Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o ocenę


Grzechu60

Rekomendowane odpowiedzi

Optima a ja dochodząc do 130000 km. chyba muszę licznik zatrzymać żeby przy sprzedaży za kilka lat miał 150000 km. tak ukochane przez kupujących :unsure: Tylko jak to się robi?

 

O tych malowanych przwednich drzwiach nie doczytałem, ale mimo to warto chyba się przyjrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ESP nie ma, poza tym moim okiem spoko. Tylko tablice z żółtym paskiem już trochę przeterminowane. Czyli nie ma ubezpieczenia.

i jest nie dopuszczony do ruchu. W takiej sytuacji zgodnie z przepisami musisz go wozić lawetą. Choć komisanci z premedytacją wmawiają, że jak "se wykupisz OC" i "masz kartkę od diagnosty" to można jeździć. Guuufno prawda. OC i badanie techniczne nie dopuszczają pojazdu do ruchu (nie jest zarejestrowany), a za to odpowiada wydział komunikacji.

Ja tylko błagam los - bym nigdy na drodze mega zderzaka nie spotkał takiego pojazdu (czasami widzę nimieckie blachy z żółtym paskiem i po 2-3 lata przeterminowane, na którego z oczywistych względów wypnie się ubezpieczyciel i będę musiał się z nim szarpać po sądach i komornikach.

 

Faktycznie nie ma ESP - jest tylko przycisk deaktywacji czujników cofania.

Jak to u polskich handlarzy - został też ogołocony z felg aluminiowych.

I nie ma środkowego schowka - co dziwne jak na taką bogatą wersję.

Ma za to zmieniony język na "polski" w menu. Tu mi się zapala podejrzenie czy na CLIPa jechał specjalnie zmienić język czy przy okazji kasaowania jakiś błędów hihih

Edytowane przez Optima
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego z wrocławia/Długołęki-to jest jakiś składak?Trzy odcienie lakieru.Strzał w przód/tył/boki.Właściwie nie jestem w stanie ocenić który element ma orginalny lakier.W tym egz. do dokładnego sprawdzenia lewy przód.Chociaż może dle własnego bezpieczeństwa nie warto się tym autem interesować.

Drugie ogłoszenie nieaktywne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

Co sądzicie o:

http://www.autoscout24.de/DetailsGTM.aspx?id=229872072&cd=634995494440000000&asrc=st|fs

i o tym:

http://www.autoscout24.de/DetailsGTM.aspx?id=232257436&sbs=ListEne

Proszę o ocenę.

 

Gdzie mogę sprawdzić ich numer VIN?? Oczywiście ich VIN posiadam już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy:

-ESP chyba raczej nie ma (ciężko stwierdzić ze zdjęcia czy jest wyłącznik, ale upierać się nie bedę);

-czujniki parkowania nieoryginalne (co nie umniejsza ich przydatności o ile działają prawidłowo);

-alusy nieoryginalne;

-chyba dziura z boku fotela kierowcy (oparcie po stronie drzwi);

-dywaniki sobie poszły;

-ktoś chyba już go kiedyś pokazywał (coś mi te naklejki obok radia przypominają, moze po uchwycie na telefon?).

 

Drugi:

-nie jestem pewien czy w 2007 r. już były listwy zderzaka w kolorze nadwozia;

-cena za ten przebieg aż nieprawdopodobna;

-nie jestem pewien czy jest naklejka na lewym progu;

-dywaniki też poszły;

-nieoryginalne kołpaki.

 

Dodano: 12 maj 2013 - 00:14

Ma za to zmieniony język na "polski" w menu. Tu mi się zapala podejrzenie czy na CLIPa jechał specjalnie zmienić język czy przy okazji kasaowania jakiś błędów hihih

 

Ja akurat jak sprawdzałem jednego w ASO to mi w ramach promocji zmienili język na polski. A błędów nie miał :P

Edytowane przez pizza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.

-Od razu wykluczyłbym go ze względu na brak klimatyzacji w automacie. Cena praktycznie jednakowa jak w manualu, a komfort nieporównywalny. Hands free też sie przydaje,

-brak jednego kołka mocowania zderzaka pod maska,

-prawa roleta jest, trzeba by sprawdzić też czy druga jest, czy zaczep nie urwany,

-w komorze silnika duże oszczędności, ani jednej osłony plastikowej i pokrywy na silnik,

-nie widać czy jest ESP/ASR,

-przebieg też dziwnie mały, do sprawdzenia.

 

2.

-tu wyposażenie zdecydowanie lepsze i jest ESP/ASR,

-podejrzane jest przedni zderzak (powiększenie na 6 zdjęciu). Jak na moje oko to jest to złe spasowanie. Maska nad reflektorem też,

-przebieg to samo. W Niemczech się raczej tak mało nie jeździ,

-funkcja start-stop?? na pewno nie,

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Z Greussen.Dzwonek z przodu był.Tyłu nie jestem pewien,ale nie podoba mi się.Jak na tak niewielki przebieg fotele są mocno zniszczone.Handler to nie 1 hand.

