każdy tak wolno kręci w takiej temperaturze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W bardzo niskich temperaturach u mnie w aucie też rozrusznik kręci podobnie, jak u Ciebie. Tyle tylko, że odpalenie auta następuje przed pełnym obrotem wału (czasowo, to mniej niż sekundę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko dlaczego smierdzi rozrusznikiem przy odpalaniu? nawet dym widać jak się na niego popatrzy. w normalnej temp kręci bez problemu. A co do szybkości odpalania to pewnie mam problem z kompresją (kiedyś zmierze:D) A i olej zamierzam zmienić na 5W30 w najbliższym czasie:)

Edytowane przez Pawel_Pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może rozrusznik się kończy.

Rozrusznik im więcej potrzebuje siły, aby kręcić kołem zamachowym, tym więcej prądu potrzebuje. Zbyt duża ilość prądu go zabija (dokładnie to uzwojenia statora). Należy sprawdzić, co powoduje utrudnione kręcenie kołem zamachowym. Jednym z elementów układanki jest gęsty olej, drugim uszkodzony rozrusznik, trzecim skrzynia biegów (staraj się uruchamiać silnik na wciśniętym sprzęgle i biegu neutralnym), kolejnym akumulator niezapewniający odpowiedniej ilości prądu (staraj się wyłączyć wszystkie zbędne odbiorniki prądu na czas rozruchu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Ciągnę dalej temat ponieważ dalej problem jest nie rozwiązany próbowałem różne ustawienia kątu wtrysku i nic. teraz nawet bez podgrzania świec przez minimum 5 sec nie chwyci... Zastanawiam się nad wtryskiwaczami mogą się nie domykać np i nie ma ciśnienia przy rozruchu? Albo nie rozpylać prawidłowo lub lać? Macie jeszcze jakieś propozycje?

 

Dodano: 17 cze 2013 - 22:11

Trudno jest rozebrać takowy wtryskiwacz? http://hosting0801765.az.pl/2013/marzec/DSCF1873.JPG w celu całkowitego wyczyszczenia oczywiście.

 

Dodano: 28 wrz 2013 - 17:03

I znowu tutaj pisze w tym samym temacie, Robi się coraz chłodniej i znowu się zaczyna coraz gorsze odpalanie, świece grzeją, co byście obstawiali wtryski, pompę czy kompresje, żę zauważyłem że gdy jadę np z lekkiej górki na biegu obroty w granicy 1500-1800 (hamowanie silnikiem) zaraz po porannym odpaleniu pojawia się chmura takiego niebieskiego dymu gdy dodam gazu lub wysprzęgle znika. oleju ubywa ok 80ml na 1000km ale jest mały wyciek więc silnik dużo oleju nie bierze . Macie jakieś pomysły? jest tu jakiś fachowiec w pompach? Proszę o jakiekolwiek sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem że niebieski dym mogą też powodować wtryskiwacze... od wymiany auto ma przejechane 4000km i ubyło tylko 300ml oleju olej wlany 5w30 więc nie ma wyjścia tylko odwiedzić pompiarza? dużo skasuje za sprawdzenie wtrysków, pompy i kompresji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź najpierw wtryski na przelew oraz zapodaj bezpośrednio + z akumulatora na świece na 10-15s i kręć i musi palić .

A jeszcze jedno, masz gruszkę do paliwa pod machą jak tak to podpompuj ze 4-5 razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!