2.Berlin.Przód po naprawie-raz cały potem lakierowany zderzak.Krzywo spaowane elementy.Tył do sprawdzenia.Mało zdjęć nadwozia a to trochę daje do myślenia.Zniczczona przednia krawędź i bok siedzenia kierowcy.Handlarz.

3.Z Grundau.Jakoś wydaje mi się ,iż to cudo już w kraju widziałem.Kilakrotnie lakierowany był ten cud.

4.Ostatnia sztuka też po przygodach.Przód zrobiony byle jak a i tył wygląda,że chyba coś tam było.

Szukaj raczej z ofert prywatnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co w takim razie, sądzicie o tych:

1. http://www.autoscout24.de/DetailsGTM.aspx?id=231583906&cd=635025654980000000&asrc=st|fs

2. http://www.autoscout24.de/DetailsGTM.aspx?id=232005124&cd=635033673000000000&asrc=st|fs

 

Z góry dzięki za informację.

Bardzo proszę o pomoc.

Edytowane przez Grzechu60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości zapytam czy kolega oglądał już jakieś autko w realu z tych linkowanych? Bo widzę, że spory kawał drogi masz do każdego, chyba że dane w profilu są nieaktualne.

Na podstawie zdjęć nie zawsze można prawidłowo ocenić dane auto. Można jedynie stwierdzić ogólnie stan auta, jego wyposażenie czy jest zgodne z opisem itp, a i to nie zawsze. Nawet uwagi na temat napraw lakierniczych, różnych odcieni elementów nadwozia nie zawsze są w 100% trafne. Inaczej to wygląda na kiepskiej jakości zdjęciach, a inaczej w realu.

Średni przebieg na zachodzie to powiedzmy jakieś 20 kkm/rok. Łatwo sobie przeliczyć mniej więcej ile należy się spodziewać w zależności od terminu rejestracji. Jednak to też nie może być jedyne kryterium przekreślające dany egzemplarz. Dla przykładu, znajomy zakupił już rok temu scenica II z 2005r z przebiegiem prawie 120 kkm (od drugiego właściciela w Polsce). Po sprawdzeniu okazało się, że jakieś 40 kkm "zaginęło" (do 2010r serwisowany w ASO). Ale ten fakt nie przeszkodził w zakupie, bo auto była w naprawdę dobrym stanie (oczywiście jakieś ślady użytkowania muszą być bo przecież auto już swoje przejechało). W sumie to się zastanawialiśmy dlaczego licznik został cofnięty.

Tak więc warto też oglądać na żywo, nie tylko na zdjęciach i od razu wszystkie odrzucać na tej podstawie.

 

Myślę, że na podstawie już ocenianych aut zauważasz te podstawowe rzeczy związane z wyposażeniem auta. Tak na szybko co zauważyłem:

1.

-chyba brak naklejki na prawym progu, słabe zdjęcie i ciężko stwierdzić (na lewym nie wiadomo- nie widać),

-nie pisze nic o alufelgach w komplecie,

-nie widać czy są grzane fotele,

-kiepskie zdjęcia wnętrza, trudno stwierdzić stan tapicerki itp,

-pisze o serwisie rozrządu, trzeba by sprawdzić papiery.

 

2.

-na pierwszym zdjęciu przedni zderzak ma inny odcień,

-fotki wnętrza fatalnej jakości,

-brak półki bagażnika,

-rozrząd byś miał już z głowy, potwierdzenie serwisu jest,

-pisze coś o haku, którego na zdjęciach nie widać,

-na oponach całorocznych chyba, czyli też nie ma alufelg.

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

Dzięki za szczegółową odpowiedź.

Niestety, nie było mi dane oglądać żadnego autka na żywo.

Do każdego z tych miejsc mam ponad 200-300km, a codziennie pracuję.

Jak wspominałem, w zeszłym tygodniu sprzedałem swojego Sceniola z 2002r. i od tej chwili przerzucam dziennie kilkadziesiąt ogłoszeń. Te, które mi się podobają poddaję Waszemu werdyktowi.

Czy mogę jeszcze podsyłać ogłoszenia, czy już się mój limit "wyczerpał"?

 

Dodano: 12 maj 2013 - 16:35

damiar, które autko według Ciebie jest warte uwagi i warte pojechania i oglądnięcia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mogę jeszcze podsyłać ogłoszenia, czy już się mój limit "wyczerpał"?

Limitów ilościowych jak i czasowych brak.

Moim zdaniem jednak jest jeden podstawowy limit, który warto przestrzegać...

Nie szukać auta dalej jak 50km od swego miejsca zamieszkania. To jeszcze optymalna odległość by dojechać i stwierdzić, że nie było warto. Ewentualnie raz pojechać zobaczyć, drugi by do ASO zabrać na szczegółowy przegląd przed zakupem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!